GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 6 lipca 2013

179. ZaTAGowana: 50 faktów o mnie, cz. 1.

Witajcie!

W ramach sobotniego relaksu, stwierdziłam, że rozweselę Was nieco, przybliżając Wam po trochu moją osobę.
Myślę, że najlepszym do tego elementem, będzie podanie pewnych faktów z życia mojego wziętych.

Ale że podanie na raz 50 różnych rzeczy o mnie może co u niektórych wywołać palpitację serca, podzielę ów TAG na dwie części.

Tak więc do roboty:

1. Boję się wystających korzeni drzew. Obrzydza mnie wyrywanie chwastów z korzeniami, czy widok drzew z wyrwanymi kończynami dolnymi.
2. Kocham szpinak miłością ogromną i wszelaką. Mogę go jeść codzienie.
3. Nie cierpię latających nade mną gołębi, wróbli, czy innego ptactwa miejskiego.
4. Mam brata młodszego o 2 lata.
5. Nie lubię swojego imienia.
6. Zawsze chciałam się nazywać Magdalena.
7. Jestem przesądna.
8. Mieszkam nadal z babcią i rodzicami w domu.
9. Ukończyłam w szkole podstawowej kurs szybkiego czytania.
10. Potrafię przeczytać książkę 300 stronicową w godzinę i - o dziwo - pamiętaj potem o co w niej chodziło.
11. Jeśli mnie jakaś osoba wkurza - nie potrafię udawać, że ją lubię.
12. Dzień bez komputera - dzień stracony!
13. Mam kompleks cyckowy.
14. Dzień przed balem gimnazjalnym wpadłam na genialny pomysł upiększenia się i wydepilowałam sobie brwi tak, że wyglądałam jak cyt. stara piz***.
15. Uwielbiam flirtować niezależnie od tego, czy źródłem potencjalnego "ataku" z mojej strony jest chłopak mojej koleżanki czy nieznajomy w pracy.
16. Jestem krótkowidzem. Mam -4 w obu gałkach ocznych.
17. Okulary zaczęłam nosić dopiero wtedy, gdy własnego ojca nie poznałam na ulicy i powiedziałam mu: "dzień dobry panu", myląc go z sąsiadem.
18. Jestem rannym ptaszkiem. Budzę się o 7/8 rano zarówno w dzień wolny jak i pracujący.
19. Kochałam wino marki Komandos z Biedronki! Jaka szkoda, że ów trunek już nie produkują...
20. Jak byłam mała bawiłam się z pajączkami w tzw. karuzelę. Brałam pajączka mianowicie za nóżkę i kręciłam biedaka.
21. Przed studniówką przycięłam sobie rzęsy w lewym oku, wierząc w usłyszaną gdzieś mądrość gazetową, że dzięki temu rzęsy rosnąć będą długo i szczęśliwie.
22. Miałam 8 chłopaków.
23. Pierwszy raz całowałam się w wieku lat 12.
24. Miałam konto na Sympatii.
25. Jak mam PMS, to lepiej mnie nie denerwować!

Jeśli ktoś po przeczytaniu powyższych faktów nadal ma ochotę się ze mną zadawać, to jest mi niezmiernie miło!

Kathy Leonia

PS. Post automatyczny. Autorka pichci ciasto i inne specyfiki kulinarne na swoje jutrzejsze urodziny.

23 komentarze:

  1. Większość faktów jest podobna do moich : )

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha :D ale tego szybkiego czytania to Ci zazdroszczę ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jakaś nienormalna, ale najbardziej rozśmieszył mnie pkt 17 :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam brata młodszego o 2 lata , który strasznie mnie denerwuje xd

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat! :D
    ja tez nie lubie swojego imienia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpinak... bleeeeeee!
    Też jestem rannym ptaszkiem :).
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. przeczytam później teraz jade na impreze ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bleee... szpinak! No i ja też nie lubię swojego imienia - Anna Maria? Boże -.-

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do 21 pktu: szok :o
    Widziałam kiedyś podobny tag, ale trzeba było chyba 7 faktów o sobie wymienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uu :P Po tych punktach widzę, że jesteś bardzo odważną osóbką :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooo ja chyba nadal mam konto na sympatii, fotce, badooo ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Cię :D Pamiętam jak pisałaś już o tej zabawie z pająkami, ale nadal wprawia mnie to w osłupienie. Ja się ich panicznie boję. Czekam na pozostałe 25:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chcę szybko czytać! Kiedyś próbowałam się sama uczyć, ale po kilku dniach się poddałam :( Ja również mam kompleks cyckowy i również ciężko mi bez komputera :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No no ciekawe fakty :)wszystkiego najlepszego w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego kochana!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, fajnie byłoby Cię poznać osobiście :)
    Wszystkiego co najlepsze kochaniutka 100 lat :*

    OdpowiedzUsuń
  17. 2. Kocham szpinak miłością ogromną i wszelaką. Mogę go jeść codzienie.
    3. Nie cierpię latających nade mną gołębi, wróbli, czy innego ptactwa miejskiego.

    Zupełnie tak jak ja! I przy okazji życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o chryste, fakt 20 !! nieźle, nieźle. a szpinak też mogę jeść codziennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. z 3. punktem zgodzę się 100%, też tak mam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ło ooo ile ja sie o Tobie dowiedziałam ;D niezła jesteś;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiające jest momentami to, że jesteśmy tak podobne :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru