GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 20 listopada 2019

2273. Moja skóra na twarzy - NoMakeUpChallenge!

Witajcie!

Dziś czas na gołą prawdę.

Oto pokażę Wam, w jakim stanie jest moja skóra bez makijażu:










Dla niewtajemniczonych wspomnę, że mam 31 lat.
Nigdy nie paliłam papierosów, nie przesadzałam z alkoholem.
Nie lubię imprezowego stylu życia.
Staram się wysypiać i chodzić spać regularnie.
Piję dużo herbaty zielonej i wody, ograniczyłam picie kawy.
Zmniejszyłam ilość spożywanych fast foodów oraz słodyczy.

Warto też wspomnieć, że od 21 roku życia, zaczęłam używać regularnie kremów pod oczy i na twarz.
Stosuję też minimum dwa razy w tygodniu peelingi, maseczki, żel aloesowy.

Myślę, że te wszystkie powyższe czynniki mają wpływ na to, że jak na swój wiek, wyglądam młodo.
Nie mam widocznych zmarszczek, jedynie delikatnie tzw. kurze łapki w okolicach oczu i okolicach nosowo-wargowych.
Gdy wychodzę na miasto bez makijażu, zdarzają się sytuacje, gdy panie w sklepie proszą mnie o dowód, kiedy chcę kupić sobie np. grzane wino.
Czuję się komfortowo we własnej skórze i nie muszę nakładać na co dzień tonę tapety, żeby być piękną.

Dlatego też przychodzę do Was z NoMakeUpChallenge!

Pokażcie, że i Wy jesteście piękne w naturalnej formie.
Nie bójcie się ukazać blogowemu światu bez makijażu i bez użycia filtrów z Photoshopa.
Napiszcie też koniecznie o swojej rutynie, zarówno lifestylowej jak i pielęgnacyjnej, czyli co robicie, aby utrzymać skórę w dobrej formie.

Mile widziane w takim poście będzie podlinkowanie niniejszego postu na moim blogu.

Kto się przyłączy do wyzwania?

Kathy Leonia

PS. Z racji na liczne pytania dotyczące kalendarza adwentowe z NYX odpowiadam, że na Zalando go już niestety nie znajdziecie...
Możecie go dostać tu: Klik! i tu: Klik!

48 komentarzy:

  1. Często przewija się tego typu akcja, warto ją promować. Często chodzę bez makijażu, ostatnio wrzucalam fotkę na swój IG, oczywiście bez żadnych filtrów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często chodzę bez makijażu. Sporadycznie decyduję się na taki mega delikatny. I jest mi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że Twoja skóra jest w tak dobrym stanie ;) Ja tez muszę zacząć dbać o moją bardziej regularnie. No i ograniczyć trochę słodycze, chociaż nie wiem - na ile to ma wpływ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Harika görünüyorsun 😊 makyaj çok sık yapan birisi değilim biraz cildi yordugunu düşünüyorum o yüzden temiz bir cilt bence harika 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że masz tak dobry stan skóry. Ja lubię siebie bez makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie! Ja mam tyle samo lat co Ty, też pytają mnie o dowód :0 Bez makijażu często chodzę, choć przyznaję, moja skóra nie jest tak idealna jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful, have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo za odwagę! Mi jej brak chociaż zdarza mi sie czasem być bez makijażu, ale rzadko..

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie! Jam jest Twój równolatek (no ok, będę za póltora miesiąca) i generalnie moja skóra wygląda podobnie pod względem oznak starzenia, ale odkąd pamiętam miałam problem z trądzikiem, z którym wciąż sie zmagam. Chociaż teraz to już pikuś w porównaniu do tego co było - krostka, góra dwie w miesiącu. Może jakbym i ja zrezygnowała z imprezowego stylu życia to pozbyłabym się i tej niedoskonałości, ale na razie jakoś tego nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym wieku to i bez makijażu jest super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna cera, super! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też często chodzę bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna skóra, ja ciągle chodzę bez makijażu bo teraz żyję w biegu

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę takiej ładnej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I super. Ja też jestem zadowolona ze stanu swojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję cery ,jest świetna 👏
    Nie wygląda na Twój wiek ☺
    Ja niestety nie przyłącze się do wyzwania
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Ja najczęściej na co dzień ograniczam się do używania błyszczyku i maskary. Też nie mam dużo zmarszczek.Myślę, że w dużej mierze to wynik dobrych genów. Chociaż zieloną herbatę też piję codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobną ma moja mama,w wieku 44,ale prowadzi styl życia zdecydowanie powyżej przeciętnej:) Tak trzymaj też!

    OdpowiedzUsuń
  19. Che bello vedere una pelle naturale.
    Io, che ho superato i sessanta, non mi sono mai e dico mai truccata. Uso solo acqua di rose, una crema per la pelle e burro di cacao per le labbra. Così si fa, secondo me.
    Ciao ciao.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh your skin look really pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój jedyny makijaż to tusz do rzęs, i tyle! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz super cerę, ja bez makijażu, jak bez ręki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz 😊 Mnie cały czas dają 18 lat. Z jednej strony to zaleta, a z drugiej czasem mocno wkurza 😁

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz świetnie! Ja od czasu jak 3 lata temu wyleczyłam tradzik to nie wstydze sie chodzić bez makijażu, kiedyś nie bylo mowy zebym wyszła z domu bez podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że Twoja skóra jest w dobrej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Bardzo ładna skóra. Dołączę do wyzwania. A mam 39 lat... Ale uważam, że i tak o wszystkim decydują geny, żeby zrujnoeac sobie wygląd trzeba naprawdę przesadzać, a znowuz można pomagać ratując, a efekty marne... Pozostaje mieć nadzieję, że geny posiada się nie najgorsze... Pielęgnacja, oczywiście, ale naprawdę cudów nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca się akurat z tym zgodzę. Kiedyś miałam twarz pokrytą prawie całą przebarwieniami, wszystko ją podrażniało. Przestałam wtedy jeść smieciowe jedzenie, kupować w marketach,zaczęłam jeść zdrowo, ćwiczyć i panie w Sephorze doradziły mi też dobrą pielęgnację dla mnie - wiesz,gdzie mam teraz te przebarwienia?(które kiedyś było ciężko zakryć najbardziej kryjącymi podkładami) -nigdzie, obecnie mam dosłownie 2 chrostki niewidoczne na pierwszy rzut oka. Tak więc jeśli ktoś chce, jest w stanie zdziałać wszystko, jedynie osoby ciut leniwe zawsze znajdują wymówki (jak ze wszystkim w życiu). Geny są ważne, ale one o niczym nie decydują, wszystko zależy od nas 😊😊

      Usuń
  27. Ja już jestem w takim wieku, że prawie zawsze mam no make up challenge. ;p;p;p
    A zwłaszcza od dwóch i pół tygodnia, kiedy to przebywam na rehabilitacji szpitalnej, gdzie mnie oblewają poty na ćwiczeniach, wiruję się w wirowej kąpieli, podłączają mnie do prądu, traktują laserem i ultradźwiękami i bógwiecojeszcze. ;p Makijaz w takim miejscu to raczej nieporozumienie. Choć jedna pani przychodzi nawet w sztucznych rzęsach. Ale staram się nie osądzać, bo kto wie jaka jest przyczyna.
    Bardzo dobrze wyglądasz, nadal tak dbaj o siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O... nie jesteś wiele młodsza ode mnie. Cóż ja paliłam, ale nie mam zniszczonej cery. Zmarszczki niestety mam (nie za wiele ale mimiczne) choć używam kremów. Nie maluje się codziennie, a gdy to robię nie nakłada za dużo pudrów, odrobinę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Też wyglądam młodo (mam 30 lat), ostatnio kierowca myślał,że jestem uczennicą :) :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak się ma idealną skórę, to łatwo innych wyzywać na pojedynek :P ja tam się nie dam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam sobie makijaż... Też mnie biorą za młodszą niż jestem i jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jakoś nigdy nie miałam problemu z wyjściem z domu bez makijażu, a jesteśmy w podobnym wieku :). Myślę, że gdybym policzyła, to zdecydowanie częściej wychodzę bez niż umalowana, zresztą pełny makijaż to u mnie naprawdę rzadkość :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję pięknej cery :) I bardzo zazdroszczę. Też chciałabym taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hola, la mujer sin maquillaje es mas hermosa creo yo,tu te ves muy bien sin maquillaje. Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie za rzadko, pokazujesz na blogu swoją piękną buzię ! Jesteś piękna i tyle ! A takiej cery to pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz piękną cerę! Mam tyle lat co ty, jednak od podstawówki do 23 roku życia zmagałam się z okrutnym trądzikiem i trochę zostawił małych blizn, chociaż nie narzekam :) bardzo często chodzę bez makijażu, do pracy w zasadzie używam tylko podkładu i kredki do brwi :) Chociaż szanuję za porządny tryb życia, ja od stycznia ograniczyłam fast foody i słodycze, no chociaż zdarzy mi się coś skubnąć :P Ale najbardziej tęsknię za czipsami ahh, w ogóle czemu niedobre jedzenie jest takie dobre :D No i przez 11 lat paliłam, minęły już ponad 2 lata jak rzuciłam, alkoholu też kiedyś piłam dużo, aż znalazłam się w takim punkcie, że zrozumiałam, że to nie ma sensu... w styczniu będą 4 lata jak ograniczyłam procenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru