.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od 25.08.2017 r - 05.09.2017 jestem na urlopie bez dostępu do komputera i Internetu.
Posty jakie się w tym czasie pojawią, są publikowane automatycznie.

Nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 27 czerwca 2016

1119. Jak rozjaśnić włoski na twarzy? Wąsik kobiecy. Zestaw Sally Hansen do wybielania wąsika

Witajcie!

Dziś druga część wąsikowej pogadanki.

Tu pisałam o przyczynach: Klik!

Teraz przejdziemy do najskuteczniejszego - moim zdaniem - sposobu usuwania problemu.

Oto co będziemy potrzebować:

Sally Hansen, zestaw do wybielania wąsika, ok. 40 zł, Allegro



Zaczynamy!

Najpierw włoski na górną wargą przecieramy aktywatorem:


Potem rozrabiamy w kubełku plastikowym dołączonym do zestawu rozjaśniacz z preconditionerem:






Po rozrobieniu:




Gdy całość nabierze konsystencji bitej śmietany, nadkładamy to na okolice naszej górnej wargi, uważając by produkt nie dostał się do ust ani do nosa.

Taką papkę trzymamy około 8 minut:



Po 8 minutach spłukujemy wszystko letnią wodą.
Chcący mogą nawilżyć okolice wybielania kremem Nivea.

Pora teraz na efekty.

Przed:


Po:



Powiem Wam, że dla mnie to najlepsza metoda wybielania wąsika.

Prosta, szybka, skuteczna.

Trochę jest z nią co prawda zabawy, ale efekty są naprawdę świetne.

A Wy jak wybielacie swój wąsik?

Kathy i Leon

72 komentarze:

  1. Fajny post :) Obserwuję
    http://klassandglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co w nim takiego fajnego?;p

      Usuń
    2. Też nie przepadam za takimi komentarzami .... :(:(:(:( Ja mam własnie taki wąsik, boję się go wyrywać, że będzie jeszcze gorzej, myślę, że metoda z rozjaśniaczem jest rewelacyjna :) Buziaki :*

      Usuń
  2. Ja mam jasne włoski, więc nie muszę wybielać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi firma SH kojarzy sie z paznokciami a tu proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very interesting, thanks for the sharing)
    http://www.alinatheone.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym produkcie. Przy nieco ciemniejszej cerze takie białe włoski pewnie będzie bardziej widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie były bardziej widoczne po tym preparacie ;)

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie :) przydałby się, choć do tej pory używam plasterków.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam nawet o istnieniu takich produktów... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro wygląda jak śmietana lepiej tego nie zlizywać :P Ja jeszcze nic nie robiłam z swoim wąsem :P Czekam aż nadejdzie dzień kiedy powiem mu mam cie dość

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym się bała nałożyć coś takiego :) A w ogóle to uważam,że wąsika to Ty nie masz, ja go tam nie widziałam przed rozjaśnieniem:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam białe kudełki z natury i wyrywam ile tylko można ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze, że się u Ciebie ta metoda sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja do tej pory używałam pensety :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo ciekawe :) ja nie mam wąsika, ale warto wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze to na zdjęciu bardziej go widać po wybielaniu niż przed :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszta, szybka , skuteczna i niebolesna przedewszystkim ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam się jeszcze z wybielaniem wąsika ale zawsze warto wiedzieć, że jest taki sposób - tak na przyszłość może kiedyś mi się przyda :D w każdym bądź razie firmę kojarzę z produktami do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice post, dear! I'm following back!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki do paznokci tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiedziałam, że SH ma tego typu produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie, ty nie masz wąsika :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja usuwam woskiem. Wydaje mi się, że nawet rozjaśnione/wybielone włoski będzie widać mimo wszystko. U Ciebie też widać ;) :P ja wolę ich zwyczajnie nie mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna sprawa, słyszałam jeszcze, że coś podobnego z firmy jolen też świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wolę się jednak pozbywać problemu niż go maskowac :) plastry i wyrywam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zanim odkryłam ten preparat, ratowałam się wodą utlenioną, ale ona gorzej sobie radzi i rozjaśnia również sķórę. Obecnie zdecydowanie wygrywa wosk lub pasta cukrowa, albo nawet pęseta do korekty na bieżąco lub jeśli włosków jest niewiele.
    Twojego wąsika to ja nawet nie widzę ;) Swój chciałam usuwać laserowo i już nawet poszłam na wizytę, ale laser wymaga ciemniejszych włosków, więc pani dermatolog zasugerowała właśnie wyrywanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o wybielaniu ale chyba wolę nic na razie nie robić:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wierzę, że taki produkt dla osób, które się borykają z "wąsikiem" może być pomocny. Nie słyszałam o nim wcześniej. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja co jakiś czas usuwam woskiem i mi nie rpzeszkadza ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. słyszałam o nim już kilka razy i same dobre opinie, sama się zastanawiam nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze wiedzieć, że coś takiego jest.

    OdpowiedzUsuń
  30. też przyznam szczerze, że myślałam, że zajmują się głównie paznokciami, a tu niespodzianka. ;) chyba trzeba będzie się skusić. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiedziałam, że ta firma produkuje coś więcej niż kosmetyki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja używam kremu z avonu na wasik i świetnie działa :)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie wybielam :P albo je wyrywam albo depiluje plastrami :) ale produkt całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam wrażenie, że na zdj po jest bardziej widoczny niż na zdjęciu przed. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Powiem szczerze,że nie jestem przekonana do tej metody, wolę je po prostu wyrywać :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie dla moich czytelniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Co prawda nie muszę używać takich rzeczy ale sam produkt wyglada na solidy i godny zaufania

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja wciąż nie widzę na zdjęciach Twojego wąsika...:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Całe szczeście nie mam z tym problemu, ale nie urkywam wygląda to na bardzo pracochłonne :o

    OdpowiedzUsuń
  39. wreście udało mi się trafić na fajny blog kosmetyczny!
    na pewno bede teraz czesto tu zagladac:)
    pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  40. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja natomiast mam jasną karnację i z natury jestem blondynką, dlatego u mnie już są jasne i ich nie widać. ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wolę jednak usuwać,bo w słońcu są i tak widoczne!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Powiem Ci, że nie wiedziałam, że taki "wybielacz" do wąsików istnieje, widać, że się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja mojego wąsika nie ruszam :P niech sobie będzie jeśli jest, a jak go nie ma to jeszcze lepiej.
    ale sposób musze podrzucić siostrze, bo ona ma bzika na tym punkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiedziałam że coś takiego istnieje :)
    Jak będę kiedyś potrzebować, to już wiem co najlepiej zastosować :)

    OdpowiedzUsuń
  46. pamiętam, że jeszcze jako gimnazjalistka kupiłam ten produkt i wyglądałam gorzej niż przed wybielaniem.. wąsik zrobił się złoty, tragedia! dla mnie najlepszą jest jednak metoda usuwania :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przydatna sprawa, ale na szczęście nie muszę z niej korzystać ;) ufff

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi by się przydał taki produkt. Nie wiedziałam SH ma takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  49. jak na razie nie muszę korzystać z takich produktów

    OdpowiedzUsuń
  50. Pomocna metoda. Nie wiedziałam że są takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.