GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 12 marca 2017

1377. Przesyłka od Bionigree!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co otrzymałam w ramach współpracy z marką Bionigree:





Powyższy cudak to serum oczyszczające do skóry głowy, które ma za zadanie dbać o właściwy stan naszego skalpu i niwelować nadmiar niechcianego naskórka.
Więcej o nim możecie poczytać tu: Klik!

Jestem bardzo podekscytowana tym specyfikiem i już nie mogę się doczekać, aż go użyję.

Recenzja oczywiście pojawi się po przetestowaniu ziomka.

Dziękuję firmie Bionigree za zacną przesyłkę.

A Wy używacie produktów do złuszczania skóry głowy?

Kathy i Leon

78 komentarzy:

  1. Nie znam i nie używam takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. That product looks teally good!
    Have a lovely sunday!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam tego rodzaju produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, muszę go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z ciekawością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaczęłam używać kaolinu,żeby pilingować skóre głowy. Tego produktu nie znam,ale może być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie używam takich produktów, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam ostatnio peelingu Pharmaceris, zlikwidował on swędzenie. Ciekawi mnie ten produkt który przedstawiłaś pokrótce.

    OdpowiedzUsuń
  11. też współpracuję z Bionigree:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Po raz pierwszy widzę ten produkt. Ciekawe, czy się sprawdzi u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam go, ale poczekam na szczegółową recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, to może być hit :) nigdy nie spotkałam się z kosmetykiem stworzonym w tym celu

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania kochana :*
    Udanej niedzieli słonko ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków, ale jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie :)
    Będę wypatrywać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używa lam takiego produktu, oby okazał się dla ciebie dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiedziałam,że jest taki produkt nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie czekam na recenzję, bo produkt ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Puki co nie używam żadnego serum, a marka mi nieznana.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czarna porzeczka brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie używałam tego produktu, a do złuszczania skóry głowy zazwyczaj używam domowych, cukrowych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na recenzje tego serum do skóry głowy.
    Właśnie szukam coś na wzmocnienie cebulek.
    Udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiło mnie te serum :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie ten produkt, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem jak Ci się sprawdzi. Ja jak sobie przypomnę to robię peeling cukrowy - ale bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Także go dostałam i jestem po pierwszym użyciu

    OdpowiedzUsuń
  28. używałam tego serum, bardzo pomogło mojej skórze głowy

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona. U nas szaro, buro i ponuro i siedzimy w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj ciekawy produkt, czekam na twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie używałam takiego specyfiku

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej jestem ciekawa serum oczyszczającego,czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mogę się doczekać twojej opinii na jego temat :) udanych testów! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie słyszałam o tym kosmetyku ;) Moja skóra głowy czasami wydziela za dużo naskórka, dlatego poszukam zaraz tego kosmetyku w Internecie ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastycznie! czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O produkcie do złuszczania skóry głowy słyszę po raz pierwszy... :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak chodziłam do trychologa to używałam produktów do złuszczania skóry głowy. Ale to było... już jakiś czas temu ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Próbowałam tylu różnych specyfików do skalpu.. ale najlepsze sa kawowe fusy! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)
    Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jasne, że używam, ale peelingu :) Więc czekam na recenzję otrzymanego przez Ciebie produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie używałam takim produktów. Jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Great! I love it too to use a Serum. :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  43. Niecierpliwie czekamy na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe czy sprawdziłby się na bardzo wrażliwej i podatnej na alergie skórze... Czekam na Twoją recenzje. Oby Ci ten produkt spasował!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeszcze nigdy czegoś takiego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ;)

    Parece bom! Adoraria testar!

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Czekam niecierpliwie na recenzję, bo na razie tylko 1 bez szału trafiłam, reszta to same ochy :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Oo, ciekawe ciekawe :D Nie używałam nigdy takich rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie wiedziałyśmy, że w ogóle takie serum jest :D Ciekawa będzie recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  51. I don't really sue such products

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja czytam, patrze i .. czarna magia! Nie znam firmy, nie znam produktów, ale opakowanie ma takie hm.. no w mój gust! Jestem ciekawa recenzji ♥ - chyba, że się pojawiła, ale nadrabiam od 'końca' czyli wcześniejsze wpisy :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie potrzebuję, nie znam, nie używam... Co ja taka na nie? ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru