GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 15 października 2019

2247. Calvin Klein Woman woda perfumowana

Witajcie!

Dziś czas na perfumy.

Będę mówić o  Calvin Klein Woman woda perfumowana.

Słowo od producenta: "Damska woda perfumowana Calvin Klein Women stanowi celebrację kobiecości we wszystkich jej aspektach. Każdej kobiecie dodaje siły i determinacji, aby spełniać swoje marzenia i nigdy nie zapominać o swoim prawdziwym ja.

Szczegóły zapachu:


  • jasny, kwiatowo-drzewny zapach
  • dla silnej, nowoczesnej kobiety
  • idealny do noszenia na co dzień
Skład zapachu
Na wstępie przeplatają się orzeźwiające akordy liści eukaliptusa, cytrusów i ziaren czarnego pieprzu. Po chwili dołącza do nich eleganckie kwiatowe serce, które jest mieszanką delikatnych płatków kwiatów pomarańczy, magnolii i jaśminu. Innowacyjną kompozycję oparto na zmysłowej bazie z kadzidła, ambry i wirginijskiego drzewa cedrowego, które nadają wodzie perfumowanej Women rozgrzewający i głęboki charakter.
Historia zapachu
Nowoczesna kobieta jest całkowicie wolna i może definiować swoją tożsamość na niezliczoną ilość sposobów. Czuje jedność z innymi kobietami wokół niej, które dodają jej siły – motto zapachu Women brzmi #IAMWOMEN, „jestem wszystkimi kobietami w jednym ciele”. Siłę tę wyraża przenikliwie kobiece spojrzenie, które stało się inspiracją dla oryginalnego zamknięcia flakonu. Twarzą wyjątkowej wody perfumowanej, powstałej w 2018 r. pod okiem Rafa Simonsa, zostały popularne aktorki Lupita Nyong'o i Saoirse Ronan."

Produkt w okazałości:





Psikacz:




Szczegóły:

Cena i dostępność: perfumy kupiłam na Notino.pl za ok. 200 zł.

 Zapach: cytrusowo-drzewny.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany, prosty, przezroczysty z fikuśnym korkiem w postaci kobiecego oka i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakiś rok regularnego psikania.
Działanie: dobre. Zacznę od tego, że dawno już nie miałam perfum tej marki. Jakoś tak skończyłam flakonik Obsession Night: Klik! i... przerzuciłam się potem na zapachy Versace: Klik! i Klik!. Ale tak jakoś ostatnio, dziwnym zbiegiem okoliczności wynikło, że zapragnęłam czegoś lżejszego. I oto w łapki me wpadła woda perfumowana Woman. I tu muszę rzec, że od razu, od pierwszego spojrzenia, zakochałam się we flakonie. Piękny, cudowny, nietuzinkowy korek z elegancko wytłoczonym, kobiecym okiem. Szyk i styl iście na plus! Co do samego zapachu, cóż, nie jest to moja woń nr 1, ale i tak przyjemnie nią nosić na sobie. Od razu po psiknięciu ujawnia się świeżość cytryny i eukaliptusa, które potem przechodzą w słodką magnolię i hipnotyzujący jaśmin. Zapach Woman jest delikatniejszy niż inne z mojej kolekcji i ewidentnie lepiej będzie pasował na wiosnę i lato, gdyż nie zostawia za sobą tzw. ogona, a jedynie delikatną chmurkę - jeśli wiecie, o co mi chodzi. Trwałość perfum jest przyzwoita  - ok. 6 godzin na ciele, do dwóch dni na ubraniach. Polecam wypróbować, jeśli nie lubicie duszących perfum.
 Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy i Leon

40 komentarzy:

  1. Do Woman podchodziłam wielokrotnie, ale to nie mój zapach zdecydowanie, lubię słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapaszku, zapowiada się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I did not know about this one! I'm using one from Zara now.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam już dawni temu,teraz wolę lepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. a wiesz, że nigdy go nie wąchałam?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię bardzo lekkie perfumy, najchetniej w kilmacie brzyz morskiej, takie świeże :-)
    Calvin Klein woman to pewien klasyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wypróbowała... gdybym tylko dysponowała taką gotówką ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już kilka ulubionych zapachów, ale zawsze można odkryć coś nowego 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach opisany pewnie trafi do mnie, tak myślę. :) Flakonik ładny, bardzo ciekawy. :) Ty wiesz, że i mnie przeziębienie chwyciło...bezczelność. Ty chyba już zdrowa, co? Ja prawie... Pozdrawiam cieplutko i niech już nas żadne choróbska nie męczą! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja do tej pory nie miałam jeszcze żadnego zapachu CK.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te perfumy, ich zapach jest obłędny, ja używałam je od wiosny, teraz zostawiłam na przyszły sezon

    OdpowiedzUsuń
  13. Marki CK jeszcze nie używałam. Zapach wydaje mi się ciekawy . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi jakoś nie leży ten zapach, ale lubię inne CK ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbowałabym te perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś mi się wydaje, że ładnie musi pachnieć. Może nawet w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kocham perfumy o mocnym czy intensywnym zapachu :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Intrygująca kombinacja zapachowa. Sądzę, że przypadłaby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Raz miałam perfumę tej "marki" więc są szanse, że spróbuje zapach tej wody. Zazwyczaj używam tych samych perfum i rzadko eksperymentuje :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tę markę, ale tego zapachu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego zapachu CK ,akurat nie miałam 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi przypasował, do dzisiaj mam je w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepraszam wątpisz w jakość moich wpisów? Pewna uszczypliwość jest nie na miejscu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to absolutnie nie było wątpienie! Tylko żartobliwe zapytanie... Jeśli Cię uraziłam, wybacz, zaraz usunę tamten komentarz

      Usuń
  24. Trafiłaś w mój zapach
    Pozdrawiam
    Mimo że jest droga po świętach trafię na promocję w drogerii Rossmann❣️

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam zapachu, więc ciężko mi się wypowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli był to żart, to wybaczam i przepraszam za komentarz! 😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Kompletnie nie znam tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru