GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 26 listopada 2019

2277. Avon True Bronze & Glow Bronzing Brick paletka brązująca do twarzy

Witajcie!

Dziś czas na błysk i blask.

Będę mówić o Avon True Bronze & Glow Bronzing Brick paletka brązująca do twarzy.

Słowo od producenta: "Paletka brązujących cieni do twarzy Avon True to 5 barw do makijażu oczu, konturowania twarzy lub nadania skórze efektu słonecznego blasku.

5 odcieni do podkreślenia opalenizny lub konturów twarzy.

Efekt: złocisty blask, uwydatnione spojrzenie i rysy."

Produkt w okazałości:


Od producenta:



Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:



Na buzi:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od koleżanki. Normalnie można go ucapić w Internetach za ok. 55 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla rozświetlaczy w kamieniu.

Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie przezroczystego puzderka ze złotymi napisami od producenta. Pojemność: 2,8 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: dobre. Zacznę od tego, że pierwszy raz miałam przyjemność używać bronzera, który jednocześnie byłby i rozświetlaczem. Niestety, dla bladych osób, takie połączenie kolorystyczne brązów, jakie jest w produkcie Avon, jest ewidentnie za ciemne i wymieszane razem powoduje brzydkie plamy, zamiast konturowania... Nie skreślam jednak części brąz
ującej na stałe, gdyż śmiało można jej używać jako cieni do powiek i do podkreślania brwi. W roli cieni do powiek owe brązy sprawdzają się świetnie; dobra pigmentacja, delikatny blask pasują idealnie do makijażu dziennego. Jeśli chodzi natomiast o część rozświetlającej, tu sprawa wygląda o wiele lepiej. Te dwa pierwsze, jasne odcienie stosuję non stop jako rozświetlacz. Efekt, jaki daje, jest cudowny i wspaniały; rozświetlenie na buzi nabiera wielowymiarowości i głębi, gdyż lśnienie wygląda , jakby było nakładane na mokre. Dodam, że produkt ten także bardzo trwały, bo wytrzyma ok. 7 godzin na kościach policzkowych bez skazy. Warto wspomnieć, że specyfik mnie nie podrażnił, nie uczulił. Polecam Wam zakupić ów produkt na jakiejś promocji, bo w cenie regularnej - ok. 55 zł! - nie jest zbytnio kuszący.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Z avonu dawno nic nie miałam i nie chcę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, Kathy! I think Avon True Bronze is a nice product! Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie, jakoś efekt mi się nie podoba. A jako cieni nie potrzebuję. Mam wiele innych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio kuszą mnie ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny daje efekt :) Kolorówki z Avonu nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta paletka, chętnie bym ją wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna paletka! Piękny efekt

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie mogę się przekonać do kosmetyków z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  9. J tez mam bladą cerę więc obawiam się ,ze dla mnie tez będzie za ciemne

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie używałam kosmetyków tej firmy ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt naprawdę super! <3

    Pozdrawiam,
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam...
    Avonowi nie mówię NIE, ale tzw "kolorowce " z Avonu mówię STANOWCZE NIE 😁
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice product 😊 Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam zaufania do kosmetyków tej marki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Drogo, choć ja tam się nie znam. hehe Ładne odcienie, kiedyś to tylko takich używałam. Pozdrawiam serdecznie.

    Ps. Oko to Ty masz piękne. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Happy Tuesday! Wife has olive undertones. This might clash. Daughter is paler than wife but darker than I. This might work for her.

    OdpowiedzUsuń
  17. Colori meravigliosi. Buon pomeriggio.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jednak sobie odpuszczę ten kosmetyk, zwłaszcza że mam bardzo jasną cerę. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for the beautiful post!Have a nice day) 

    OdpowiedzUsuń
  20. Avon fajna firma, ale dawno nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  21. Na zdjęciu ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba nie umiałabym tego prawidłowo użyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolorki ale jakoś ostatnio nie przepadam za avonem

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem, czy bym się zdecydowała, jakoś nie pasuje mi ich kolorówka i pielęgnacja :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nie po drodze mi z kolorówką avon-u dawno nic od nich nie używałam, ale produkt ciekawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba sie nie skuszę, mam spore zapasy i skupiam się na zużyciu tego co mam.

    OdpowiedzUsuń

  27. Nice makeup, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciągle mam jakieś inne wydatki w Avonie... Teraz skupiam się na zapachach, ale mam też w planach coś do brwi. Używanie rozświetlaczy i tego typu rzeczy to dla mnie za dużo roboty... jestem leniwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jako rozświetlacz super. Jako bronzer zupełnie do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru