GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 25 grudnia 2017

1657. Przesyłka od Dax Cosmetics!

Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto co do mnie dotarło z Celia od Dax Cosmetics:




A tu w poszczególe.

Matujące podkłady Celia Art nr 02 i 01:



Na dłoni:

od góry: 01, 02

Pomadki matowe Celia Art:




Na dłoni:

od góry: 02, 03

Matowe pomadki w kredce:




Na dłoni:

od góry: 14, 15

Tusz do rzęs:


Kredki do oczu:



  
Na dłoni:



Nie muszę mówić, że gdy tylko ujrzałam kolekcję Celia Art, jaka wpadła mi w łapy, oczka zaświeciły mi się jak 5 zł.

Uwielbiam matowe pomadki i podkłady, więc na pewno niebawem słów kilka o nich rzeknę.
Z kolei czarne kredki do oczu i tusz do rzęs też znajdą swoje miejsce w mojej kosmetyczce.

Dziękuję Dax Cosmetics za cudowną przesyłkę!

A Wy co dostałyście fajnego?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajna paczuszka,czekam na opinie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam :)

    Radosnego świętowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie przesyłki są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest dostawać takie przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Celia to kosmetyki, do których mam duży sentyment, bo to pierwsze moje kosmetyki, jakich używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pomadki pierwsze mają ładne kolory :).

    OdpowiedzUsuń
  7. I loved the jumbo lipsticks
    Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same fajne rzeczy :) Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. super przesyłka, fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne odcienie tych pomadek w klasycznym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadki w kredce mają fajne kolorki, ale wolę satynkę niz mat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego stosowania tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, super rzeczy, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałam mnóstwo fajnych rzeczy, Mikołaj był bogaty i myślący. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dość pstrokate opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru