GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 26 grudnia 2017

1658. Recenzja: Tołpa Dermo Face tonik-serum 2w1

Witajcie!

Dziś sobie podumamy o toniko-serum.

Będę mówić o produkcie z Tołpy.

Słowo od producenta: "Nawilża skórę i przywraca jej odpowiedni poziom pH. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Sprzyja regeneracji i odnowie naskórka. Przygotowuje skórę na przyjęcie kolejnych kosmetyków i wzmacnia działanie dalszej pielęgnacji. Odświeża i pozostawia uczucie komfortu."

Mazidło w butli:




Od producenta:




Skład:




Otworek:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępność produkt dostałam w ramach giftów z Meet Beauty, o którym pisałam tu: 
Klik! i tu: Klik! Normalnie można je ucapić w drogeriach, gdzie kosztuje ok. 30 zł.
Zapach: przyjemny, morski.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w kształcie butli, z elementami niebieskości i białymi napisami od producenta. Pojemność: 200 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na trzy miesiące użytkowania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że do Tołpy miałam mieszane uczucia, bowiem ich BB skutecznie mnie zniechęcił do tej firmy... Niemniej jednak, człowiekiem pamiętliwym nie jestem, dlatego też postanowiłam, że toniko-serumowi dam szansę. I całe szczęście, bo ten produkt okazał się być genialny! Przede wszystkim świetnie odświeża i ożywia moją twarz i przygotowuje ją na przyjęcie kremów różnej maści. Ponadto, toniko-serum koi podrażnioną peelingami skórę, nadając jej złagodzenie i uspokojenie. Nie mogę również zapomnieć o pięknym morskim zapachu, jaki towarzyszy każdej aplikacji temuż mazidłowi. Produkt nie podrażnia, nie uczula, nie zapycha. Może być spokojnie stosowany przez wrażliwe facjaty. Jestem tym produktem naprawdę zauroczona; jego działanie, wydajność i dostępność są godne polecenia. Jedyne co mi się niezbyt podoba to cena, ale od czego są promocje. Polecam.

Ocena: 4/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy z Leone

29 komentarzy:

  1. tonik i serum? A to nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawy produkt ;) dawno nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Tołpy już od dawna chciałam coś przetestować. Może padnie na tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten krem bb ale po przeczytaniu negatywowych opinii nawet nie otwierałam tubki i posłałam dalej w świat. ten tonik mogłabym polubić.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go i grzecznie czeka w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat tego produktu nie miałam, jednak tołpę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię z tej firmy krem do rąk, innych produktów jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja skóra twarzy z tołpą jakoś tak mało się lubi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie do tej firmy niestety zniechęca wszystko. Tonik-serum brzmi super, ale raczej się nie skusze, szkoda mi twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowałaś mnie tym specyfikiem.* Dobrze, że już po świętach, bo jestem już nimi zmęczona :(

    OdpowiedzUsuń
  11. As usual very interesting) Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  12. I always use tonic. Now I am using a Garnier¡s one.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy tego toniku, ale dobrze, że trafiłaś na produkt godny polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nawet nigdy go nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I didn't try brand.
    I in the blog to the first have the chosen message, and further already fresh, you under old write comments often. Now in the blog the fresh review on 2 designs.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda bardzo kusząco!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tołpa ma świetne kosmetyki, chociaż nie widziałam nigdy toniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś miałam krem do rąk z Tołpy, ale był słaby i się trochę do tej firmy zraziłam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie testowałam jeszcze Tołpy

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru