GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 20 marca 2017

1385. Makijaż z paletą Missha Signature Velvet Art Shadow

Witajcie!

Dziś sobie oko przyozdobimy.

Użyjemy do tego paletki z Missha Signatue Velvet Art Shadow, jaką otrzymałam w ramach giftu na K-Beauty Poland, czyli spotkaniu organizowanym przez Kotra, o którym pisałam tu: Klik!

Oto jak wyszło:





   



Użyte kosmetyki:

a) oczy: tusz do rzęs Miss Sporty Really Me; baza pod cienie własnej roboty: Klik!

b) cienie z Missha Signature Velvet Art Shadow:




Powiem Wam, że uwielbiam taką tonację malunków na powiekach.

Złoto, brąz i brokat pasują idealnie do zielonych oczu, podkreślając głębię spojrzenia i barwę tęczówki.

Powyższy make up stworzony został na urodzinową imprezę chłopa i przetrwał na powiekach dzięki bazie - rzecz jasna makijaż, nie chłop - całą noc.

Myślę, że jeszcze nie raz wrócę do tej paletki, bo naprawdę jest warta uwagi.

A Wy jakie cienie lubicie najbardziej?

Kathy Leonia

PS. Wróciliśmy z Gdańska dziś nad ranem.
Mimo niewyspania i zmęczenia podróżą kipi w nas pozytywna energia a w kieszeniach postukują urocze skrawki bursztynu uciułane na plaży. 
Będzie oczywiście relacja zdjęciowa w późniejszym czasie.

81 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie moja bajka kolorystyczna. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na tę relację zdjęciową z wyjazdu. Koniecznie musisz nam też poopowiadać ze szczegółami jak było! Czytelnicy są ciekawi :D
    A makijaż oka bardzo ładny, delikatny.
    Pozdrawiam poniedziałkowo :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno relacja będzie:) ale najpierw muszę ogarnąć relację z Torunia xd

      Usuń
  3. Bardzo ładny make-up . Czekam na fotorelację

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo delikatny makijaż, a paleta jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie. makijaż bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje kolory, cudowny makijaż :) Czekam na relację z Gdańska:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej paletki nie miałam ale moja ukochana to Zoeva naturaly yours :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż. Piękne kolorki - podobają mi się takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne cienie chociaż ja wolę matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki w tej paletce idealne dla mnie :) muszę zobaczyć co to za baza! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolorki ja teraz najbardziej sie w sreberku lubuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory z tej paletki są jak najbardziej w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, delikatny makijaż :-) Ja ostatnio skłaniam się ku matowym brązom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo delikatny makijaż oka ja lubię troszkę mocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wolę jednak bardziej wyraziste kolory :D ale paletek używam rzadko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie i tusz mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie rzęsy ;) O tej paletce nie słyszałam, w ogóle marka mi obca ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja najbardziej lubię cienie w kremie i z nich najczęściej korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bardzo ładnie :) Nie słyszałam wcześniej o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiści bardzo lubuję się w takich kolorkach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zdecydowanie wolę mocniejsze kolory na oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletka ma piękne kolory. Takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to nie cieniowa jestem niestety ;( Chociaż powoli zczynam się z nimi bawic:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzi mi się ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cały czas nie zabrałam się za przetestowanie tej palety :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzadko używam cieni, ale jeśli już, to wybieram brązy w wielu odcieniach, no i złoto również ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używamy cieni więc trudno nam coś o nich powiedzieć ale efekt bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love those colours, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Cienie mają jak dla mnie zbyt małą pigmentację ;) Przyzwyczaiłam się do większej :) Za to ciekawa kreska na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolorki w palecie śliczne :) Choć u mnie bardziej sprawdzają się maty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sounds really good. I have just tested two lip colours by Missha and really liked them.
    Have a good week

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny makijaż - lubię takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie Twoje oko w takim makijażu wygląda. * Spaceru po plaży i bursztynów w kieszeni trochę Ci zazdroszczę. Ja miałam gościnny weekend, a w piątek byłam w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Paleta ciekawa, choć z reguły wolę mieć więcej możliwości, przez co sięgam po większe palety. Najbardziej lubię Too Faced,bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie moje kolory :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny delikatny makijaż:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne kolory ma ta paleta :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Chłop nie wytrzymał całej nocy? :>

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja uwielbiam czekoladową paletkę Revolution :) Naked Love czy jakoś tak :D

    OdpowiedzUsuń
  40. możemy sobie przybić piątki :D ja również uwielbiam takie brązowe tonacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja używam rożnych cieni i chyba nie mam ulubionych...

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładny, jednak nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Makijaż bardzo ładnie wyszedł ;) Paleta ma ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje kolory, jako blondynka z niebieskimi oczami bardzo lubię odcienie złota i brązy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Hello Kathy! This is such a superb eyes make up :) Happy Spring :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ostatnio praktycznie wcale nie używam cieni, jedynie eyeliner plus tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  47. The colors are so beautiful..

    OdpowiedzUsuń
  48. Brązy wyglądają ładnie, choć osobiście wolę bardziej satynowe wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładne zestawienie kolorystyczne paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Paletka ma ładne kolorki, a makijaż wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam tą paletkę i uwielbiam z jej pigmentację i aksamitnośc

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja lubie brokaty i fiolety:) Czekam na relacje znad morza:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hahaha, makijaż przetrwał, nie chłop, znaczy chłop padł? ;p
    Czekam na zdjęcia bursztynków. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mi bardzo podobają się ciemne cienie i mocne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru