GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 20 marca 2018

1731. Recenzja: Isana Eye Lash serum do rzęs

Witajcie!

Dziś sobie rzęsy poodżywkujemy.

Będę mówić o Isana Eye Lash serum do rzęs.

Słowo od producenta: "Twoje rzęsy będą dłuższe, grubsze i gęstsze.


  • Porost nowych rzęs zwiększa się o ponad 45%.
  • Rzęsy stają się do 26% dłuższe.
  • Gęstość rzęs zwiększa się do 27%.

Serum zawiera wyróżniony nagrodą, bardzo silnie działający kompleks substancji czynnych z koniczyną czerwoną i peptydami. W naturalny sposób wspomaga lepsze umocowanie korzenia włosa i przez to przedłuża fazę jego biologicznego wzrostu.

Rezultat: Już po 4 tygodniach rzęsy stają się dłuższe, grubsze i gęstsze! Serum wspomaga naturalny potencjał wzrostu rzęs i powoduje, że wyglądają równomierniej i pełniej.

Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
Tolerancja przez oczy potwierdzona okulistycznie.
Serum nadaje się do wszystkich rodzajów skóry."

Mazidło w opakowaniu:




Od producenta:




Skład:



Po wyjęciu z tubki:






Aplikator:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiła w Rossmanie za ok. 25 zł.

  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w formie małej buteleczki, odkręcanej, w tonacji szarości i granatu z takimiż napisami producenta. Pojemność: 6 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie staczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: beznadziejne. Nie wiem jak Wy, ale dla mnie długie rzęsy są największą i najlepszą domeną kobiety. Nic tak nie działa na płeć przeciwną, jak tajemnicze spojrzenie spod wachlarza rzęs uderzające. Moje rzęsy z natury były krótkie i takie nijakie. Dopiero odżywka Long4Lashes nadała im wymarzoną długość i gęstość. Wiadomo jednak, że nie powinno używać się tego typu produktów non stop, tylko z przerwą. Dlatego też, po około półrocznej przerwie, skusiłam się na odżywkę ową właśnie z Isany. Myślałam sobie, a zobaczymy... Ale cóż, nie zobaczyłam zgoła nic... Ten produkt po prostu na mnie nie działa. Mimo sumiennego użytkowania co drugi dzień, serum ani nie zagęściło moich rzęs, ani ich nie wydłużyło. Do tego samo nakładanie produktu tym paskudnie wielkim aplikatorem było jak jakiś koszmar... Mazidło miałam na całej powiece, a nie na linii rzęs. Co z tego, że produkt wydajny, tani i łatwo dostępny. U mnie nie zrobił nic, zatem zyskał zaszczytne miano bubla. Nie polecam.

Ocena: 1/5

Miałyście?

Kathy i Leon

39 komentarzy:

  1. Na szczęście nie miałam tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i klops :D Ja tam takich odżywek nie używam, choć mam króciutkie, proste i rzadkie rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam nigdy serum do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ostatnio chciałam je kupić, jak dobrze, że tego nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, dosyć droga jak na Isanę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, szkoda że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, ze się lepiej sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że tak słabo wypadło, bo byłam ciekawa tego produktu :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znoszę produktów tej marki nawet żeli pod prysznic nie kupuje co dopiero takie specyfiki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo. Nie widziałam tego! ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam i nie będę miała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie super sprawdza się serum floslek. szkoda,że to est takie beznadziejne

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam, że Isana ma takie serum.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze ,że tego nie kupiłam ! a chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Niepotrzebny wydatek, dobrze, że ostrzegłaś. * Wiosna musi przyjść, nie ma wyjścia. Byle szybko :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dawno chyba nie dałaś tak niskiej oceny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, choć ja i tak nie sięgam po odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słabo. Nie będę się za nim rozglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam paru produktów z Isany, np kremu do rąk czy płynu do kąpieli, jestem zadowolona. A tu taki bubel... Zaskoczenie pełne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze wiedzieć, że warto go unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks a lot for sharing! Have a nice evening)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja szukam serum idealnego do rzęs..Long4Lashes daje radę?
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już myślałam, że to będzie jakiś hit ;/.

    OdpowiedzUsuń
  26. I po co kupować te cuda? Jak można miec piękne rzęsy za grosze.. wystarczy kupić olejek rycynowy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja z Isany to lubię tylko żele :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że taki nie wypał... Ale przynajmniej wiemy czego nie kupować!
    Ja także uważam, że rzęski i duże oczy u kobiet to jest takie WOW!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wolałbym dopłacić i miec coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie polecam i po nałożeniu piękna oczy:-(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru