GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 29 marca 2018

1738. Recenzja: Dermedic Normacne preparat punktowy

Witajcie!

Dziś sobie wypryski zniwelujemy.

Będę mówić o Dermedic Normacne preparat punktowy.

Słowo od producenta: "

Preparat punktowy

Składniki aktywne: Kwas salicylowy, Ekstrakt z tymianku, Alantoina, Eurol BT
  • Zmniejsza trądzikowe zmiany zapalne już po 6 h – skuteczność potwierdzona badaniami
  • Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
  • Ma pozytywny wpływ na redukcję przebarwień skóry, powstałych w wyniku likwidacji zmian trądzikowych
  • Oczyszcza zaczopowane pory
  • Do terapii punktowej
  • Hypoalergiczny."

Mazidło w opakowaniu:




Od producenta:






Skład:




Tubka:





Otworek:




Na dłoni:





Szczegóły:


Cena i dostępnośćprodukt dostałam od 
Dermedic . Normalnie można go kupić tu: za ok. 18 zł.
  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: żelowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie jak tubka w tonacji bieli i zieleni z czernią napisów od producenta. Pojemność: 15 g.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność - ale już wiem, że nie ostatnia - z kosmetykami 
Dermedic. Do tej pory do pielęgnacji swej tłustej cery używałam głównie produktów drogeryjnych, z którymi bywało różnie - raz mnie coś zachwyciło, raz rozczarowało. W przypadku preparatu punktowego na wypryski od razu wiedziałam, że to specyfik, który mnie nie zawiedzie. I słusznie! Produkt jest idealny do błyskawicznego - ok. 3-4 godziny - niwelowania każdego nieprzyjemnego pryszcza, jaki wyskoczy nam na twarzy. Ot wystarczy posmarować miejsce, gdzie tworzy się krostka i zostawić preparat na kilka godzin. Po naprawdę szybkim czasie gula pryszczowa dosłownie zostaje ponownie wchłonięta przez skórę i po brzydkim nieprzyjacielu nie ma śladu. Dla mnie ten produkt to hit i odkrycie stulecia. Jeszcze nie spotkałam się z mazidłem, które w tak szybki i bezbolesny sposób usunęłoby zmianę na buzi. I do tego nic mnie nie podrażniło ani ni uczulił! Jestem zachwycona i szczerze polecam to cudo każdej osobie, mającej problem z wypryskami. 
Ocena: 5/5

Miałyście?
Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.

Kathy i Leon

35 komentarzy:

  1. Szczerze polecam olejek z drzewa herbacianego na wypryski :) Nie ma lepszego i tańszego preparatu. Wystarcza na bardzo długo i szybko wysusza wypryski - sama go przetestowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam kosmetyki Dermedic i jestem z nic zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so inspiring!
    I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, no to super się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki ;) Sam produkt nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi naprawdę super :-)) Kupię dla córki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam marki ani produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this kind of fresh textures!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, lubię kwas salicylowy w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  10. Używaj, jeśli pomaga. * Ja też już mam dość tej wstrętnej pogody :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że u Ciebie działa. U nas sobie nie poradził, miałyśmy lepsze preparaty na wypryski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na wypryski wolę duac :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, wygląda na to, że to mały czarodziej :) na pewno przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam, ale czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szczęście nie mam problemów z pryszczami... ale będę pamiętać o tym produkcie skoro działa!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę sprawdzić, czy faktycznie takie dobry ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej serii lubię żel i tonik. Na pojedyncze zmiany stosuję olejek z drzewa herbacianego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam do tej serii mieszane odczucia, miałam serie tolerans i ta super się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się i czasami mogłoby się przydać :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Obecnie nie mam takiego problemu jak wypryski, ale warto zapamiętać ten kosmetyk bo nie wiadomo co nas w życiu spotka. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio - odpukać - przestał mi dokuczać ten problem, a zużyłam masę takich tubeczek w swoim życiu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie od mojej cery ale dobrze że u Ciebie sie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  23. Z ulgą stwierdzam, że na szczęście czasy kiedy sięgałam po takie specyfiki minęły - oby bezpowrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie, że tak skutecznie zwalcza nieprzyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  25. Cena dobra jak na taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty masz jakiś specjalny magazyn do składowania tego wszystkiego?

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłby idealny dla mnie, ale na razie używam AcneDerm z kwasem azelainowym i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O musze wypróbować:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Brzmi jak magia, muszę pomyśleć o tym produkcie przy okazji przepływu gotówki;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru