GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 7 marca 2019

2087. Pilomax odżywka do włosów jasnych

Witajcie!

Dziś czas na odżywkę.

Będę mówić o Pilomax odżywce do włosów jasnych.

Słowo od producenta: "Odżywka do włosów farbowanych, do stosowania po każdym myciu. Dzięki zawartości białka keratyny wzmacnia włosy, a ekstrakt skrzypu polnego przeciwdziała wypadaniu włosów i ich starzeniu.

 Odżywka została przebadana dermatologicznie, jest bezpieczna dla wrażliwej skóry głowy, ponieważ nie zawiera parabenów, SLS, SLES."

Produkt w okazałości:




Od producenta:



Skład:



Otworek:




Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam w ramach giftów z 
spotkania łódzkich blogerek, o którym to pisałam tu: Klik! i tu: Klik! Normalnie można ową odżywkę ucapić w Internetach, gdzie kosztuje ok. 30 zł.
Zapach: przyjemny, delikatny.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, białe, z elementami zieleni i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 200 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na jakieś trzy miesiące odżywkowania się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że najczęściej używam odżywek dla włosów jasnym i farbowanym, gdyż swoje kłaki od lat regularnie rozjaśniam: Klik! Potrzebuję zatem produktów, które zadbają zarówno o dobrą kondycję włosów, jak i o ochronę ich koloru. Specyfik z Pilomax swoje zadanie spełnił w 100%. Mimo niepozornej pojemności, był wydajny i starczył mi naprawdę na długo. Używałam owego specyfiku jako odżywki po umyciu włosów (objętość równa ziarnku grochu) i spłukiwałam ją po ok. 5 minutach trzymania jej od ucha w dół. Taki proceder dawał kłakom blask i nawilżenie oraz niwelował występowanie tzw. efektu szopy. Maska mnie nie podrażniła ani nie uczuliło. Ładnie pachniała i włosy w dobrej kondycji utrzymywała. Myślę, że jeszcze kiedyś wrócę do tego specyfiku, gdyż jego wydajność i działanie są jak najbardziej na plus. Jedyne co mi się niezbyt podoba to dostępność, ale od czego są Internety. Polecam.
Ocena: 4/5
Miałyście?

Kathy z Leonem


PS. Jak widzicie, powróciłam do dawnego schematu pisania recenzji.
Jakoś tak posty wydają się wtedy bardziej czytelne.
Też tak sądzicie?

39 komentarzy:

  1. Pierwszy raz czytam o tej odżywcze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam inne produkty tej marki i nie byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka do włosów jasnych to nie dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej jeszcze nie używałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie znam, ale myślę, że dla mnie byłaby super

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam takie zapasy odżywek i masek do włosów, że na razie nie kupuję niczego nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten sposób pisania recenzji :)
    nie znam tej odżywki, ale ciemną szatynką jestem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. It looks good 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. It's good to know that it's worthy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale wydaje mi się interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywka w sam raz dla moich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat mam ciemne włosy, więc nie wiem czy do moich będzie odpowiednia

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam do ciemnych włosów odzywkę tej marki.. średnio mi się sprawdziła. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsza maseczka na włosy to siemię lniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam i nie będę miała - jestem brunetką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący produkt ;) może kiedys wypróbuje bo tez rozjaśniania włosy.
    Powrót do porzedniej wersji trafiony . Bo rzeczywiście ten format jest bardziej przejrzysty .

    OdpowiedzUsuń
  17. Też myślę, że posty pisane według schematu są bardziej przejrzyste ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem, jak pisałaś wcześniej, ale ten post jest jak dla mnie przejrzysty. Odżywka niestety raczej nie nada się do moich włosów ciemny blond, więc nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ainda não conhecia este produto!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam, ale zapowiada się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie farbuje, więc na to się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej marki ale rozjaśniam końce więc może powinnam się rozejrzeć za takim produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam, ale dobrze, że jesteś zadowolona :) Ja na razie mam włosy w 100% naturalne, więc korzystam z odżywek do takich włosów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja to mam całą łazienkę w odżywkach do włosów :D obiecałam sobie, że nie kupuje następnej, póki chociaż połowy nie wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam ciemne włosy, więc się nie przyda.
    Recenzje są ok, przejrzyste. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  27. Recenzja jest bardzo klarowana, przejrzysta, spójna i ciekawie napisana :)))
    Gdyby wszystkie recenzje tak wyglądały, to bym je pewnie w końcu zaczęła czytać ;D
    Z przyjemnością Cię zaobserwowałam!
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Recenzje jak najbardziej mi się podobają ☺
    Mimo to na odżywkę raczej się nie skusze ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Moja przyjaciółka też używa tą odżywkę i sobie chwali. Mam szybkie pytanko. Ostatnio moja skóra głowy szaleje, jest sucha od linii włosów przy czole, stosuję łagodne szampony, spienione, używam odżywek bez silikonów, na skórę głowy używam czasem cerkogel a czasem olej z czarnuszki. Pierwszy dzień po myciu skóra wygląda na ładnie oczyszczoną i nie jest wyraźnie sucha. Kolejnego dnia już widzę suche płatki z głowy i zaczyna swędzieć. Wizytę u dermatologa mam za 2 tygodnie, dlatego chciałam się trochę uspokoić i zasięgnąć Twojej rady czy takie stany występują podczas łzs? Czy to raczej oznaka suchego łupieżu? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to wygląda na początki ŁZS ale takie w tendencji do suchej wersji, gdzie musisz skórę głowy nawilżać. Kup sobie żel aloesowy z gorvity i oliwkę salicylol. Żelem z gorvity smaruj łepetynę codziennie na wieczór, przed spaniem, a rano umyj głowę. Oliwka salicylol z kolei używaj na 3 godziny przed myciem, gdy nie będziesz używała żelu aloesowego i potem dokładnie umyj skórę głowy. Używaj delikatnych szamponów, typu Green Pharmacy, pij pokrzywę. Nie stosuj masek ani szamponów drogeryjnych bo to wysuszy Ci łepek.

      Usuń
  30. Kiedyś miałam taką odżywkę pamiętam mega wydajna była.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gracias por la recomendación , te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  32. It looks great, thanks for the information. Kisses dear

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh, I have never heard about this product nor the brand before, perhaps because it's not sold in my country. But judging from the texture of the product, it looks really promising!

    OdpowiedzUsuń
  34. I use argon oil as conditioner.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dawno temu miałam całą serie tych produktów i z tą konkretną odżywką moje włosy się nie polubiły. Zdecydowanie bardziej pasowała mi seria regenerująca ( z ciemno-czerwonymi elementami na opakowaniu ).

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru