GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 28 czerwca 2017

1485. Przesyłka z Zaful.com, cz. 1

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z cudami z Zaful.com.

Oto co otrzymałam.

Pierścionek z cyrkonią:

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Powyższe cudo zamówiłam z ciekawości, szukając kompletu na wesele do kolczyków w podobnych stylu.
I powiem Wam, że jak tylko odpakowałam ów pierścionek i założyłam go na palec, tak z miejsca się w nim zakochałam.

Pierścionek wygląda niezwykle elegancko i stylowo; sprawia wrażenie, że kosztuje miliony monet.
W rzeczywistości to tylko srebro i parę cyrkonii, ale - przyznajcie sami - robi wrażenie.

Pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że tak właśnie powinien wyglądać w przyszłości mój pierścionek zaręczynowy!
Liczę zatem, że Szanowny Chłop wpadnie w sklepie jubilerskim na trop podobnego cacka.

A Wy lubicie ozdoby tego typu?

Kathy i Leon

63 komentarze:

  1. Na razie nie korzystam z tego sklepu. Robiłam wishlisy a rzeczy nie przysyłali. A i rozmiary też ciężko wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda rewelacyjnie, bardzo szykowny i elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię błyskotki :) Śliczny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię takie świecidełka, a ten też jest przecudowny! Choć ja może wolę takie staromodne i babcine, z wielkimi oczkami na moich małych paluszkach. :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. w moim stylu, lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, wygląda jak zaręczynowy :-) Bardzo lubie zamawiać biżuterię z tego sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No wygląda bardzo elegancko. W moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierścionek jak u Kate Middleton :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście wygląda bardzo stylowo i drogo.Piękny jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardziej mi się podobają Twoje paznokcie niż pierścionek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja prawie nie noszę biżuterii. Mojej siostrze by się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę bardziej delikatną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja rzadko zamawiam tam biżuterię :) Pierścionek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny :) Choć taki zaręczynowy z diamentów napewno majątek kosztuję. Mój z jednym pierścionek zaręczynowy jest wart 10tys. Mimo to życzę Ci takiego z diamentami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny ten pierścionek! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie wygląda pięknie :) Aż się chce mieć taki sam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie jest ładnie zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny masz pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny, ale ja chyba też wolę bardziej delikatną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej jaki cudowny pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwestia gustu Kochana... a że o gustach się nie dyskutuje to.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cyrkonia w moim ulubionym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, ofiarować...
    ;)
    a jednak jeszcze pamiętam ścieżki.

    OdpowiedzUsuń
  24. That is a lovely ring!
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście jest bardzo ładny:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda bardzo ładnie, chociaż ja już od dawna nie noszę takich dodatków. Obrączka i pierścionek zarecz. wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Już myślałam, że swoim zaręczynowym się chwalisz. :P
    Ale na prawdę bardzo efektowny jest. ^^
    Ja odkąd dostałam swój zaręczynowy, to noszę tylko ten jedyny. :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Na bogato :D Ja raczej wolę skromniejsze pierścionki :) Niemniej jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierścionki to raczej nie moja bajka, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oby chłop trafił w Twój gust wyborem:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja pierścionki to jednak wolę złote ;) Badziewiaki mam w puszczce i jakoś nie mam okazjii ich zakładać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny- na stronie nie wygląda tak okazale :) Rzadko noszę pierścionki, po ten z chęcią bym sięgnęła. Lubię Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny, choć wolę drobniejsze oczka. :) Mam jeden taki, nie-srebro, jakiś kamyczek niebieski, kupiony za 5 zł a nie raz i nie dwa pytano mnie czy zareczynowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny, nie spodziewałam się, że w takim sklepie można dostać takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru