GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 31 marca 2017

1396. Na piątek!

Witajcie!

Dziś babskich plotek czas.

Oto co będziemy sączyły:



Powyższe cuda to iście oszałamiające drinki, jakie serwują w restauracji LaVende na ul. Piotrkowskiej w Łodzi.

Mimo, że ich cena nie jest sprzyjająca portfelowi - ok. 30 zł za jeden drink - to uważam, że od czasu do czasu nie zaszkodzi takie cudo sobie zakupić.

Koleżanka wybrała drink na bazie wódki, mleka kokosowego i kawałków ananasa, a ja - owocowy szał ciał, czyli: truskawki, brzoskwinie, sok pomarańczowy i likieru owocowego.

Wszystko podano w wysokich szklankach, które ładnie ozdobiono listkami mięty i ochłodzono kostkami lodu.

A smak?

Istna ambrozja przyjemności i koktajl Mołotowa radości!

Mówię Wam, jeśli będziecie mieli ochotę na naprawdę zacny trunek alkoholowy to polecam Wam ową restaurację.
My na pewno nie raz tam wrócimy.

A Wy co dziś pić lub jeść będziecie?

Kathy i Leon

PS. W Douglasie, drogerii internetowej Amfora.pl i Sephora wiosenne nowości i kuszące promocje.
Mam osobiście smaka na... wszystko!

72 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram się latem do koleżanki do Łodzi, więc zapewne będziemy szukały miejsca, gdzie wypić drinka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zbierajcie kasę i koniecznie udajcie się do La Vende;)

      Usuń
  3. Dawno nie piłam drinka;) U mnie zwykle w piątek jest piwko^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ledwo piątek się zaczyna a ty już % :)?? Daj że trochę bo od rana ludzie mnie w pracy wkurzają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to moja babcia z Wawy zwykła mówić - jak Cię ktoś wkurza to i Ty wkurzaj go ;p

      Usuń
  5. Ja kocham Mojito! A ponieważ zbliża się lato więc... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojito pyszne jest :) też je lubię:) na weselu się opiłam tego w zeszłym roku xd

      Usuń
  6. Myślę, że 30 zł to taka standardowa cena za tego typu drinki i raz na jakiś czas można sobie zaszaleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda:) ale gdyby codziennie tak sobie popijać to marny los naszych pieniędzy xd

      Usuń
  7. Truskawki, brzoskwinie... poezja! Ja też chcę!
    Na razie planów piątkowych brak, ale zapewne jeśli będzie jakiś drink to whisky z sokiem wiśniowym - uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my ostatnio piliśmy whiskey z kwasem chlebowym:D z sokiem wiśniowym nie próbowałam brzmi zacnie:)

      Usuń
  8. O Jej! To już piątek? Ale to leci...
    A u Ciebie widzę same przyjemności :) Pycha! Ambrozja powiadasz. No, no! ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dzień zaczęła od herbatki, czystka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie drineczki :) U mnie dziś zielona herbatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napiłabym się takich drinków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami sama przygotowuję takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim ulubionym koktajlem jest mohito z truskawkami.Jednakże jestem na antybiotykach w tej chwili więc z napojów będę mieć gorącą czekoladę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj na śniadanie zjadłam sushi - myślałam, że nie da rady się tym najeść, więc jestem pozytywnie zaskoczona :)
    Drinki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie podane i kusząco wyglądają ;) choć jeśli chodzi o drinki, mój ulubiony to wódka ze szklanką :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałabym ten, co Ty. * Dzisiaj słoneczko, więc idziemy z Pepą do ogródka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful post!
    Have a goodbye week end!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje zdrowie :) Drinki wyglądają cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dziś będę jeść szpitalne jedzenie za mojego tatę ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie bym taki wypad zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takich pysznych drinków to pewnie dziś nie będę pić, chyba że sama sobie jakis zrobię! (:

    OdpowiedzUsuń
  22. Od czasu do czasu każdemu się należy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda, od czasu do czasu warto się zrelaksować w jakikolwiek sposób :) Ale jak dla mnie 30 zł za jednego drinka, to już przesada :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyle lat mieszkam w Łodzi a nie słyszałam o tym miejscu! Z pewnością kiedyś się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja dziś pakuję torby i wyjeżdżam na weekend po ciężkim tygodniu w pracy.Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wcale nie piję alkoholu z małymi wyjątkami - to szampan na Sylwestra i czasem choć rzadko odrobina wytrawnego wina.

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz rację od czasu do czasu można pozwolić sobie na takiego drinka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. drinki wyglądają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mhmm, ja też wybrałabym opcję owocową, takie trunki smakują fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja piję sok z gumi jagód:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  31. Brzmi apetycznie 😄A ja sobie teraz ziółka popijam

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham babskie wieczory Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja zdycham 3 tydzień na zapalenie zatok (bądź alergię bo tego lekarz nie potrafił doprecyzpwac). Na zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja herbatkę i kawkę dziś piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Alkohol to akurat coś co omijam szerokim łukiem. Zupełnie mi nie smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzadko piję takie napoje, ale ciekawie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądają naprawdę rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Drinki wyglądają świetnie :) Jestem w trakcie picia shake czekoladowego :) Życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak z alkoholem, to ja dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Po takich wspaniałych drinkach rano dobrze wypić szklankę zdrowej, filtrowanej wody ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. super, my wczoraj spontanicznie pojechaliśmy nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooo ale bym wypiła takiego drinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oo, nie widziałam chyba tego miejsca na Pietrynie ;) Chętnie wypiłabym drinka, którego wybrałaś, brzmi pysznie! Może kiedyś po uczelni :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Dawno nie piłam już drinków, a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru