GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 16 listopada 2019

2270. Paznokcie na dziś, cz. 88

Witajcie!

Dziś czas na pazurki.

Oto jak wyglądały ostatnimi dniami:







Użyte produkty:

od lewej od góry: Neess baza pod lakier hybrydowy; Niuqi lakier hybrydowy Nude; Niuqu lakier hybrydowy Candy Coral; Bling lakier hybrydowy nr 14; Neess top coat pod lakier hybrydowy; Neess odtłuszczacz
od dołu: gadżet z Rosegal.com do manicure hybrydowego

Tak.
Oczy Was nie mylą.

Stworzyłam bowiem prawdziwy, całościowy manicure hybrydowe!

Jakoś tak przez nadmiar wolnego czasu, czyt. jestem na tzw. przymusowym urlopie, stwierdziłam, że czas najwyższy coś z tymi pazurami zrobić.
I tak oto zakasałam rękawy, wyjęłam cały sprzęt potrzebny do hybrydowej zabawy i zaczęłam jazdę.

I chyba nawet nieźle mi wyszło, gdyż dzięki uroczemu pipkowi z Rosegal.com, mam wreszcie idealnie równo pomalowane paznokcie, bez obawy o zalanie skórek czy boków palców.

W tym manicure swój debiut miały lakiery hybrydowe Niuqi z Biedronki.
Jak na cenę 10 zł (serio!) za sztukę, praca z tymi produktami była naprawdę szybka, łatwa i przyjemna.
Na pewno się skuszę na inne kolory tychże gagatków, aby napisać o nich bardziej obszerną recenzję tu na blogu.

Jeszcze wspomnę, że manicure trzymał się bez uszczerbek 12 dni, ale gdyby nie moje obrzydzenie co do "odrostów", to spokojnie mogłabym go nosić dłużej.

A Wy co dziś na szponach macie?

Kathy Leonia


52 komentarze:

  1. a cóż ten gadżet robi? może go siostrze polecę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten koral. Ten żółto-złoty (ciężko ocenić na komórce) już nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze,że nie muszę robić hybryd, no swoje mam cudne i mocne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo rzadko, wręcz prawie wcale nie maluję paznokci... ale Ty oczywiście ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice colours 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja próbowałam hybryd ale to jednak nie jest dla mnie. Przyznam, że kolory lakierów są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice nails. Mine always break! Have a great weekend, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam nic 😂 Brak mi czasu zupełnie dla siebie 💔

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! Beautiful naisl and very cute products.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olá Kathy
    Obrigada pela visita ao meu blog, gostei muito. Lindas unhas. Bjs querida.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne połączenie, szczególnie to złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam nic na szponach , bo codziennie kładę na nie serum odżywcze . Twoje pazurki prezentują się bardzo zacnie. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hybrydy Niuqi są super, sama mam kilka kolorów, z którymi super się pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemne kolorki, ładnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, looks interesting!    

    OdpowiedzUsuń
  18. Też muszę w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. 12 dni! No proszę. Rewelacja. Cena faktycznie nie wysoka jak na taką jakość.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne kolorki. Ja aktualnie mam natural :D Brak czasu na zrobienie ich

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super kolorki :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obecnie nie mam pomalowanych paznokci, ale kolorki mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Ugh odrosty -tez ich nie znoszę ��
    Śliczny ten twój manicure ��
    U mnie aktualnie są pastele ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  26. A u mnie tak jesiennie - ciemny, kawowy brąz :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru