GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 31 grudnia 2017

1662. Na Nowy Rok!

Witajcie!

Dziś jest ten czas, gdy za kilkanaście godzin rok 2017 odejdzie w niepamięć i 2018 rozpocznie panowanie.

Minione 365 dni były trudne dla mnie i dla mojej rodziny.
Zarówno pod kątem prywatnym, jak i zawodowym.

Zmiana pracy i branży z językowej na "szoł biznes", koniec długoletniego związku, odkrywanie na nowo uroków randkowania...

Jakby tego było mało: odejście Dziadków od strony Taty, liczne perypetie zdrowotne w rodzinie, bój o spadek i biadolenie o niepewnej przyszłości.

Mam nadzieję ogromną, że rok 2018 będzie lepszy.

Że nie będzie łez, smutków tylko radość i śmiech.

Czego zarówno Wam jak i sobie życzę.

A Wasz rok 2017 jaki był?

Kathy Leonia



35 komentarzy:

  1. Oby 2018 rok był dla Ciebie łaskawy i uwolnił od wszelkich niepomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że Nowy Rok będzie dobry, taki jaki sobie wymarzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najpiękniejsze w zbliżającym się Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczytanego Nowego Roku! Oby był lepszy niż ten odchodzący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście przykre doświadczenia :( współczuję, dobrze w takim razie, ze ten rok się kończy. Szczęśliwego nowego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci, żeby 2018 był łaskawszy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety rok 2017 też był bardzo ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci zdecydowanie lepszego roku, od tego, co dzisiaj mija !

    OdpowiedzUsuń
  10. I hope the new year bring your family and you hapiness and good luck in health and work.
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To teraz tyle szczęścia w 2018 co przykrości w 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję że ten rok będzie dla ciebie dużo lepszy i bardziej życzliwy :) życzę ci spełnienia marzeń, znalezienia prawdziwej bratniej duszy i wszystkiego tego co tylko zapragniesz. Zwyczajnie w świecie abyś była zdrowa i szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego Nowego Roku ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci aby ten rok był jeszcze lepszy niż 2017!
    Obserwuję!
    Będę wpadać częściej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za to, żeby ten 2018 przyniósł naprawdę pozytywne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że 2018 przyniesie same dobre chwile :)

    OdpowiedzUsuń


  18. Dla mnie również 2017 rok nie był zbyt dobry, ale były też dobre i miłe chwile, jednak wierzę w to, że nowy 2018 rok będzie o wiele lepszy. Życzę Tobie dużo zdrowia, szczęścia, radości w tym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój rok 2017 był trudny, pochowałam pieska, szukałam wydawcy dla książki, który koniec końców się znalazł, zmagałam się ze zdrowotnymi problemami, ale wierzę, że 2018 rok będzie lepszy.

    Szczęśliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszego w Nowym Roku kochana :*:) :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Rok 2017 jak dla mnie był dobry,ale mam nadzieję, że 2018, będzie lepszy :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby 2018 był lepszy niż 2017 dla każdego z nas. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam w takim razie nadzieję,że ten rok będzie dla Ciebie lepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że miałaś intensywny rok. Mam nadzieję, że 2018 okaże się łaskawy i spokojniejszy. Życzę Ci wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę z całego serca pomyślności w nowym roku!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Absolutnie wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. trudny miałaś rok, oby ten był dużo lepszy, wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę Ci, żeby 2018 był lepszy i to pod każdym względem :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Happy New Year!
    Gutes neues Jahr!

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru