GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 11 lipca 2013

182. ZaTAGowana: 50 faktów o mnie, cz. 2

Witajcie!

Z racji na fakt smutny, że po 8 godzinach w robocie oczęta mnie bolą i ciężko mi płodzić jakże to cudne posty kosmetyczne, muszę Was zadowolić na razie pisaniem bez większego sensu.

Tak więc zapraszam na drugą część TAGu:

26. Nie mam prawa jazdy. I jakoś nie ciągnie mnie to tego, bowiem znając me zapędy szalone: Kathy z Leonem za kierownicą=trupy na drogach.
27. Mieliśmy tylko jednego psa. Był z nami 9 lat, po czym zdechł na raka wątroby. Od tego czasu ku chwale pamięci poległego zwierza, inny futrzak w naszym domu nie zagościł.
28. Gdy się urodziłam, miałam nosić imię Amelia, ale że tak się zwała była narzeczona ojca mego, stanęło w końcu na Katarzynie.
29. Moje ulubione powiedzenie to "O losie".
30. Mam ŁZS.
31. Nie cierpię mieć krótkich włosów, bo wtedy czuję się jak baboczłop.
32. Kolczyki zaczęłam nosić dopiero jak miałam lat 21. Przekułam sobie uszy z racji na pierwszy zdany egzamin na studiach.
33. Nie lubię imienia Marta.
34. Miałam szczęście do chłopów o imieniu Michał.
35. Mimo upływających latek, nie czuję jakoś instynktu macierzyńskiego.
36. Boję się głębokiej wody. Bezpiecznie z otchłani morskiej czuję się tylko wtedy, gdy czuję dno pod stopami.
37. Podczas pierwszej lekcji pływania potknęłam się o wystające kafelki z basenu. Gdyby nie koleżanki - bym zrobiła się trupem.
38. Do dentysty chodzę raz na 5 lat. O dziwo jeszcze jakieś zęby mam.
39. Do okulisty chodzę raz na 6 lat. O dziwo jeszcze widzę coś tak.
40. Nie wyjdę z domu bez dokładnego sprawdzenia czy wyłączyłam gaz. Ot, trauma po wieloletnich biadoleniach babci mojej.
41. Nie lubię, jak ktoś przeklina.
42. Nigdy nie paliłam, ani nie zamierzam palić papierosów. Śmierdzi mi to i już.
43. Podobnie jak szpinak, kocham również brokuły i brukselkę!
44. Lubię piec ciasta. Ale w gotowaniu obiadów jakoś nie specjalizuję się zbytnio.
45. Jeśli zbyt długo siedzę przed komputerem, mam wizje, że oślepnę.
46. Pracowałam rok w TP SA.
47. Kocham robić ludziom wodę z mózgu. Uwielbiam sprzedawanie i wciskanie komuś czegoś.
48. Jestem oszczędna.
49. Lumpeksy to najlepsze sklepy!
50. Nie zadaję się z facetami, co śmierdzą.

Kathy Leonia

PS. Post automatyczny.
Autorka relaksuje swe gałki oczne.

17 komentarzy:

  1. Autorka relaksuje gałki oczne coby nie oślepnąć oczywiście :D Ach, jak walnęłaś imię Marta a pod spodem Michał... włączyłaś moje wspomnienia! A czy dobre to ciężko powiedzieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrowienia od baboczłopa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lumpeksy uwielbiam, a brak instynktu macierzyńskiego, pozdrawiam, bo tez posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też :P hahaha, a mam 28 lat :P Rodzina to już mnie spisała na straty :P

      Usuń
  4. także nie lubię imienia Marta bo tak właśnie mam na imię;( ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam przebite uszy chyba od 3 klasy podstawówki, ale już z 4 lata nie noszę kolczyków, bo moje uszy lubią tylko złoto i srebro :c
    I ja również nie lubię jak ktoś przeklina oraz nie palę, bo mi to śmierdzi ;) Mój chłopak pali, ale doszliśmy do takiego etapu, że przy mnie nie pali wgl, nawet 2 dni udało mu się nie palić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra babeczka z Ciebie coż więcej powiedzieć :)
    Oszczędnośc to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe też się boję wody i niezmiernie się powinnam cieszyć,że nie jestem Martą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah :D Fajny post ^_^ To relaksuj te gałki oczne, bo do okulisty za 6 lat hehe xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. antyperspiranty rulezz :D

    hahaha

    OdpowiedzUsuń
  10. niedobra ty! ;) tak ludziom wciskać kit ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci dużo szczęścia z okazji ćwierćwiecza. :)))
    widze, że zmagasz się z czasem jednak i nie bardzo dajesz radę pisac.
    tam w pracy pewnie jakieś blokady mają. pisz posty w wordzie, zabieraj na pendrive albo wrzucaj sobie na pocztę, a potem tylko wstawiaj na bloga ;) hihihi, namawiam do przestepstwa, kusicielka jestem, hihihihi... ;p;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag. Można się sporo dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się kolejna część faktów o Tobie, bo lubię je czytać :p

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe, ciekawie i humorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym instynktem i prawkiem mam tak samo. Przybij pione.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru