GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 17 marca 2018

1728. Paznokcie na dziś, cz. 71

Witajcie!

Dziś pora na szpony.

Oto jak się prezentują:







Użyte produkty:

od lewej: Victoria Vynn baza; Ness lakier hybrydowy egzotyczna pitaja; Victoria Vynn lakier hybrydowy nr.039; Victoria Vynn top coat

Bardzo dawno nie miałam już zdobień hybrydowych.

Jako tak mi do nich nie było po drodze.
Moje szpony były głównie gołe lub pomalowane odżywką.

Ale gdy tylko znalazłam chwilę czasu dla siebie, stwierdziłam, że czas  najwyższy lakier wziąć w dłoń.

I tak oto powstało to słodkie, brokatowe mani, które było u mnie na pazurach ok. 14 dni.

A Wy co dziś zmalowałyście na swoich pazurkach?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Ja wczoraj też zrobiłam hybrydy pierwszy raz od trzech miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja obecnie robię kurację wzmacniającą, więc tylko odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie króluje dziś czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. It looks like the perfect spring colour!
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię lakiery od Victorii Vynn ;) A szczególnie top tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem nieźle to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne i bardzo delikatne a zarazem wiosenne i słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Twoje pazurki wyglądają. * Dlaczego wróciła zima, mam już jej dość :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś stal się cud i u mnie tez lakier! Ale zwykły...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, wiosenny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie! A u mnie łososiowo na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt bardzo fajny. Ostatnio polubiłam brokat, ale w mniej rażących odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kolorek :) U mnie dziś miętowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hybryd nie używam, ale kolor różowy na paznokciach bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, a ja chyba w końcu zrobię sobie miesięczną przerwę od lakierów :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru