GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 6 marca 2019

2086. Moda na wiosnę z Luvyle!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is time for a fashion talk.

Oto Luvyle, czyli sklep internetowy z ubraniami dla każdego.

I introduced you Luvyle, a webshop with clothes for every one.

Znajdziecie tu same wspaniałości, między innymi bluzki dla kobiet.

Here you can find different clotches, for example ladies t-shirts:

a) czarna bluzka z białą koronką:

a) black t-shirt with a white lace:



b) bluzka z kotkiem:

b) cat t-shirt:


Round Neck  Print Short Sleeve T-Shirts
Klik!


Zaciekawiły mnie też z sexowne damskie szpilki:

I am curious about sexy women in heels:

a) różowe:

a) pink:

Plain  Chunky  High Heeled  Velvet  Ankle Strap  Round Toe  Date Event Pumps
Klik!

b) złote:

b) gold:

Klik!
Klik!

A Wam co się spodobało z Luvyle?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Pierwsza bluzka bardzo mi się podoba. Tę z kotkiem, też bym przygarnęła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka z kotkiem jest świetna. Idealna dla mnie. I podobają mi się jeszcze te złote buty. Zdecydowanie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. I bluzki i buty bardzo mi się podobają :) wszystko w moim stylu super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza bluzka ładna,ale stronki nie znam,a nie luvię zamawiać na stronie,której co do jakości nie jestem przekonana.. Miłego dnia ☀

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką koronkę jako dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzka z koronką zarąbista ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I really love your selection

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluzka z pierwszego zdjęcia jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te różowe buty całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Loved the pink shoes and the cat t-shirt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie bluzki bardzo mi się podobają! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mój typ, jeśli chodzi o styl, niemniej doceniam poświęcony wkład (Posty codziennie? Woah!) i tłumaczenie (nad którym sama się również zastanawiam, muszę przyznać, choć przysporzyłoby mi to o wiele więcej pracy...).
    Pozdrawiam i oby tak dalej!

    PS: Mogę prosić o coś w stylu np. lat 60'? Chciałabym zobaczyć takie "kreacje" w Twoim wykonaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka z kotkiem to w 100% mój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I love thes!
    But my favorite is the cat t-shirt
    I love cats * - *
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the shirt with the cat! Cute!

    OdpowiedzUsuń
  17. W moim guście jest bluzka z białą koronką i obłędne różowe buciki na słupku. Miłego wieczoru .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ranyboskie, ale fantastyczne te złote buty! Ja bym nawet w nich nie usiedziałą pół minuty, nie mówiąc o chodzeniu, ale są odjazdowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zerkalam kiedys na te rozowe obcasy, ale mam obawy jak takie wiazanie bedzie trzymalo but na nodze.
    Jezeli ktos mial cos podobnego niech da znac.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z białą koronką bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszulka z kotem mega urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie te różowe buciory są piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaaa... te bluzki są super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty trochę kontrowersyjne ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarna bluzka z białą koronką i te różowe buciki - jak dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Me encantaron los zapatos, te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  27. Te różowe buty ładne :) Ciekawe czy wygodne ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się te różowe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Love the pink heels, but I cannot wear heels.. :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach te różowe buty! Piękne! ;))

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru