GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 15 grudnia 2017

1649. Na piątek!

Witajcie!

Dziś będzie coś pysznego.

Oto co zaraz pożrę:



Skład:



Kaloryczność:


W gromadzie:




W pojedynkę:



Po ugryzie:


 Powiem Wam, że te ciasta to niebo w paszczy.
Jak tylko widzę je w Biedronce, to kupuję kilka paczek na raz, bo moja rodzina i ja je po prostu uwielbiamy.

Pyszne połączenie słodkości, słoności i kruchości.

Gwarantuję, że kto kocha masło orzechowe, kruche ciasteczko, mleczną czekoladę, w tych cudakach znajdzie szczęście.

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy i Leon

36 komentarzy:

  1. A ja ich nigdy nie widziałam w biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie chrupię paluszki.. jakoś mam faze na słone ostatnio. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię je, nawet mam paczkę w szafce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie kupię bo to nie moje smaki ale nie obraziłabym się gdyby ktoś jedno lub dwa podarował mi w prezencie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja proszę o takie ciasteczko, a w zamian częstuję moimi ciasteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ukochane ciastka. Chłopak zwykł je chować po kątach i mamy zasadę - po jednym dziennie z rana,na czczo. Uciecha na cały dzień. A jeszcze większa, gdy się okazuje, że paczka starcza aż na 4dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm... Zjadłabym ;) Ostatnio mam ogromną ochotę na słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla nas dobre były ale tyłeczka nie urwały :P Rodzice stwierdzili, że wolą Jeżyki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepysznie wyglądające ciasteczka. Ja staram się unikać takich słodkości, ponieważ gdy już zacznę jeść to nie mogę skończyć hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda smakowicie. Ja już zjadłam mikołaja w czekoladzie.:D Miłego weekendu. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle razy przeczesywałam biedronkowe półki w poszukiwaniu czegoś słodkiego, a jednak mi umknęły! Przy następnej okazji koniecznie muszę nadrobić te zaległości! =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby nie ten tłuszcz palmowy to były by cudowną pychotką :/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie dziś króluje czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno mogłabym skosztować, ale nie ciągnie mnie do słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sobie dzisiaj podjadałam markizy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałem takie opakowanie ciastek w sklepie, ale nie kupiłem ich. Muszę konieczne spróbować takich ciastek. Jestem miłośnikiem takich słodkości. Miałem okazję próbować pralinki z masłem orzechowym i muszę powiedzieć, że są po prostu przepyszne. Bardzo smakowały mi :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie bez szału :D standardowa szama przez cały dzień i parówki na kolację :D haha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, ja też! Nie potrafię obok nich przejść obojętnie :D Dobra też jest wersja ze słonym karmelem, ale paradoksalnie jest słodsza xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam nie raz to opakowanie, ale nigdy nie miałam okazji ich skosztować.
    Szczerze mówiąc nie wiem jak smakuje masło orzechowe, ale skoro to niebo w gębie to nic - tylko brać!
    Ja wcinałam wczoraj Żelki Kwaśne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Usuwasz komentarz mimo, ze nie byl obrazliwy?
    Zwracam tylko uwagę, zebys spojrzala na sklad i czy dalej wydają Ci się takie 'pyszne' te ciasteczka?
    No ale rozumiem, ze sponsoring zonowiązuję do chwalenia nawet najgorszego badziewia ;)
    Pozdrawiam, nie kasuj bo taka jest prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda że mają mleko bo nie toleruję laktozy :( wyglądają pyszniutko :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie jestem jedyną osobą, która nie lubi masła orzechowego :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru