GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 2 października 2019

2238. Relacja z Influencers About Beauty, cz. 1

Witajcie!

Dziś czas na relację z wydarzenia organizowanego w dniach 21-22.09.2019 r. przez BlogMEDIA.

Influencers About Beauty to pierwsza tego typu edycja spotkania blogerek i influencerek urodowych, która była połączona z targami urodowymi Beauty Forum.

Dużo emocji, mnóstwo pozytywnie nakręconych ludzi i - co najważniejsze - wspaniała atmosfera.

Oto co moje oczy widziały.

Wejście na targi:



Sala wykładowa:



Urocza roślinka:



Czekamy na rozpoczęcie:


Wykład o kosmetykach naturalnych firmy Uzdrovisco:



Następnie czas na prezentację filozofii marki Tealogy:



W przerwie małe ploteczki:



I podziwianie stoisk marek współpracujących z BlogMEDIA.





Physicians Formula:




Następnie pokaz manicure z Victoria Vynn:



I konkurs dla uczestniczek warsztatów, polegający na kreatywnej foteczce z ramką:



Teraz czas na zwiedzanie targów.

Stoiska wystawowe:


















Sprzęty kosmetyczne i wyposażenie gabinetów kosmetycznych:




Tłumy ludzi:



Piękne dekoracje:








Powyższe wydarzenie wspominam niezwykle ciepło.

Na pewno będę chciała tu wrócić za rok.

A Wy byłyście na tego typu konferencji?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam, ale to na pewno ciekawe doznanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesująca inicjatywa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. good luck for the beauty influencers meeting

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem nie udało mi się wybrać na targi i widzę, że dużo straciłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. To był istny raj. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Raj dla makijażystek i nie tylko . Każdą z nas kręcą kosmetyki i pachnidełka. Super targi . Miłego dnia 🍄🌿🍁

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się, że fajne wydarzenie :) Super, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam i bardzo tego żałuję😥
    Mam nadzieję że za rok uda mi się wybrać na te Targi 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym się wybrała, ale nigdy nie byłam na takich targach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, jesteś zadowolona :) Nigdy nie byłam na takim spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno było super, sądząc po relacjach uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Roślinka najbardziej zwróciła moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW
    Interesting and amazing event
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, exhibition stands are so great!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam na tego typu wydarzeniu. Chętnie bym kiedyś się wybrała 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłam, za późno się dowiedziałam. Za rok muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłam, ale wystarczą mi targi branżowe w pracy. Po nich zawsze unikam takich tłumów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę :) cieszę się, że Ci się podobało.
    Targi kosmetycznie nie do konca są dla mnie. Bardziej jaram się targami książki :P
    takim jestem nerdem xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie byłam i nie żałuję, jednak zagraniczna wycieczka była dla mnie ważniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Żałuję że jeszcze nigdy nie miałam okazji być na takim wydarzeniu... :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne wydarzenie, przy tych szafach paznokciowych przepaść można na dobrych kilka godzin :D

    OdpowiedzUsuń

  22. Looks like you had a good time. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Najważniejsze że dobrze się bawilas

    OdpowiedzUsuń
  24. Ahhh, dla mnie już sama obecność na takim wydarzeniu byłaby prawdziwym rajem :D Uwielbiam oglądać i zapoznawać się z formułami kosmetyków/ produktów pielęgnujących.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru