GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 2 marca 2019

2082. Avon Today woda perfumowana

Witajcie!

Dziś czas na piękny zapach.


Będę mówić o Avon Today woda perfumowana.


Słowo od producenta: "Avon Today to wspaniały i bardzo popularny zapach dla kobiet. Lekko pikantny i egzotyczny koktajl dostojności zapadnie Ci głęboko w pamięć. Połączenie niezwykłego kaktusa i frezji cudownie się uzupełniają ze świeżymi nutami kwiatu pomarańczy. Nuta cedru wraz z hibiskusem i delikatne przyprawy, sprawiają, że zapach Today staje się charakterystycznym i niepowtarzalnym.



Avon Today to pierwszy z trzech najpopularniejszych perfum Avon. Został wydany w 2004 roku i rok później zdobył prestiżową nagrodę dla najlepszych perfum. Ulubiony zapach firmuje znana aktorka Salma Hayek. Poddaj się pokusie, aby wejść w świat złotego Avon Today, który daje Ci wyjątkowe poczucie zmysłowości i namiętności!

Głowa:
 frezja, kaktus, pieprz

Podstawa:
cedr, piżmo

Serce:
hibiskus, kwiat pomarańczy, strelicja, tuberoza

Grupy zapachów:
drzewne, kwiatowe."






Produkt w okazałości:









Psikadełko:




Zacznę od tego, że do perfum z Avon mam sentyment niemały.
To właśnie z tej firmy kosmetycznej miałam swoje pierwsze kosmetyki kolorowe i perfumy.

Zapach Today szczególnie jest bliski mojemu sercu, gdyż był jedną z woni, które towarzyszyły mi od samego początku mojej obsesji zapachowej.
Nie zliczę dokładnie, ile buteleczek Today zużyłam - a psikałam się nimi w gimnazjum i liceum - ale myślę, że było ich spokojnie z 5 czy 6.

Dlatego też, gdy zobaczyłam ów zapach w moim ulubionym sklepie internetowym, stwierdziłam, że chętnie wrócę ponownie do tych perfum.
I to był strzał w 10-stkę!

Gdy tylko bowiem poczułam na sobie znajomą woń, przeniosłam się pamięcią do słodkich, beztroskich czasów 15 lat temu, gdy to przechadzałam się po szkolnych korytarzach, tachając torbę pełną książek.

Ciepła słodycz frezji, kwiatu pomarańczy, rześkość cedru oraz kaktusa, zmysłowość piżma i pieprzu...
To wszystko tworzy razem niezapomnianą mieszankę, która otula od stóp do głów, dając poczucie piękna, sexapilu i pewności siebie.

Perfumy Today oprócz tego, że są bardzo trwałe i wydajne - jeden "psik" utrzymuje się cały dzień na skórze, a na ubraniach do 3 dni - to jeszcze przepięknie rozwijają się w trakcie "noszenia".

Jeśli jeszcze nie znacie owej woni, to polecam gorąco, abyście spróbowali.
Kto raz poczuje Today, ten się zakocha w nim fovefer!

Produkt kosztuje ok. 17 zł, ma 10 ml pojemności i można go dostać na stronie Notino.pl

Miałyście?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. akurat tej woni nigdy nie wąchałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale po nutach i opisie widzę, że nie jest to zapach dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest to produkt dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem czy te nuty zapachowe by mi przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam,ale chętnie powąchałabym to pachnidło! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to coś dla mnie 🙂 Miałam kiedyś mgielke Avonu - cudowny zapach, ale od razu znikał 😔

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto rano wstaje... ten pisze posta na blogu! ;)

    Osobiście nie miałam tych perfum, ale też mi się spodobały jak tylko weszły do katalogu. Ciągle zamierzam kupić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie. Chętnie wypróbuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam że na tej stronie można kupić produkty Avonu

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że charakteryzują się trwałością, ponieważ jest to dla mnie, bardzo istotne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam kiedyś całą kolekcję tych wód. bardzo dobrze mi się kojarzy ta linia,

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba miałam kiedyś próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię Avonu bo testują na zwierzętach :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię zapachów avon,nie wyróżniają się zbytnio niczym specjalnym ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że są tak trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To już klasyk. Ja dopiero niedawno się na nie odważyłam. Kupiłam w ciemno i przepadłam ;) To chyba jeden z moich ulubionych zapachów w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love spicy fragrance so this is one I would enjoy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam perfumetkę Today, nie przepadam za tym zapachem 😋

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami sięgam po kolorówkę z Avonu, ale na perfum bym się nie odważyła. Po pierwsze katalogi często nie mają perfumowanych stron dla każdego zapachu, a po drugie lubię, jak zapach trochę posiedzi na skórze, żeby zobaczyć jak się komponuje z moim własnym. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ją . Dawniej często kupowałam , bo koleżanka była przedstawicielką . Zapach dla mnie jest ok . Milego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tych perfum, ale chętnie je przetestuje, skoro Twoim zdaniem są całkiem trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam sporo kaktusów i nie czułam ich zapachu. Nadal mam ich trochę i nie czuję.
    Jeśli coś na nich pachniało to kwiat, który wyrósł na niektórych. Polecam kaktusy na których rosną kwiaty. Niestety nie są zbyt trwałe, ale póki są, cieszą oczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też mam sentyment do Avonu, bo moje pierwsze perfumy były od nich :) Pamiętam ten zapach, bardzo ładny jest.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zapach umknal mi w ofercie avonu, a przyznaje , ze lubie wody tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  26. O proszę moje pierwsze perfumy też były z Avonu ☺
    Pozdrawiam
    Lilo

    OdpowiedzUsuń
  27. To cudowne uczucie, kiedy po latach znajdujemy swoją ulubioną kompozycje zapachową!
    Niedawno wręcz przypadkowo trafiłam na perfumy, których używałam w czasach szkoły podstawowej. Towarzyszyła temu radość i nutka refleksji! :)
    Perfumy marki Avon są mi dość pobieżnie znane. Myślę, że w najbliższym czasie coś przetestuje, choćby dla stworzenia zarysu własnych spostrzeżeń :)
    Ps. Dziękuje kochana za miłe komentarze! <3 (aż się zawstydziłam he he)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapachy z Avonu zawsze mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Avon has very interesting products!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wieki nie miałam żadnego zapachu od Avon..Ostatnio chyba daaawno temu kultowe Celebre..

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno nie mialam wod z avonu :) mialam kiedys cala serie Today Tomorrow Always

    OdpowiedzUsuń
  32. Avon ma wspaniałe zapachy, ale niestety nie utrzymuja się zbyt długo :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Tej wody perfumowanej z Avonu jeszcze nie miałam, ale ogólnie lubię ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru