GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 5 listopada 2019

2262. Eyfel woda perfumowana nr 78 (odpowiednik Armani Si)

Witajcie!

Dziś czas na perfumy.

Będę mówić o Eyfel woda perfumowana nr 78 (odpowiednik Armani Si).

Słowo od producenta: "W-78 to szyprowo – owocowe perfumy dla kobiet. 
Nutę głowy stanowi liść czarnej porzeczki; nutami serca są frezja i róża majowa; 
Nutami bazy są wanilia, paczula, ambroksan i nuty drzewne."
Produkt w opakowaniu:










Otworek:




Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik kupiłam w sklepie na ul. Piotrkowskiej i dałam zań ok. 
20 zł.
 Zapach: słodki, ciepły, uroczy.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany, bardzo minimalistyczny, z czarnymi napisami producenta i białym korkiem. Pojemność: 50 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakieś pół roku regularnego psikania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że do odpowiedników znanych perfum stosunek mam pozytywny. Uważam bowiem, że to nic złego, jeśli kupujemy coś tańszego, co ma być inspiracją/zamiennikiem zapachów z wyższej półki. W swojej karierze perfumeryjnego maniaka mam kilkanaście tego typu odpowiedników i w większości wypadków są one identycznie z oryginałem. A niekiedy nawet i lepsze! Taka zaskakująca sytuacja ma miejsce w przypadku perfum Eyfel nr 78, które mają być niczym słynne Si Armaniego. Wierzcie mi lub nie, ale perfumy Eyfel nie dość, że pachną tak samo jak ich oryginalna wersja, to jeszcze utrzymują się o wiele dłużej na ciele oraz na ubraniach. Dalibyście wiarę, że niepozorna, skromna buteleczka perfum za 20 zł, ma tak ogromną moc i trwałość, że bije o głowę produkt wysokopółkowy? Z początku sama byłam w szoku, gdy popsikane ciuchy czy apaszki nosiły w sobie woń zapachu przez ok. 5-7 dni. Na skórze perfumy Eyfel są równie nie do zdarcia, bo spokojnie wyczuwam je ok. 10-12 godzin. To już moja trzecia buteleczka powyższych perfum i z pewnością nie ostatnia. Uwielbiam, kocham, polecam każdemu!
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy i Leon

29 komentarzy:

  1. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli coś pachnie jak oryginał, to to jest zwykła podróba, a nie jakaś inspiracja. Pomyśl.. gdybyś znalazła bloga 100% zerżniętego od Ciebie co byś pomyślała hmm? Złodziej kradnie moją pracę. Z podróbami perfum/ubrań jest tak samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszedzie i zawsze beda roznego rodzaju inspiracje i tego sie nie da uniknac.

      Usuń
  3. Myślę, że ten zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie kupuję takich produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że super wyszło :D zazwyczaj te zamienniki nie do końca są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nuta zapachowa chyba nie moja, ale kurcze, taka trwałość za taką cenę? Szok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ten owocowo-waniliowy zapach raczej za mocny 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Eee ja tam za tymi znanymi markami perfum nie przepadam-kilka razy mnie uczuliły 🤔
    Natomiast zgadzam się że takie odpowiedniki ,są fajną sprawa- zawsze to kilka złotych mniej wydane 😉
    Tych perfum nie miałam, ale zapach mnie ciekawi 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo... Nie co, że tani, to utrzymuje się tak długo. Muszę wypróbować, dziękuje za info, bo nie znałam ich perfum. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Si bardzo lubię, ciekawa jestem odpowiednika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale przyznam, że czasem sięgam po zapachy inspirowane znanymi perfumami.

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu by mi taka buteleczka na pół roku nie starczyła. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wiedzieć ;) czy można to gdzieś zamówić przez internety? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trwałość zapachu nad wyraz pozytywnie zaskakuje przy tak korzystnej cenie. A i kombinacja zapachowa wydaje się ciekawa. Przypuszczam więc, że też by mi się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie raz przekonałam się, że tańsze odpowiedniki droższych perfum utrzymują się dłużej od oryginałów ;)

    OdpowiedzUsuń

  16. I really like pefume. Thanks for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wiedzieć, że jest tańszy odpowiednik perfum które bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka trwalosc za 20 zl? Niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  19. look good perfume with perfect smell

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę je na oczy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru