GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 27 czerwca 2017

1484. Recenzja: Eveline Slim Extreme 4D Intensywne serum poprawiające strukturę biustu

Witajcie!

Dziś zajmiemy się cycków kremowaniem.

Będę mówić o Eveline Slim Extreme 4D Intensywnym serum poprawiającym strukturę biustu.

Słowo od producenta: "Eveline Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu Mezo Push-Up
Mezo Push-Up – technologia bezinwazyjnego ujędrniania zwiększa obwód biust nawet do 2,5cm*
Dzięki technologii Mesotherapy Anti-Age Complex serum już po 1. aplikacji. gwarantuje spektakularne rezultaty powiększenia i ujędrnienia biustu bez konieczności przeprowadzania inwazyjnego zabiegu chirurgicznego. Przeciwdziała skutkom upływającego czasu, takim jak opadanie i wiotczenie oraz pozwala na długo zachować piękny wygląd biustu.


Składniki Aktywne Eveline Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu:
- Volufiline – spektakularnie rzeźbi biust poprzez zwiększenie ilości lipidów i adipocytów. Piersi o niewielkim rozmiarze zwiększają swoją objętość, a piersi o większym rozmiarze zyskują jędrność i krągły kształt.
- PhytoCellTec to – biologicznie czynne komórki macierzyste jabłoni szwajcarskiej, które uruchamiają proces szybkiego odradzania się komórek skóry i aktywnie ją odmładzają.
- Pullulan – regeneruje tkanki skórne i zapobiega ich wiotczeniu, poprawia mikrokrążenie, ujędrnia i uelastycznia skórę, podnosi, napina i modeluje biust.
- Kigelia Africana – ma silne działanie wypełniające i powiększające biust.
- Acacia Collagen – pobudza komórki skóry do zwiększonej produkcji kolagenu. Tworzy na skórze niewidzialną mikrosiateczkę liftingującą i podtrzymującą biust. Modeluje linię biustu i daje natychmiastowy efekt push-up.
- Biohyaluron complex – interdermalny kwas hialuronowy, wnika w głębokie warstwy skóry, zatrzymując w niej wodę, co wpływa na poprawę napięcia, jędrności i elastyczności skóry biustu.

Efekty działania Eveline Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu:
- Zwiększa obwód biustu do 2,5cm*
- Przywraca jędrność – do 100%
- Modeluje i wypełnia do 97%."


Mazidło w butli:






Od producenta:







Skład:





Otworek:



Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępność produkt dostałam w ramach giftów z Meet Beauty, o którym pisałam tu: Klik! i tu: Klik! Normalnie można je ucapić w drogeriach, gdzie kosztuje ok. 21 zł.
Zapach: przyjemny, delikatny.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, białe, z elementami złota i fioletu. Pojemność: 200 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam nawet na cztery miesiące kremowania się
Działanie: średnie. Zacznę od tego, że - jak już wiecie - uwielbiam kremidła do cycków. Nie zliczę już, ile podobnych specyfików w swym żywocie testowałam. Wiem oczywiście, że cyckowe balsamy do smarowania nie wypchają nagle naszych staników, ale od czego jest efekt tzw. placebo. Tu od razu zaznaczę, że mimo pokładanych w nim nadziei, produkt z
 Eveline nie zdziałał cudów; jedyne co zrobił, to nieco poprawił mi jędrność biustu. Nie zauważyłam natomiast niestety owych obiecanych przez producenta +2,5 cm w obwodzie... Nie mniej jednak, miło mi się smarowało i stosowało tego cudaka, bo miał uroczy zapach oraz szybko się wchłaniał. Dodam, że nic mnie nie podrażniło, ani nie uczuliło. Balsam ten jest także wydajny, łatwo dostępny. Nie kupię go jednak ponownie, bo nie zrobił tego, co zrobić z cycami miał. A szkoda...
Ocena: 3/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy z Leonem

67 komentarzy:

  1. Nie znam i nie widziałam :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś tego specyfiku przeszło miesiąc i żadnego działania nie zauważyłam. Co do przyjemnego zapachu to się zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do samej firmy nie mam przekonania. Bardzo zadowolona byłam z kremu do biustu Dr Irena Eris z serii Body Art-przy regularnym stosowaniu widać różnicę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam serum do biustu.
    To gdzieś już widziałam ;)
    Eveline ma dużo tego typu "ulepszaczy" :D
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takich produktów nie kupuję. Nie wierzę w ich skuteczność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się zwykłego balsamu mnie chce stosować a co dopiero konkretnych specyfików.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smarowanie dla samego smarowania, bo przyjemnie pachnie i ładnie się rozprowadza. :D Pic na wodę fotomontaż.. taki jest mój stosunek do tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. It's difficult finding good products for this part of the body.
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy takich kosmetyków nie używałam. Jakoś nie wierzę w ich działanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wierzę w takie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W wersji różowej (jasnej) z Eveline jest dobry bimbalki są jak przed okresem "nabuzowane" ale trzeba je miziać 2x dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie od dziś wiadomo, że takie specifiki to pic na wodę. Ja lubię tego typu kremy, bo nieco ujędrniają, ale o powiększaniu nie mam mowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzę w takie produkty, więc nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiadał się dobrze. Szkoda, że zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  15. 2,5 cm w cyckach więcej to by było dopiero :D Ale tak jak myślałam, raczej kosmetyki tego nie robią :P
    Ale mimo wszystko chyba warto smarować się czymś takim,bo na starość przynajmniej nie opadną;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda ze się nie sprawdził,ale zapowiadał się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda ze nie sprawdziło sie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja powiekszacza nie szukam, więc tak czy siak nie będę cyców nim raczyć:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, I love slimming cream! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda, że na obietnicach się skończyło :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam, ale nie używałam regularnie, więc nic nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie sądzę by taki balsam powiększył objętość biustu o kilka centymetrów. Może jedynie poprawić jędrność skóry oraz wygładzić ją nieco. Produkty z Eveline do ciała zawsze lubiłam. Dawno nie miałam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam, z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja własnie miałam sobie cos podobnego zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wierzę w takie produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam wolę przede wszystkim stawiać na ćwiczenia i dietę, a nie takie mazidła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś fajne "kremidło do cycków", ale dystrybutor wycofał się z Polski :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Eveline jest mistrzem w tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety jakoś nie wierzę w działanie tego typu specyfików :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przydałby mi się ten produkt,ale szkoda,że niezbyt się sprawdził :/ Liczyłam,że będzie dobry,miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Łooo matko, jakby mi przybyło jeszcze 2,5 cm to bym w ogóle zaczęła spadochron nosić. xD Generalnie nie wierzę w takie cuda i jak widać - słusznie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Produkt nie dla mnie, chociaż w sumie to takie +2 cm bym przyjęła :D Szkoda, że nie zadziałał... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Używam teraz, szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
  34. Raczej nie wierze w takie specyfiki wiec nie uzywalam tego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię Eveline, kiedyś bym pewnie się rzuciła na ten balsam ze złudną nadzieją, ale teraz uwielbiam swój biust :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  37. Akurat nie wieżę żeby kosmetyk mógł powiększyć biust :D Ale że ujędrni to już bardziej. Przyznam, że ciężko mi znaleźć dobry kosmetyk do tej partii ciała

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam jeszcze takiego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli dał chociaż jędrność to sporo . Ja jakoś nie wierzę w takie kremy - a chciałabym się mylić

    OdpowiedzUsuń
  40. Szkoda, że nie spełnił oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  41. Raczej nie wierzę w takie cudowne efekty :). Dobrze chociaż, że serum jest wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cycki - jedyny tłuszcz, z którego cieszą się kobiety 😁😂 W takie specyfiki nie wierzę. Często jest tak,że prócz placebo po prostu masaż poprawia efekt. Masowanie poprawia krążenie i razem z nim szereg czynników mających pozytywny wpływ na skórę ☺

    OdpowiedzUsuń
  43. "Cycków kremowanie" uwielbiam Cię :D
    Nie miałam i raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Skoro efektu dobrego nie ma, to ja jednak spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobrze, że chociaż zapach miał ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  46. I have never heard of this product.
    Have a nice evening

    OdpowiedzUsuń
  47. Szkoda, że producenci zawsze ściemniają :D

    OdpowiedzUsuń
  48. możliwe i lekko nawilżał ale jak sprawdziłam etykietę tego produktu to w sumie za głowę lekko się złapałam, bo bardziej powinno wszystko uczulać albo podrażniać. nie wiem, dla mnie reklamowanie się ekstraktami i olejkami to jest ściema, bo co z tego ze to jest jak dalsza część to jedno wielkie nic? xD sama szukałam czegoś później naturalnego i tak zostałam przy swoim frashe, gdzie faktycznie nie ma pegów, parabenów itp... xD no i w przeciwieństwie to eve on działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie mozna go znalezc gdzies w sklepie albo w aptece? masz jakies info?

      Usuń
    2. Z tego co się orientuję to tylko przez internet kupisz. Na pewno jest na oficjalnej stronie.

      Usuń
    3. Macie moze te strone? Wszystko jest pozamykane i chcialabym cos kupic by sobie poprawic piersi skoro i tak sie siedzi w domu hahaha

      Usuń
  49. Widzę, ze dyskusja na temat frashe weszła mocno tutaj. Baaardzo dobrze, bo przynajmniej nowsze i lepsze rzeczy powoli zdobywają więcej i więcej zainteresowania. Lepiej go brać niż te wszystkie pseudo kremy z drogerii.. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...pod jakim wzgledem on jest lepszy od tych kremow z drogerii?

      Usuń
    2. Zapewne przede wszystkim pod względem tego co się dokładnie znajduje w kosmetyku. Przede wszystkim warto za każdym razem spojrzeć na INCI za każdym razem. To że są tam dobre składniki to jedno ale z drugiej strony ważne jest ich usytuowanie i proporcje względem siebie. To dość mocno bije po oczach. Kolejna sprawa że mało jest naturalnych kosmetyków do biustu.

      Usuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru