GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 8 października 2019

2242. Eveline Mega Size Lashes Mascara wydłużająco-podkręcający tusz do rzęs

Witajcie!

Dziś czas na rzęsy.

Będę mówić o Eveline Mega Size Lashes Mascara wydłużająco-podkręcający tusz do rzęs.

Słowo od producenta: "Rewolucyjna maskara zapewnia natychmiastowy efekt maksymalnie wydłużonych i zagęszczonych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu beauty & care sprawia, że rzęsy stają się długie, gęste i wyraziste. Wyprofilowana, silikonowa szczoteczka double brush równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek."

Produkt w okazałości:



Skład:



Szczota:



Na oku dwie warstwy:



Szczegóły:

Cena i dostępność produkt znalazłam na kupiłam w Rossmanie za ok. 16 zł.

Zapach: tuszowy.
Konsystencja: tuszowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie tuszowe utrzymane w czarności z elementami srebra i zieleni i z czernią napisów od producenta. Pojemność:  10 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że jeśli chodzi o tusze do rzęs, jestem bardzo wybredną konsumentką. Moje rzęsy mimo, że nie są jakieś krótkie, to są kapryśne i rosną bardziej na prosto aniżeli ku górze. W efekcie czego bardzo ciężko je podkręcić. Próbowałam zalotek, odżywek czy trików z łyżeczką - efekt nikły... Dopiero, gdy trafiłam na maskarę od Eveline, zaczęło COŚ się dziać. Moje rzęsy, nie dość, że zostały pięknie wydłużone, podkreślone, to jeszcze - jakby za dotknięciem magicznej różdżki - grzecznie wywinęły się go góry. Nie wiem, w czym tkwi sekret tego tuszu, czy w specjalnej, czarnej formule, czy w świetnie wyprofilowanej szczoteczce, która dociera do każdej, najmniejszej nawet rzęsy. W każdym razie wreszcie znalazłam gagatka tuszowego, który spełnia moje oczekiwania w 100%. Dodam, że tusz ten jest bardzo trwały; nie jest straszny mu pot, deszcz, wiatr czy upalne słońce. Makijaż oczu noszę przeciętnie ok. 10 godzin, a mimo to nie mam efektu tzw. pandy i nic mi się nie kruszy pod rzęsami w ciągu dnia. Nie zauważyłam też podrażnienia oczu, mimo że noszę soczewki kontaktowe. Tusz z Eveline sprawdził mi się znakomicie. Polecam każdej tuszowej maniaczce.

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

45 komentarzy:

  1. Miałam kilka tuszy z Eveline, wszystkie bardzo wychwalane, ale z żadnego nie byłam specjalnie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inne masakry z Eveline i je uwielbiam :) Są ze mną od lat i póki co to moi faworyci :)
    Sliczny efekt na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, nie miałam tuszów z Eveline, ale spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuszu z Eveline jeszcze nie miałam, ale skoro tak polecasz to chyba się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda na rzęsach, a ja lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tusze z tej firmy, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogółem... Nie jestem fanką Eveline (kremów itd.),ale muszę przyznać, że ostatnio sama skusiłam się na tusz z tej firmy - taki w grubej, żółtej tubie i jestem zachwycona :) zdecydowanie tegoroczne odkrycie :) a i inne tusze Eveline, które wpadły w moje ręce były fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eveline ma średniej jakości produkty,wolę swoje marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, tydzień temu kupiłam z tej serii tusz, nie pamiętam jaki dokładnie, ale w żółtym opakowaniu. I bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Daje fajny efekt, ja tez jestem wybredna w tym temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go, już drugą sztukę. Dla mnie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Daje bardzo ładny efekt na rzęsach. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba miałam tylko jeden tusz Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki Eveline 😀
    Używam tuszu ,ale nie tego, mój jest w takim, złotym opakowaniu (nazwy nie pamiętam 😋) i również jestem z niego zadowolona 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam tylko kolorowych tuszów do rzęs. To znaczy jest to najczęściej chabrowy albo granatowy. Przy jasnej karnacji w czarnym tuszu do rzęs czuję się po prostu źle. A z tej firmy Eveline miałam już kilka kolorowych kosmetyków. Wróciłam. Z nowym blogiem i pomysłem na samą siebie. No wiesz, kobieta zmienną jest :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny efekt na rzęsach, zauważyłam, że Eveline ma sporo fajnych tuszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś ją miałam i uważam że to fajna maskara

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba będzie więc kiedyś sprawdzić, zwłaszcza że nie przesadzono z ceną. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Loved this post 😊 thanks for your review Kathy 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że jesteś zadowolona. Ja z tej marki bardzo lubię białą odżywkę do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj dawno nie miałam ich produktów, ale efekt mi się podoba i chyba spróbuję jej na swoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też noszę soczewki, więc może wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale myślę że dam mu szansę po twojej opinii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O ja...dawno mnie nie było a tu wracam i jakie piękne zmiany na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. the other day I went to MAC, I bought lipstick, but forgot to buy mascara and eye liner which really need. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

  26. Thanks for the recommendation . I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię tusze do rzęs tej marki, ale tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten tusz i też jestem z niego bardzo zadowolona 😉

    OdpowiedzUsuń
  29. Looks very nice, thanks for sharing dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię kosmetyki tej marki. Tusze też! Nie są drogie, a jakość jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo jak są w Rossmanie to ekstra. Czemu nie zwróciłam uwagi? Gapa ze mnie. Chętnie go wypróbuję. Chyba miałam już kiedyś tusz tej marki i byłam zadowolona.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru