GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 9 listopada 2019

2265. Miss Sporty Nail Expert 60 seconds Turbo Dry Top Coat odżywka przyspieszająca wysychanie lakieru

Witajcie!

Dziś czas na coś pazurowego.

Będę mówić o Miss Sporty Nail Expert 60 seconds Turbo Dry Top Coat odżywka przyspieszająca wysychanie lakieru.

Słowo od producenta: "Odżywka przyspieszająca wysychanie lakieru Miss Sporty Nail Expert 60 Sec. Już po 60 sekundach, Twoje paznokcie będą suche i zabezpieczone przed wszelkimi uszkodzeniami."

Produkt w okazałości:







Na paznokciach:




Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik kupiłam w Rossmanie za ok. 8 zł.

 Zapach:typowy dla lakierów do paznokci.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik na kształt lakieru, z minimalistycznym biało-niebieskim zdobieniem. Pojemność: 8 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że kiedyś, jeszcze za czasów tzw. przedhybrydowych, malowanie paznokci było dla mnie istną zmorą. Ileż to się nadenerwowałam, nazłościłam, nawkurzałam, gdy świeżo pomalowane szpony zarysowały mi się czy odcisnęły. Do tej pory pamiętam newralgiczną sytuację na pewnej randce dawno temu, gdy to potencjalny luby z tamtego czasu chciał mnie wziąć za rękę, a ja mu ją wyrwałam, bo się  manicure na paznokciach zarysuje! Na całe szczęście, od tamtego czasu, rynek kosmetyczny i paznokciowy rozwinął się na tyle, że czas wysychania i trwałości produktów do manicure został skrócony do minimum. Tak właśnie jest w przypadku odżywki od Miss Sporty. Jest to obecnie mój ulubiony produkt, jeśli chodzi o zwykły manicure. Odżywki używam dwojako: jako bazę przed malowaniem pazurów oraz jako odżywkę już po całym procederze malowania. W każdej z tych ról specyfik spisuje się fenomenalnie. Przede wszystkim, jako baza - zabezpiecza płytkę paznokcia przed przebarwieniami, a jako odżywka - przyspiesza wysychanie lakieru. Dzięki temu mogę bez obaw o świeży malunek, brać się za sprzątanie czy gotowanie. Produkt z Miss Sporty jest naprawdę godny polecenia. Jego niska cena, łatwa dostępność i świetne działanie są warte o wiele więcej, niźli wyjściowe 8 zł. Polecam!
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy i Leon

38 komentarzy:

  1. Lakier wysycha mj w niecałą minutę,więc raczej nie potrzebuję tego przyspieszać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for your sharing 😊 have a nice weekend 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam tego rodzaju produktów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Odnosnie do tematyki, to poleciłabyś może jakąś odżywkę do paznnokci? Rozglądam się za dobrą i w rozsądnej cenie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego produktu akurat nie znam, ale jak malowałam paznokcie zwykłymi lakierami, to sięgałam po podobny produkt z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a nie używałam nigdy takich specyfików:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę. W Rossmannie jestem dość często.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, ze sie prawdza i to za tak przywoita cenę :) ja ostatnio używam jedynie lakierów hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 2 odżywki do paznokci i na razie nie szukam niczego nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś używałam tego typu produktów, teraz jedynie typowe odżywki w przerwach od malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przekonałaś mnie - też chcę taką odżywkę, więc trzeba będzie się po nią wybrać do Rossmana. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for the review. This product sounds great.

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting product and excellent post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam bo używam z Eveline i jestem w niej zakochana, więc nie chcę zmieniać odżywki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś używałam tej odżywki, mnie również się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To naprawdę świetna sprawa, nie tylko przyspieszy wysychanie, ale i zabezpieczy. Super :) Warto mieć na uwadze przy okazji malowania pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for the recommendation . I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie produkty sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. PAmiętam te odżywki i produkty jeszcze dobrych kilka lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam 😃
    Póki co moimi pazurami zajmuje się kosmetyczka 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. O, nie znam, ale może się zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kiedyś miałam przyklejone paznokcie. Kolega podczas tańca złapał mnie za rękę i trzy odpadły...

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze mówiąc to nie mam problemu z tym, ze trzeba piczekac, az lakier wyschnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś nie mam przekonania do tego typu produktów... :)

    Za to z ciekawością przeczytam recenzję o jakiś dobrych lakierach do paznokci :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. This is great. I always apply one after painting my nails.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używam takowych, ale może kiedyś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi, Kathy Leonia!,
    I love this kind of products.
    It looks perfect on your nails :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Eccomi qui da te, devo confessarti che non so assolutamente nulla di “trucchi”, non ne faccio uso, gli smalti mi piacciono e gli unici che di tanto in tanto adopero sono quelli trasparenti, mi piacerebbe trovarne uno rosa trasparente, ma non sono più riuscita a trovarlo. Pazienza. Buona giornata.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru