GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 27 listopada 2019

2278. Moja pielęgnacja skóry twarzy

Witajcie!

W zeszłym tygodniu miałam z Wami pogawędkę na temat tego, jak wygląda obecnie moja skóra na buzi: Klik!

Dostałam sporo próśb o ukazanie mojej arsenału kosmetycznego, jakiego używam do pielęgnacji skóry twarzy.

Zatem nie przedłużając, zaczynamy.

Najpierw oczywiście demakijaż:

od lewej: Eveline hialuronowy płyn micelarny; Perfecta AZJAtica ryżowe mleczko-lotion do demakijażu oczu i twarzy.

Kremy na dzień i na noc:

od lewej: Eveline New Aqua Hybrid Gel Formula bogate regenerujące serum-żel na dobranoc; Perfecta AZJAtica Azjatycki rytuał młodości esencja na dzień i na noc; Yoskine Young Kao Skin Lifehack krem do twarzy z kwasem migdałowymFarmona Herbal Care Irys Syberyjski przeciwzmarszczkowy krem roll-on pod oczy Dermedic Angio Preventi przeciwzmarszczkowy krem na noc.
Maski, peelingi, złuszczacze:

od lewej: Vianek rewitalizująca maseczka peeling do twarzy; Tołpa Dermo Face peeling 3 enzymy; Annayake Radiance Exfoliator peeling rozświetlający; Lirene LAB Honey-Linoleique Exclusive Mask miodowa maska do  masażu twarzy.


Maseczki w płachcie:

od lewej: Mediheal Pink Calamine Meshpeel Mask  maska oczyszczająca z pudrem kalaminowym; Pure Heals Centella Green Tea Callus Mask odżywczo-energetyzująca maska do twarzy z wąkrotą azjatycką i zieloną herbatą;  Pure Heals Propolis Rose Callus Mask nawilżająco-rozświetlająca maska do twarzy z propolisem i różą

Jak to wygląda teraz w praktyce.

Demakijaż:

- najpierw oczyszczam buzię płynem micelarnym z Eveline nałożonym na płatek kosmetyczny, a potem myję twarz mleczkiem z Perfecty.

Kremy:

- na dzień używam kremu od Eveline oraz żelu chłodzącego pod oczy z Farmony.
- na noc stosuję zamiennie (co drugi dzień) krem z Dermedic na całą buzię wraz z serum z Perfecty, które nakładam na całą twarz, również pod oczy.
- co trzeci dzień, aby zapobiec wypryskom, stosuję krem z Yoskine, który zawiera kwas migdałowy.

Maski i peelingi:

- maskę Lirene nakładam raz w tygodniu, zwykle w sobotę wieczorem, tak, aby mieć czas na trzy minutowy masaż buzi,
- peelieng z kwasami od Tołpy stosuję dwa razy w tygodniu, podczas kąpieli w wannie; po nim stosuję od razu produkt z Vianka, który używam tu jako maseczkę odżywczą,
- peeling z Annayake stosuję czasem podczas demakijażu, zamiast mleczka od Perfecty.

Maski w płachcie:

- maski MediHeal i Pure Heals stosuję na zmianę, zwykle raz w tygodniu. Raz idzie na tapetę oczyszczająca, a raz odżywcza.

Tak właśnie prezentuje się moja pielęgnacja skóry twarzy.
Czy to dużo czy mało, to kwestia gustu i indywidualnych potrzeb organizmu, więc bardzo proszę nie wdawajmy się w dyskusję, że mam tyle otwartych specyfików jednocześnie i co ja z tym robię.

Spokojnie
Wszystko jest pod kontrolą i wszystkie używam.
Nic się nie marnuje.

Wiadomo, że czasem zmieniam kroki i używam mazideł na przemiennie, ale zwykle staram się postępować tak, jak podałam wyżej w rozpisce.

A jak wygląda Wasza rutyna pielęgnacyjna?

Kathy Leonia


42 komentarze:

  1. U mnie całkiem podobnie jeśli chodzi o kroki, ale oczywiście inne kosmetyki. No i nigdy mleczka. Wolę żele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely masks, creams, etc.! Thank you, Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie miałam nic z Twojej pielęgnacji, ja mam totalny mish mash w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie bardzo podobnie, choć z tych produktów jedynie micel i peeling Tołpy miałam/mam :). Ilości także podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fragranze e prodotti davvero interessanti. Buona giornata:)
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam mniej kremów bo używam często 2W1 na dzień i na noc. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo fajnych kosmetyków używasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kroki może i mamy podobne,ale kosmetyki zupełnie inne. Połowy z nich nie kojarzę, więc pewnie pochodzą one z Rossmanna, a tam nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego, ale myślę że warto dobrze zadbać o cerę 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat nie używam tylu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Very interesting post, I enjoyed being able to read it in English. Thanks, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za ten wpis. Mega mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za podpowiedź toniku :) bo właśnie poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczki do twarzy też stosuję, bardzo lubię ten element pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe kosmetyki, ja też mam tyle tego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie podobnie, najważniejsze demakijaż, żel do twarzy,tonik , krem lub wcześniej serum lub maseczka

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też bardzo podobnie to wygląda;demakijaż,mycie twarzy ,tonik ,kremy pod oczy i na twarz-wieczorem ,rano ta sama kolejność tyle że bez demakijażu 😉
    W weekendy, robię peelingi i maseczki 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadnego produktu z tutaj przedstawionych nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Postępuję podobnie . Maseczki i odżywki robię sobie sama . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię kosmetyki z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie różnie bywa. Czasami poświęcam twarzy dużo czasu, innym razem tylko oczyszczam i nakładam krem. Ostatnio się trochę bardziej staram, bo mróz był i od razu buźka mi wyschła...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny i praktyczny zestaw. Cieszę się, że się sprawdza. U mnie z kolei skromniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne dopelnienie poprzedniego wpisu

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie to wygląda dość podobnie. Mam jeszcze plyn do demakijażu oczu taki dwufazowy, jak Ty nie lubisz. ;p I kremy pod oczy inne na dzień i na noc.

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę w końcu kupić ten peeling enzymatyczny z Tołpy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja aż tyle nie używam, ale chyba zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam tylko peeling enzymatyczny z Tołpy. Jeśli natomiast chodzi o pielęgnację u mnie całkiem podobnie to wygląda. Zainteresował mnie ten krem z kwasem migdałowym z Yoskine 😉

    OdpowiedzUsuń
  28. peeling z Tołpa uwielbiam,reszty nie znam,ale widzę kilka kosmetyków które na pewno wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja znam i regularnie stosuję kosmetyki VIANEK. Lubię je za naturalny skład i delikatną formułę.

    OdpowiedzUsuń

  30. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  31. I should have more constance. Thanks for sharing dear

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow. Ile produktów. Czuję się teraz jak kopciuszek z moim płynem micelarnym, peelingiem, kremem pod oczy oraz na noc i na dzień i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Sporo :) u mnie zazwyczaj płyn micelarny i krem :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru