GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 30 października 2019

2258. Kilka słów o Ladypromdress!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is a time for fashion.

Oto Ladypromdress uk, czyli sklep z eleganckimi sukienkami dla każdej kobiety.

Here is Ladypromdress, an online shop with different kind of dresses.

Znajdziemy tu sukienki na ślub, na bal maturalny, na tzw. Wielkie Wyjście.
Do wyboru, do koloru.

In ladypromdressy ou can find prom dresses, wedding party dresses and occasion dresses .
All those items are in different sizes and colors.

I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić na wiele sposób - oraz możliwością darmowej dostawy przy zakupach powyżej 299 funtów.


In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way.
What if more you can also have a free shipping over 299 £!

Oto co mnie mnie spodobało się najbardziej:

Here are item which I liked the most:



2019 Siren Princess/A-Line Satin Off The Shoulder Side Slit Dark Green Prom Dresses



2019 Unique White A-Line/Princess V-Neck Sleeveless  Floor-Length/Long Tulle Prom Dresses


2019 Elegant Princess/A-Line Blue Sweetheart Satin Side Slit Off The Shoulder Prom Dresses


A Wam jak się podobają rzeczy z ladypromdress?

Do you like items form ladypromdress,?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie słyszałam o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne suknie. Naprawdę jestem pod wrażeniem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ta beżowa/kremowa 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 2 i 3 mi się najbardziej podobają ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam swoje ukochane marki,tam nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń

  6. Beautiful dresses. I loved the light blue dress. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczne są te suknie 😍 czarna i błękitna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie sukienki sa bajkowe . Dla mnie najpiękniejsza nr 2 zieleń butelkowa. Na takich zgrabnych modelkach każda kreacja będzie wyglądać zjawiskowo. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Suknie robia wraznie, aczkolwiek noe wiem gdzie mialabym je ubrac

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru