GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 8 grudnia 2017

1644. Na piątek!

Witajcie!

Dziś czas na coś pysznego.

Oto co zjem:



Powyższe cudo to kokosowa babeczka (cukiernia obok przystanku tramwajowego na pl. Dąbrowskiego), z nadzieniem z kremu tzw. Nutella.

I jak staram się unikać słodyczy, tak tej babeczce nie mogę się oprzeć.

Bo jest po prostu idealna!

Kto jest fanem wiórek kokosowych, delikatnego lukru, kruchego ciasta i nadzienia z czekoladą, ten na pewno będzie zachwycony.

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy i Leon

PS. Wczoraj miałam swój pierwszy raz przed kamerami.
Najpierw tzw. small talk, a potem krótki wywiad.
Premiera na wiosnę.
Ale czad!

52 komentarze:

  1. Smacznego. Ja właśnie zjadłam pączka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można tylko gratulowac! Tylko czemu dopiero na wiosnę???

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, słodkie śniadania to moje ulubione śniadania...
    Mam nadzieję, że osłodzi Ci dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm, brzmi przysznie. Mi na osłodę tego ponurego dnia został jeszcze kawałeczek serniczka =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do wiosny jeszcze troszkę czasu, ale i tak super :)
    Babeczka ... pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zjadłabym, ale na mnie soczek pomidorowy czeka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. O, aż mam ochotę na słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak się zastanawiałam intensywnie co to może być :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Smacznee ciacho :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, jak już pisałam nieraz uwielbiam kokos! Podoba mi się idea takiej babeczki.
    Śliczna i na pewno smaczna.
    Jadłam podobne, gdy chodziłam do gimnazjum jeszcze ;)
    Pozdrowionka piątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O no nie wierze! To jest moja ulubiona babeczka😋 czesto chodzilam po nia do cukierni niedaleko mnie ale ja zamkneli... jezelo to jest dabrowskiego w lodzi to jeszcze dzisiaj ide szukac

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie skosztowałabym tych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojeju jak by mi sie teraz przydała do gorącej herbatki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, to idealna przekąska dla mnie. Zjadłabym i to teraz. :D
    Powodzenia kochana we wszystkim. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. This and a cup of coffee, please! Now!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo kokos i nutella <3
    Połączenie idealne!

    Ja dziś zjadłam princessę kokosowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To się nazywa dopiero Małe Co Nieco! ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też unikam słodyczy, ale w ostatnim tygodniu pozwoliłam sobie na naprawdę sporo, bo było kilka akcji charytatywnych ze sprzedażą ciast. No to jak tu nie dać parę złotych na szczytny cel i nie zjeść kawałka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym chyba jednak wolała same wiórki kokosowe :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak nie można się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja piekłam babkę😀
    Gratuluję występu przed kamerami 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej powiedz coś więcej o co chodzi z kamerami bo mnie ciekawość zżera do wiosny to umrę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wywiad? Brzmi nieźle. Tak jak moja przedmówczyni jestem ciekawa czego dotyczy i w jakim celu był nagrywany :) Zdradź nam szczególiki ^^
    Oj mniam! Znowu piąteczek na słodko :3
    Nutella? Wiórki kokosowe? Oj zdecydowanie dla mnie!
    Smacznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wiórki kokosowe.Dzisiaj idę na imieniny Na pewno będzie jakieś ciacho.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bym się jej nie mogła oprzeć. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. No, no, jak kokosowa to i ja bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje unikanie słodyczy zazwyczaj kończy się tym, że i tak codziennie muszę zjeść coś słodkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Codzienne tamtędy przyjeżdżam! Może się kiedyś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje ! ; )
    a babeczka wygląda pysznie ;) też bym się nie oparła ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda bardzo smacznie :). A tak zmieniając temat, nie myślałaś kiedyś nad zmianą szablonu?

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje wywiadu! :)
    Ja uwielbiam takie rarytasy <3

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie w grudniu tylko pierniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O proszę, nie mogę się doczekać premiery wywiadu!

    OdpowiedzUsuń
  36. As usual very interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pysznie wygląda ta kokosowa babeczka :) Mniam :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru