GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 26 października 2019

2255. Paznokcie na dziś, cz. 86

Witajcie!

Dziś szponów czas.

Oto co nosiłam dumnie przez ostatni tydzień:







Użyte produkty:

od lewej od góry: Rimmel 60 Seconds Super Shine nr 333; Golden Rose Color Expert Nail Lacquer nr 58; BeautyBigBang nr 002; Indigo Nails Dry Top; Neess cleaner
od dołu: naklejki kwiatki z BeautyBigBang

Muszę Wam rzec, że zapomniałam już, jaką wygodę i komfort w użytkowaniu dają półhybrydy.
A najcudowniejsze w nich jest to, że nie potrzebujecie kupowania niezwykle drogich lakierów hybrydowych, aby uzyskać efekt godny lakierów typu Indigo Nails czy Semilac, kosztujących li 40 zł.

W mojej pazurowej stylizacji postawiłam na klasyczną czerwień Rimmela, przełamanej - a jakże - połyskującym sreberkiem z Golden Rose.
I nie byłabym sobą, gdybym nie dodała akcentu w postaci efektu chrome, jaki uzyskałam dzięki lakierowi od BeautyBigBang.

Całość zdobienia przetrwała w stanie bezinwazyjnej stabilności ok. 10 dni.

Dla zainteresowanych więcej o kwestii półhybrydowej znajdziecie tu: Klik!

A Wy co dziś na pazurach macie?

Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. W tym połączeniu podoba mi się tylko ta czerwień. Kolor zawsze modny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna czerwień :) Efekt na paznokciu u środkowego palca też fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam hybryd, zwykły lepszy lakier do paznokci,a moje paznokcie są tak długie,że wszyscy pytają,czy mam tipsy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień piękna, ale drugi kolorek nie w moim guście. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna czerwień, ale ostatnio robię paznokcie bezbarwnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, ja aktualnie na pazurkach nie mam nic. Wieczorem może zrobię nowe hybrydy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :) Ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten lakier Rimmel, ale w różowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Półhybryda! Zawsze chciałam tego wynalazku spróbować, ale nigdy nie mam na to czasu! Super pazurki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień mi się najbardziej podoba- u mnie też na paznokciach,aktualnie się znajduje 💞
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa kolorki lubię. Dwukolorowe połączenie wygląda bardzo ciekawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wszystkie na czerwono bym pomalowała 😊😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie pomalowane paznokcie. Użyte kolory też mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio cały czas miałam jeden kolor na wszystkich pazurkach, ale czuję, że nadeszła pora na różnorodność. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie póki co paznokcie mleczne, ale chodzi za mną ostatnio czekoladowy brąz i chyba takie docelowo będą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne :)
    Ja na paznokciach aktualnie nie mam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Holograficzny lakier przepiękny! Świetne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

  18. Nice nails, I like the color. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam obecnie bardzo podobne paznokcie: krwista czerwień i jeden mam brokatowy: jasne złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja korzystam z całkowitych hybryd :) zależy mi też na twardości paznokcia, bo niestety są one strasznie delikatne i szybko się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny jest kolor lakiery Rimmel, bardzo lubię takie klasyczne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zestawienie kolorów :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Your nails are looking so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa tych półhybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten na serdecznym palcu jest inny niż ten na środkowym, prawda? Jakoś nie bardzo przypadł mi do gustu, jednak całość wyglada fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne, iście jesienne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wolalam połączenie czerwieni z rozem. Ten pomysl nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru