GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 19 marca 2019

2099. Oillan Balance nawilżający żel pod prysznic

Witajcie!

Dziś pora na ciała nawilżenie.

Będę mówić o Oillan Balance nawilżającym żelu pod prysznic.

Słowo od producenta: "Delikatna formuła preparatu oparta na łagodnych substancjach oczyszczających (nie zawiera mydła, SLS, SLES, ALS), dzięki czemu nie narusza naturalnej bariery ochronnej skóry. 

Betaina i gliceryna intensywnie nawilżają skórę, chroniąc ją przed przesuszeniem. 

Kwas mlekowy delikatnie zmiękcza i wygładza skórę. D-pantenol łagodzi podrażnienia oraz przywraca komfort."

Produkt w okazałości:




Skład:




Otworek:





Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam w ramach giftów z spotkania łódzkich blogerek, o którym to pisałam tu: Klik! i tu: Klik! Normalnie można ów produkt ucapić w Internetach, gdzie kosztuje ok. 22 zł w zestawie z balsamem pod prysznic.
Zapach: przyjemny, delikatny.
Konsystencja: żelowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, biało-niebieskie, z elementami różu i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 100 ml.
Wydajność: kiepskie. Takie opakowanie starczy nam na jakieś twa tygodnie regularnego mycia się.

Działanie: średnie. Zacznę od tego, że najbardziej lubię żele pod prysznic, które dają mi wrażenia wizualne i zapachowe, czytaj: kuszący zapach i mnóstwo piany. Wychodzę bowiem z założenia, że wieczorna kąpiel to takie 10 minut czystej formy relaksu, które powinny być idealnie dostosowane pod moje upodobania. Jak więc poradził sobie gagatek od Oillan? Ano poprawnie, ale bez jakiś większych zachwytów. Żel ten jest typowym średniaczkiem myjącym; ot skórę z brudu i kurzu oczyści, delikatnie się zapieni i zapachnie, coś tam nawilży. I to wszystko. Piana, która powstaje podczas mycia, jest - szczerze mówiąc - słabiutka i mało trwała tak jak woń samego mazidła. Aby cokolwiek zaczęło się pienić, trzeba użyć naprawdę sporej ilości tego produktu - przez co wydajność jego spada. Nie mówię, że to źle, bo dla osób o wrażliwych nosach, lubiących produkty delikatne i mało pieniące się, taki żel okaże się być wspaniały i cudowny. Warto wspomnieć, że nie wysusza, ani nie podrażnia skóry. 
Dla mnie niestety ten żel okazał się być niewystarczający i na pewno nie wrócę do niego ponownie.

Ocena: 3/5

Miałyście?


Kathy Leonia

44 komentarze:

  1. Nie lubię jak żel słabo mi się pieni. Już wolę SLS w składzie, ale mieć przyjemność z kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love scented bath products, so this is not a big option.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i taki duży średnia. Już do niego nie eróciłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że żel nie jest wydajny 😐

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zachęcił mnie ten żel. Też lubię intensywne zapachy i dużo piany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak bez sls to i pany nie będzie.. ;) Ja lubię owocowe zapachy w żelach do mycia. wtedy jest mega przyjemnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam. Dziękuję za ocenę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba nigdy nic tej marki nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam i chyba się nie skuszę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. What a pity. My skin is very dry but if you say that this product is not enough... I need deeper hidratation. Thanks for the review

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale szczerze mówiąc, jakoś nie zachęca do kupna. Zdecydowanie bardziej wolę ładnie pachnące żele i mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też go miałam i szczerze powiem że był ok, ale po Oilan spodziewałam się więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam go na półkach, ale raczej mnie nie ciągnie do niego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od żeli wymagam jedynie mycia ;) Później i tak używam balsamu, masła lub olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też wolę jak coś ładnie pachnie i pieni się na potęgę. Tego żelu nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę żele które robią sporą pianę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego żelu, jakoś najchętniej sięgam po pięknie pachnące i najchętniej z dodatkiem olejków, bo nie zawsze chce mi się kremować po kąpieli ;)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uzywałam i u mnie się całkiem dobrze sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  21. Not a product for me. I always prefer an old fashioned bar of soap in the shower.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tej firmy miałam chyba jakiś płyn do kąpieli dla dzieci :) tego żelu nie znam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też lubię jak żel pod prysznic dobrze się pieni i ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałem kosmetyków tej marki jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. żelu nie znam ale miałam z tej serii fantastyczny krem do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam. Z tej marki to kosmetyki dla dzieci przerabialam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz słyszę o tej marce ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiepska wydajność ,brak efektu piany i słabe skład, więc po co go kupować.

    OdpowiedzUsuń
  29. Eee, bez szału ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. That looks very interesting...

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam szampon z tej firmy i sprawdził się całkiem dobrze, żelu nie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post, Thanks for sharing ! x.

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz używam kremu do twarzy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  34. To na dwa tygodnie czy miesiące taka tubka? ;)
    Wolę żele w butelce. Może to jakies zaburzenie psychiczne, ale tak mam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie słyszałam o tej marce, a skoro ocena średnia to nawet nie będę zagłębiać tematu :) Co do opakowania, to w domowym użytku wygrywa dla mnie wszystko z pompką ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię mocno zapachowe żele, a ten chyba raczej do takich nie należy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uy no creo que lo utilice, gracias

    OdpowiedzUsuń
  38. I always love scented bath products..

    OdpowiedzUsuń
  39. Też uwielbiam jak mój żel pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru