GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 2 listopada 2019

2260 Paznokcie na dziś, cz. 87

Witajcie!

Dziś szponów pora.

Oto jak wyglądały w ostatnim tygodniu:









Użyte produkty:

od lewej: Miss Sporty 60 Seconds odżywka przyspieszająca wysychanie lakieru; Bell Show off Nail Enamel Fire Ring; BeautyBigBang nr 002.
Muszę Wam rzec, że mimo całego zachwytu nad hybrydami i półhybrydami, o wiele częściej sięgam po zwykłe lakiery.

Czemu?

Ano temu, że nawet, mimo ich nietrwałości i długiego czasu wysychania, cały proceder malowania przebiega o wiele szybciej niż w przypadku lakierów hybrydowych...
Tu trzeba piłowania, matowienia, nakładania bazy, pierwszej warstwy, drugiej warstwy, potem topu, potem znów matowienia.

W efekcie czego siedzę nad manicure bitą godzinę, albo i dłużej.
A godzina nicnierobienia to w moim przypadku naprawdę rzecz nie do przyjęcia!

A Wy wolcie zwykły manicure czy hybrydowy?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. U mnie hybryda i tak się nie trzyma, więc mi szkoda czasu na jej robienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem fanką hybryd, tradycyjne lakiery niestety trzymają mi się max 2-3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki, u mnie zdecydowanie częściej, a właściwie tylko zwykły lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for your sharing Kathy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę zwykły. Zazwyczaj robię sobie paznokcie w niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko zwykły. Ładne kolorki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszło to połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely nails, glitter is always a good choice!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętniej maluję paznokcie zwykłymi lakierami. Szybciej i prościej, a jak coś nie wyjdzie łatwiej zmyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne :) ja dziś maluję na różowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę zwykły manicure, który robię sama 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio stałam się przecieniczką jakiegokolwiek manicuru ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Intensywne, ale ładne kolorki. Dobrze się prezentują na Twoich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze robię zwykłymi lakierami, bo paznokcie rosną mi jak szalone i same pomalowane lakierem wyglądają jakbym miała porządne tipsy i ludzie rzeczywiście dziwią się, że to moje, zwyczajnie pomalowane :D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie królują hybrydy.
    Na dłużej mi wystarczają, a przy mojej pracy to tylko atut.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie hybryda, choć może i ja kiedyś wrócę do tradycyjnych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę hybrydy. Sama je robię więc mogę szaleć. Ze zwykłych też korzystam bo nie zawsze mam wene i czas malować paznokcie hybrydami, wówczas zwykłe bardzo dobrze się sprawdzają.Jednak minus zwykłych szybko odpryskują.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor niestety nie dla mnie ;) nie lubię, jak coś się błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wolę zwykłe. Się coś obłupie, to się nowy kolorek założy w ciągu chwili. ;)
    Moje aktualnie odpoczywają pod warstwą odżywki. A żeby im się nie nudziło, to maja w tej odżywce drobinki brokatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wyobrażam sobie malować paznokci zwykłym lakierem, chociażby na to, że nigdy w życiu bym ich nie zapuściła. Bardzo ładne te Twoje paznokcie, tez ostatnio miałam czerwone, jednak pozbyłam się ich na rzecz ciemnego różu.

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie hybrydy rządzą 😃
    Kolorek (ten różowy?) Jest przepiękny 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne paznokcie :)
    Myślałam, że w dzisiejszych czasach mało kto już docenia zwykłe lakiery.
    Przez rok również robiłam hybrydowe. Miałam długie paznokcie. Razem z dojazdami potrafiło to zająć 3,4 godziny... Nie wyobrażam sobie znowu tak jeździć i marnować tyle czasu i pieniędzy.
    Już lepiej malować zwykłymi częściej, bo i tak zajmie to mniej czasu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też częściej sięgam po zwykle lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  25. Częste hybrydy osłabiają strasznie paznokcie, więc dobrze jest postawić na zwykły. Niestety ja mam takie dziwne paznokcie, ze lakier mi się nie trzyma nawet bardzo dobry, ba nawet hybryda mi się odkleja po niedługim czasie ;p
    W każdym razie paznokcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio brakuje mi czasu na robienie hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the mix of these colors together. I definitely like making my nails different and trying different colors/designs.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna ta czerwień. Ja robię zwykły, choć wolę hybrydę, bo dłużej trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja wybieram hybrydy, ale ten lakier BeautyBigBang nr 002 ślicznie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne kolorki. Też wolę zwykły manicure. Kiedyś miałam kilka razy robioną hybrydę, ale nie przekonałam się, a po zdjęciu miałam straszne problemy z paznokciami. Miałam tak osłabione, że przy najdrobniejszych pracach łamały się. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja lubie hybrydy. Jednak trwalosc robi swoje. Pomaluje raz i 3 tygodnie mam spokój z paznokciami

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru