GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 25 listopada 2019

2276. Makijaż paletką Makeup Revolution Pretty Incredible

Witajcie!

Dziś czas na makijaż oczu.

Do jego powstania przyczyniła się paletka Makeup Revolution Pretty Incredible, jaką zakupiłam na Cocolita.pl

Oto jak malunek wyszedł:




Użyte produkty:

a) brwi: kredka Avon True Dark Brown
b) baza pod cienie: Alverde Lidschatten Basis
c) tusz do rzęs: Eveline Mega Size Lashes Mascara
d) eyeliner: Gosh Giant Pro
e) cienie do powiek: Makeup Revolution Pretty Incredible:


Powiem Wam, że z paletami cieni od Makeup Revolution mam taką relację love-hate.
Jedne produkty od nich kocham, a innych nie cierpię.

Chociażby ich słynne paletki tzw. czekoladki mi w ogóle nie leżą i trzymam je gdzieś w kącie.
Natomiast mniej znane palety typu właśnie Pretty Incredible czy X Kisu są tak świetnej jakości i pigmentacji, że spokojnie równać się mogą z cieniami Nabla czy Affect.

Paletka Pretty Incredible należy do moich ulubieńców już długi, długi czas - co zresztą widać, po tym, jak jest używana.
Te cienie są niezwykle kremowe, masełkowe, pięknie się blendują, nie osypują i na bazie pod cienie wytrzymują spokojnie 10-12 godzin.

Powyższy makijaż powstał więc, aby nieco dodać sobie kolorów w ten jesienny, pochmurny czas.
Gdybym tylko umiała przyklejać sztuczne rzęsy, to efekt końcowy byłby o wiele mocniejszy i wyraźniejszy...

A Wy co sądzicie o cieniach marki Makeup Revolution?

Kathy Leonia

41 komentarzy:

  1. Mam palety MUR i o ile te starsze teraz okazują się słabsze (kiedyś miałam mniejsze wymagania) to te nowsze mnie satysfakcjonują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kolory bardzo lubię. Mam kilka takich palet, gdzie kilka cieni jest mega, a kilka to totalne dno :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam cieni tej marki, od kiedy pokochałam cienie Estee Lauder i Diora jestem im wierna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kolorystyka- przyznam ,ze nigdy nie miałam żadnych cieni tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. So nice make up dear. Love it!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne są te połyskujące cienie, lubię takie wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne oko. Chciałabym umieć się tak pomalowac jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Excellent colours, Kathy! Thank you for the post!

    OdpowiedzUsuń
  11. I like the way you paint, Kathy! Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie prezentuje się ta paletka ,całkowicie moje kolory !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks nice. From what I've seen so far, your makeup is richly detailed. How does it look from greater distance?

    OdpowiedzUsuń
  15. Na codzień stawiam raczej na samą kreskę lub tusz do rzęs, ale na okazje lubię nałożyć coś na powieki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż . Nie znam tej marki , a właściwie to już poznałam 😊 Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny makijaż oczu. Wygląda pięknie i elegancko. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się kolorystyka tej paletki

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż pięknie komponuje się z kolorem Twoich oczu:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie wyszło. Lubię takie kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam i... też nie umiem przyklejać sztucznych rzęs ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobnej relacje z ich produktami i czasami mam wrażenie, że im mniej rozgłosu, szumu i "gwiazd" przy tworzeniu paletki, tym lepszej finalnie jest jakości :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż 😍
    Ja właśnie lubię te czekoladki 😍
    Innych palet od MUR nie miałam - o ile dobrze pamiętam...😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful colors, great product. Thanks for the recommendation . I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny makijaż. Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  26. I love MUR Eyeshadow palettes, but the shadows are hard to blend in my opinion.

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż wyszedł świetny. Ja mam jedną paletkę od nich i jest tragiczna, więcej nie planuję kupować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się Twój makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru