GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 3 marca 2017

1368. Na piątek!

Witajcie!

Dziś będzie romantycznie i uroczo.

Oto co mnie czeka na wieczór:



Kieliszek czerwonego, domowego wina (obiecuję Wam solennie, że tym razem będziemy grzeczni i się nie schlejemy tak, jak na to miało miejsce na Walentynki: Klik!) to opcja wprost idealna po całych pięciu roboczych dniach.

Jeśli do tego jeszcze dodamy seans Władcy Pierścieni oraz domową pizzę - och i ach - to już w ogóle będzie nam jak w niebie.

Uprzedzając pytania: dokładnego przepisu na owe cudne wino jednakowoż nie podam, bo to Ściśle Tajna Rodzinna Receptura, czyt. rozbełtaj winogrona, dodaj syrop z wody i cukru oraz drożdże, właduj wszystko do gąsiora, a potem śliń się czekając, aż dojrzeją.

A Wy co dziś jeść lub pić będziecie?

Kathy i Leon

PS. Co polecacie do zwiedzania w Gdańsku?
Planujemy weekendowy wypad właśnie tam i chcemy wykorzystać go możliwie jak najefektywniej.


64 komentarze:

  1. Moja mama w wakacje też robiła wino, ale ja nie pije.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jeszcze nie wiem co dziś będę jeść lub pić:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak to po 7 na zegarze najwyżasza pora coś zjeść;D

      Usuń
  3. Ja dziś pić będę jedynie herbatki, ale jutro zamierzam skosztować troszkę jakiegoś trunku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja piję sok jabłkowy świeżo wyciskany.. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest zacząć tak weekend z ukochanym . Ja tylko białe winko,czerwone mnie za bardzo grzeje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda;) bardzo miłe doświadczenie :D ja do białego póki co mam uraz. Czerwone jest dla mnie bardziej ekonomiczne teraz - dwa kieliszki i już jestem szczęśliwym człowiekiem;p

      Usuń
  6. W Gdańsku to jest tyle do zwiedzania ;) Idź na Długą, i spaceruj po starym mieście, potem ECS, koniecznie park Oliwski, a potem blisko już Jelitkowo i Brzeźno-morze. Polecam powłóczyć się po starym Wrzeszczu ;) W ogóle w Gdańsku przez miesiąc można nic nie robić tylko zwiedzać. Jak chcesz poznać polecane knajpki to mogę Ci parę miejsc polecić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenuś wielbię Cię! Zapodaj i knajpy jakbyś mogła:D bo mój szanowny kierowca strudzony pierwsze co zrobi jak dojedziemy to poleci niczym wściekle głodna mewa na jedzenie ;p

      Usuń
  7. I love dark wine.
    Have a lovey weekend!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ci zazdroszczę. Ja jutro jadę do Warszawy. Też będzie miło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post and beautiful glasses!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, szkoda, że ja nie mam z kim pić wina, bo moja towarzyszka do picia wina jest w ciąży, a mój ukochany nie przepada za tym trunkiem:/ Pewnie zadowolę się dzisiaj piwkiem i popcornem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Such a romantic idea for Friday evening!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio chodzi za mną dobre wino :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie winko :D Jedna lampeczka dla zdrowia jeszcze nikomu nie zaszkodziła ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja dzień zaczynam od zbożowej inki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę władcy pierścieni i domowej pizzy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I love dark wine!
    Have a good week end!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. Fontannę Neptuna, widoki z kościoła w centrum i uliczkę, gdzie sprzedają bursztyn :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great!

    Happy Friday Beautiful<3

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie weekend bezalkoholowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię domowe nalewki:)
    Gdańsk jest tak piękny, że 2 dni to za mało żeby go zwiedzić:) Ale widzę, że Lena już Ci napisała co warto zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego, romantycznego wieczoru życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłego wieczoru. Nie trzeba szukać czekolady, bo wieczorem ona będzie. * W Gdańsku z pewnością bym poszła na stare miasto i do Neptuna no i oczywiście nad morze. Życzę miłej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chcem tej pizzy domowej kawałek:D

    OdpowiedzUsuń
  24. "Kac morderca nie ma serca" ;) Ale ty razem ma go nie być :)
    Bardzo ładne kieliszki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealny przepis na wieczór :) p.s uwielbiam Władcę Pierścieni i pizzę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. O winko i do tego pizza ah sam pyszności, a takie domowej roboty to cód miód i malina

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja nie mogę bo zęba wyrywałam i 0 % :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej ale bym się napiła takiego winka... ale dopiero za jakiś rok będę mogła haha:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja raczej piwkowa jestem ;-) Na wieczor mam belgijski Kasteel Rouge :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie już ponad pół roku robi się nalewka z gruszki. Jeszcze "tylko" z pięć miesięcy i można będzie pić :)
    Życzę udanego wieczoru.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. domowe frykasy wspólny czas to jest to:) Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię czerwone wino idealne na dobry początek weekendu

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja wina nie pije (bo nie miałam okazji skosztować żadnego dobrego), ale wyobrażam sobie, że po ciężkim tygodniu to rzeczywiście świetna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie dobre domowe wino mój tata kiedyś robił:) W Gdańsku jest sporo do zwiedzania, ale jakby Wam czasu starczyło to zajrzyjcie do Gdyni:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Winko, pizza i "Władca pierścieni"- idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wypoczywajcie Kochani i dajcie znać, na co ciekawego trafiliście. Za kilka miesięcy również wybieram się do Gdańska i chętnie zwiedzę ciekawe miejsca:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Udanego wieczoru :) Bardzo lubię wino :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Od czasu do czasu lubię lampkę czerwonego wina. :-)
    Szkoda, że przepis taki tajny. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. My zjedliśmy mieszankę sałat z serem "feta" do tego chleb z ziarnami i herbatka. Teraz leżymy, a na głowach trzymamy płukanki. Znaczy ja chciałam, a on musiał do towarzystwa. W telewizji lecą gremliny, więc oglądamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię czerwone wytrawne wino:)
    Miłego weekendu:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przepadam za domowym winem. Dla mnie jest za słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dla mnie lampka wina najlepsza po całym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sounds like an extraordinary glass of wine. I like red wine, but hardly drink any.
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ mam ochotę na wino od paru dni! Ale sobie postanowiłam, że wytrwam w abstynencji, aż mój skończy brać antybiotyk, wtedy się uraczymy tym zacnym napojem :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Home made wine is always special)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardziej narobiłaś mi ochoty na domową pizzę, robiłam ją kilka dni temu i chyba będzie trzeba to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hihi, miłego weekendu. Ja z mężem wczoraj piłam szampana, bo była ku temu okazja :D Asti <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Winko to jest to 😉 u nas były drinki z Bacardi 😉

    OdpowiedzUsuń
  49. W piątek i w weekend można poszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. O jejku, winko, pizza, film - przepis na relaks i wieczór idealny! ♥

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru