GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 3 grudnia 2017

1639. Wypadanie włosów podczas mycia - grudzień 2017 r.

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z zimową aktualizacją wypadania kłaków moich.

Dla przypomnienia jak to wyglądało wcześniej:

Zaczynamy od kwietnia 2013 r.:



Tu mamy luty 2014 r, :





Październik 2014 r.:




Styczeń 2015 r.:








Październik roku 2015:




Styczeń 2016 roku:




I kwiecień:


Październik:




Luty 2017:



I wreszcie grudzień 2017 r:



Ostatni czas był i jest bardzo intensywny dla mnie.

Otacza mnie dużo emocji zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.
A jak emocje różnego rodzaju - to i stres.

Dlatego też włosiska - zależnie od ich widzimisię - raz wyglądają lepiej, a raz gorzej.
Niemniej, nieustająco walczę o ich bujność suplementami, a zaraz do tego dojdą tabletki hormonalne, zatem mam nadzieję, że teraz będzie już tylko zacnie.

A Wasze kłaki jak się mają?

Kathy i Leon




39 komentarzy:

  1. Wszystko właśnie zależy od poziomu stresu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się strasznie sypią :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy jak wypadały tak wypadają, do tego są cienkie i delikatne, mam ich mało ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w zależności od cyklu, czasem bardziej, a czasem mniej.Odkąd mam uregulowaną tarczycę jest zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ostatnio lecą jak szalone. Ale to w sumie norma, że na jesień-zimę gubię ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety, stres źle wpływa na te nasze włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia by było już tylko zacnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ostatnio troszkę lepiej jest z wypadaniem, ale i tak daleko mi jeszcze do Twojego efektu ze stycznia 2016

    OdpowiedzUsuń
  9. Stress is terrible for everything!

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie wypadają, wychodzą całymi garściami ale wydaje mi sie, że sama za bardzo je sobie wyrywam podczas czesania

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ostatnio było sporo stresujących sytuacji, więc więcej włosów mi wypada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje praktycznie w ogóle teraz nie wypadają, a wszystko dzięki biotynie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje włosy też mają tendencję do wypadania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że nie masz problemu wypadania nadmiernego wcale - włosów codziennie wypada około 100-150 sztuk. Jeżeli myjemy włosy rzadziej - wtedy wydaje się że wypada ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka szczegółowa fotorelacja, tego się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nienawidzę widoku wypadających włosów;(

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie włosy to maskara :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje wypadają ciągle, ciągle, ciągle.... i bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks really interesting! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie tak właśnie jest... każde gwałtowne wahanie w organizmie powoduje wypadanie włosów... a stres to jeden z tych czynników...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie jest istna tragedia! Zawsze tak mam na zimę

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na wypadanie nigdy nie narzekałam, ale ostatnio mam dużo stresu i widzę, że zaczynaja wypadać...

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie znowu zaczynają na maxa wpadać :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj wypadanie włosow to trudny temat. Bardzo ciezko temu zapobiegac :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mogłoby być lepiej, ale i tak nie jest najgorzej! Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh dear, hope all goes well. Thanks for sharing, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na szczęście wypadanie włosów powstrzymałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. What a shame to see your hair like this lastly. How many times in a week you wash your hair?
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. Daj sobie spokój z suplami bo nie pomagają z tego co widzę. :P Keep calm and używaj aloesu. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zimą i jesienią włosy zawsze bardziej wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie aktualnie wypada troszkę mniej, ale nadal dostrzegalnie.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru