GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 11 listopada 2019

2266. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z szałem zakupowym.

Oto co wpadło w me łapki.

Kalendarz adwentowy z NYX Love Lust Disco:





Kalendarz adwentowy DIY z Catrice:










W zeszłym roku również zainwestowałam w dwa kalendarze adwentowe.
Były to gagatki z Douglasa oraz z Loreala, z których to mazidła systematycznie wciąż używam i jestem z nich bardzo zadowolona.

W tym roku bardzo chciałam również upolować kalendarz Loreala, ale niestety chyba nie edycji na 2019 r...
Co do kalendarza Douglasa na tegoroczny sezon tu zawartość tegoż nie powala, gdyż jest bardzo podobna do ubiegłego roku.

Zatem stwierdziłam, że w tym roku czas na coś nowego.

I tak oto po obejrzeniu filmików GlamPauli: Klik! i Klik! zakupiłam sobie cudeńka z NYX i Catrice.
I powiem Wam, że była to bardzo dobra decyzja.

Kalendarz Catrice upolowałam na Allegro za ok. 200 zł.
NYX kosztował mniej więcej podobnie, z tymże ucapiłam go na Zalando - tu od razu zaznaczę, że jeśli chcecie zakupić powyższego gościa to musicie być cierpliwi i czekać na dostawę, bo produkt rozchodzi się jak ciepłe bułeczki i jest wiecznie wykupiony...

Już nie mogę się doczekać otwierania tych dwóch kalendarzy a zrobię to zaraz z początkiem grudnia, bo czemuż mam otwierać po jednym okienku dziennie przez cały miesiąc, skoro mogę to zrobić w jeden dzień?

A Wy kupujecie kalendarze adwentowe w tym roku?

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie kupiłam kalendarza adwentowego, ale niebawem to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupuję tradycyjny, czekoladowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tytuł spodziewałam się wielkiej ilości :P nie kręcą mnie takie kalendarze. Poza tym otwierałabym codziennie jedno okienko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie kupiłam, ale planuję :P. Ja też otwieram wszystkie okienka pierwszego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kalendarze są fajne, ale jakoś nie czuję potrzeby, bo takowy mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love them!!!It´s very original the DIY calendar. I got one from W7.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obyś była z niego zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, Kathy Leonia,
    This is so cute!
    Great post :)
    I am following you. I won't miss anything ;).
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely! I have got the Essence's one.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, mam Clinique. NYX też wygląda ciekawie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak przeczytałam wielkie zakupiska, myślałam,że będą jak zwykle pokroju moich, a tu skromne, ciekawe zakupki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam pojęcia, że jest coś takiego jak kalendarze adwentowe z kosmetykami xD Ja nie mam żadnego:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy żadnego nie kupiłam ani z czekolada, ani z herbatą ani z kosmetykami czy skarpetkami... nie kręci mnie to ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Advent beauty calendars arrive ... it's hard to choose just one among so many offers.
    Greetings from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  15. The advent calendar is very beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne. Ja mam w tym roku kalendarz z Balea. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I didn't know there was such a thing as cosmetic advent calendars, that's interesting and sounds like a great idea for a gift!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kalendarze adwentowe, w ogóle uwielbiam takie niespodzianki, wprowadzają dreszczyk emocji i zaciekawienia, dla mnie jest to ogromnie miłe, więc nie mam zamiaru sobie tego odmawiać :D Trzeba sobie robić małe przyjemności. Dlatego też co miesiąc kupuję sobie pudełko niespodziankę i co roku taki kalendarz. Zawsze otwieram po jednym okienku, chociaż przyznam się, że korci mnie niesamowicie, żeby podejrzeć co jest dalej ;))) Twoje kalendarze bardzo ciekawe, na pewno sprawią Ci wiele radości :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kalendarze adwentowe są bardzo fajne, acz sama ostatni miałam w ręku w dzieciństwie - był to oczywiście kalendarz ze słodyczami. Mam nadzieję, że te, które sobie sprawiłaś, okażą się udaną inwestycją i dadzą wiele powodów do zadowolenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kalendarze , fajna sprawa i zabawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. no i czadowo ! ja ma kalendarz z Yves Rocher ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie kupowałam takiego kalendarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że nam pokażesz zawartość, bo już jestem ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajajajaj dobrze, że mi przypomniałaś, to już czas na kalendarz adwentowy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale po co otwierac wszystko od razu. Zabierasz sobie cala zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poszalalas z tymi kalendarzami 😉
    Ja chyba nie kupię, kalendarza
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam takich kalendarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem ciekawa zawartości twoich kalendarzy ;) Ja jeszcze się waham i ciężko mi się zdecydować na jakiś bo ten co chciałam jest już wykupiony ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam nigdy kosmetycznego kalendarza adwentowego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę Ci przyjemności w używaniu nowych kosmetyków, a kalendarze to oczywiście wielka przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  31. I love such calendars with cosmetics and with chocolate

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie bym sobie kupiła jakiś kalendarz, ale nie wiem jaki. I też trochę nie mam czasu polować na nie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne te kalendarze adwentowe! Pierwszy raz widzę taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej,

    Jak myslisz, mogę się jeszcze spodziewać kalendarza NYX z 31 okienkami na zalando ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz polowac:) bo szybko sie wyprzedaje... ja czekalam na niego ponad tydzien zeby go trafic xd

      Usuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru