GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 22 grudnia 2017

1654. Na piątek!

Witajcie!

Dziś piątku czas.

Oto moja słodycz:



Od producenta:



W gromadzie:



W pojedynkę:



Po ugryzie:



Jak już wiecie, kocham żelki.

To ulubiona słodycz z lat dzieciństwa, która nigdy mi się nie znudzi.

Żelki w formie roll on wspominam szczególnie miło, gdyż przypominają mi wakacje na działce i pewien - już nie istniejący - lokalny sklepik z lodami i słodyczami oraz żelkami.

Ten smak, ta twardość, ten owocowy koktajl na podniebieniu...

Żelki Haribo nie mają sobie równych!

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy i Leon

PS. Dziś Wigilia robocza mnie czeka,  zatem już popuszczam pasa i zakładam luźną sukienkę!

31 komentarzy:

  1. Jadłam takie w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś piątek i post. Pewnie będę jeść oszczędnie , czyli mało. Dziś wypiekam makowce i ozdabiam ostatnią porcję pierników. Jeśli chodzi o żelki to mój syn bardzo je lubi. Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. My daughters really love that kind of sweets!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię żelki. Dawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja dziś podjadam cały dzień to co ugotuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, kiedy ja to jadłam ;) Ale jakąś ogromną fanką żelek nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie żelki w ogóle nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też je lubię. Szykuj pyszności na Wigilię, szykuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam te żelki! Moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś bardzo je lubiłam i często jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj mi też nigdy się nie nudzi :) Pyszka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulubione żelki Juniora :) Zawsze, gdy tankuję samochód, muszę mu taki słodycz kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że bawiłaś się dobrze na tej wigilii;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja córa uwielbia żelki; ja ich nie znoszę

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na korpowigiliach tak się objadłam ciastem, że chyba przez rok nie wezmę do ust nic słodkiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same pyszności :) Bardzo lubię takie żelki :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru