GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 27 marca 2019

2106. Przesyłka z dropship clothes.com

Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto co do mnie przybyło z dropship-clothes.com

a) koronkowa sukienka:

Klik!

Klik!
Klik!


Klik!


b) biała sukienka:

Klik!

Klik!


Klik!

Klik!


c) zielona sukienka:

Klik!

Klik!
Klik!

Klik!


Koronkowa sukienka jest moją wymarzoną kiecką ślubną, jaką od zawsze chciałam mieć.
Pięknie wykonana, solidnie uszyta, z piękna nutą delikatnej koronki, urzekła mnie od pierwszego wejrzenia.
Uwielbiam to, jak w niej wyglądam, jak się układa, jak cudownie się prezentuje.

Biała sukienka to zapasowy strój na ślub, w razie, gdybym jednak nie miała przekonania do koronki.
Ta kreacja to opływające ciało warstwy lejącego się materiału, który wygląda jak szata jakiegoś antycznego bóstwa.

Zielona sukienka będzie idealna na poprawiny.
Śliczny, głęboki odcień ciemnej zieleni, misterna czarna koronka, fikuśny dekolt.
To będzie modowy strzał w 10-tkę!

Dla przypomnienia:

a) koronkowa sukienka: Klik!
b) biała sukienka: Klik!
c) zielona sukienka: Klik!

A Wam co się bardziej podobało ze sklepu dropship-clothes.com?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. Jakie piękne suknie. Koronkowa podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta biała koronkowa mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga biała sukienka jest ładna 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze ze juz masz wszystko obmyslone

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta druga biała sukienka ładnie się układa!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to już jesteś przygotowana!!! Mnie się bardzo ta zielona podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielona najbardziej mi się podoba, choć mogłaby być ciut bardziej dopasowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne sukieneczki :D Biel to nie mój kolor :()

    OdpowiedzUsuń
  9. każda z nich mogłaby być nieco mniejsza

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia bardzo fajna, druga nie wygląda za dobrze 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta z koronki cudna ;) bardzo elegancka a zarazem romantyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej trójki chyba najbardziej zielona, choć dla mnie trochę za ciemna ta zieleń :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Green dress 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ostatnia sukienka.
    Ta pierwsza, koronkowa przydałaby mi się do sesji zdjęciowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze, zeby Tobie się podobało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I really love the green one.

    OdpowiedzUsuń
  19. W tej drugiej białej wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tę drugą chętnie bym ukradła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka na ślub cywilny czy kościelny?

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się chyba zielona sukienka, ale mam wrażenie, że jest ciut za duża na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta pierwsza sukienka jest całkiem niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza sukienka bardzo ładna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. The white dress looks very long, and if you choose a small one, it will be perfect.

    OdpowiedzUsuń
  27. Very sweet color, if you have a pair of white high heels will be perfect.

    OdpowiedzUsuń
  28. Very sweet color.Delicate lace.

    OdpowiedzUsuń

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru