GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 17 października 2019

2249. Ecocera Un-Breaker Dry Shampoo suchy szampon do włosy łamliwych i kruchych

Witajcie!

Dziś czas na szampon.

Będę mówić o Ecocera Un-Breaker Dry Shampoo suchy szampon do włosy łamliwych i kruchych.

Słowo od producenta: "ECOCERA UN-BREAKER SUCHY SZAMPON DO WŁOSÓW ŁAMLIWYCH I KRUCHYCH 15G odświeża włosy i pochłania nadmiar sebum.

Wegański, suchy szampon w formie pudrowej mgiełki odświeża włosy i pochłania nadmiar sebum. Dzięki wysokiemu współczynnikowi absorpcji skrobi jęczmiennej i ryżowej, stanowiących podstawę formuły, kosmetyk pozwala szybko i długotrwale odświeżyć włosy. Zawarta w szamponie L-arginina posiada silne właściwości nawilżające, przyspieszające syntezę keratyny oraz stymulujące wzrost włosa. Dodatek oleju arganowego, kondycjonera oraz witaminy E sprawia, że włosy są naturalnie błyszczące i gładkie, zapobiega elektryzowaniu i puszeniu się. Szampon pozostawia subtelny, świeży zapach białej herbaty. Bezpieczny dla środowiska, nie zawiera aerozolu, alergenów ani sztucznych barwników."

Produkt w opakowaniu:






Od producenta:






Skład:



W okazałości:




Otworek:



Szczegóły: 

Cena i dostępność: ów szampon kupiłam na tragach kosmetycznych za ok. 25 zł.

 Zapach: intensywny,sztuczny, mdło-słodki.
Konsystencja: jak chmurka pudru.
Opakowanie i pojemność: plastikowa butla w tonacji biało-zielonej z takimiż napisami od producenta Pojemność: 15 g.
  Wydajność: dobra. Taką butlę zużyje się przez ok. 3 miesiące.
  Działanie: zacne. Zacznę od tego, że długi okres czasu wstrzymywałam się z użytkowaniem suchych szamponów. Sami wiecie: mój wrażliwy przez dawne ŁZS łepek, nie lubił i nie lubi eksperymentów z produktami do włosów, zatem wolałam nie kusić losu, aby koszmar łusek i świądu powrócił... Niemniej jednak, gdy na targach zobaczyłam ów szampon suchy, co na dodatek jest wegański i ma naturalny skład, bez chemicznych ulepszaczy, to stwierdziłam, że muszę go mieć! I była to bardzo dobra decyzja, bowiem od razu, tuż po psiknięciu, włosy wyglądały świeżo i ładnie, jak po umyciu. Szampon rozpyla się delikatną mgiełką, coś jak pył pudrowy, którą następnie należy wetrzeć we w nasadę włosów, tak, aby nadmiar sebum został pochłonięty. Dzięki takiego procederowi, skalp był pozbawiony tłustości, kudełki podniesione u nasady, normalnie cud i miód. Produkt okazał się być delikatny dla wrażliwej skóry głowy i nie wywołał żadnych skutków ubocznych, których obawiał się najbardziej. Wiadomo jednak, że nie można za często używać tego typu suchych szamponów, tylko na wyjątkowo okazje, kiedy to nie mamy np. dostępu do wody i szamponu. Ja na pewno będę wracała do powyższego gagatka, w takowych sytuacjach awaryjnych. Polecam go Wam szczerze, gdyż jest tani, wydajny i dobrze działający.
  Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy i Leon

53 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę myć włosy niż używać suchych szamponów 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami korzystam z udogodnień suchych szamponów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przypomniałaś mi, że mam kupić suchy szampon;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O to dla mnie nowość. Nie wiedziałam że mają też suchy szampon. Na pewno spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze wypróbować. Suchego szamponu używam właśnie tak jak mówisz na wyjątkowe okazje ale ostatnio byłam bardzo niezadowolona z dotychczas używanych produktów. Włosy wcale nie wydawały się świeże jak kiedyś, nieprzyjemne uczucie na głowie, nawet wygląd nie był zadowalający. No coraz gorsze niektóre produkty się robią. Muszę ten wypróbować, zwłaszcza, ze pozytywnie działa na włosy, bo wiadomo w suchych szamponach zwykle nic dobrego nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Good review 😊 thanks for your sharing Kathy 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. I think, I should use this dry shampoo.....excellent

    OdpowiedzUsuń
  9. Z uwagi na problemy ze skórą główy, mam zupełny zakaz używania suchych szamponów od mojej pani dermatolog. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że mnie bardzo zainteresował. Do tej pory sięgałam po suche szampony Batiste, ale chyba czas wypróbować coś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta firma kojarzyła mi się tylko z pudrami - nie miałam zielonego pojęcia, że rozszerzyli asortyment i mają w nich suche szampony.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wegański, naturalny suchy szampon? Takiego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem sięgam po suche szampony, ale lubię gdy oprócz działania idzie za produktem ładny zapach, a mdłych do takowych nie zaliczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie w awaryjnych sytuacjach może się dobrze sprawdzić. Poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego szamponu. Może zakupię.
    U mnie zawsze jeden musi stać w łazience. Nie zawsze mam czas żeby ogarniać włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena całkiem spora jak na tego typu produkt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting product, I think my daughter will love it

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy w życiu nie używałam suchego szamponu. Jakoś nie przekonuje mnie ten kosmetyk. Miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go w planach bo dużo dobrego o nowych suchych szamponach z Ecocery słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem tego rozpylacza ;)
    Lepszy niż spray?

    OdpowiedzUsuń
  21. Very interesting products! I didn't know about this brand :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nigdy nie używałam suchego szamponu 🙈

    OdpowiedzUsuń
  23. ojaaa uwielbiam puder od nich, a nawet nie miałam pojo że mają suchy szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie produkty są dobre, ale raczej w nagłych sytuacjach, gdy nie mamy czasu możliwości normalnego użycia włosów 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja coś nie mogę się jednak przekonać do suchych szamponów, ale chyba zapiszę sobie nazwę tego konkretnego. Na wszelki wypadek - gdybym zmieniła kiedyś zdanie i potrzebowałabym akurat coś takiego, to wolę sięgnąć po produkt, który jest rzeczywiście dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Może w przyszłości będę miała okazję poznać, choć tego typu produktów używam baaaardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie kojarzę tej marki i produktu. Moze dlatego ze nie mam problemu z kruchymi i łamliwymi włosami ale bede pamietać o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam 😃
    Produkt raczej nie dla mnie-Nie lubię suchych szamponów
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

  29. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój suchy szampon właśnie się kończy :/
    Lubię ich używać, szczególnie kiedy wypadnie mi jakies wyjście a ja jestem w rozsypce :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz widze suchy szampon w takiej formie. Nie wiem dlaczego, ale jakoś mnie ona nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  32. używam rzadko tego do ciemnych włosów i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tym razem raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapowiada się faktycznie świetnie :-) Fajna opcja wyjazdowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Skoro polecasz, to muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie używam suchego szamponu, ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. HI! I haven´t tried that brand yet but this product looks interesting. I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam go, fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie używam suchych szamponów. Mam kręcone włosy i wyczesanie tego produktu wiązałoby się z mega szopą na mojej głowie :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie moj typ wlosow, ale super ze się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie używam takich produktów i nie przewiduję, zeby to się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru