GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 16 marca 2019

2096. Joanna Keratyna maseczka do włosów z keratyną

Witajcie!

Dziś pora na włosa.

Będziemy mówili o maseczce do włosów z keratyną od Joanny.

Słowo od producenta: "Twoje włosy łamią się i kruszą? Są szorstkie, źle się rozczesują, brak im witalności i zdrowego wyglądu? Zregeneruj je z produktami z keratyną, stanowiącą podstawowy budulec włosa!
Maseczka Keratyna zawiera innowacyjny kompleks keratynowy, który rozpoznaje najbardziej uszkodzone miejsca na powierzchni włosa aby je wzmocnić i uzupełnić ubytki keratyny. Dzięki niej Twoje włosy są chronione i odbudowane dzień po dniu, delikatnie oczyszczone i miłe w dotyku.
Problem
Włosy szorstkie, matowe, łamliwe i zniszczone.
Recepta
Maseczka Keratyna.
Efekt
Włosy zregenerowane, odbudowane, błyszczące i zdrowo wyglądające.
Składniki wiodące
Innowacyjny kompleks keratynowy."

Produkt w okazałości:



Od producenta:



Skład:

Aqua,Cetearyl Alcohol,Glycerin,Quaternium-91,Silicone Quaternium-16,Cetrimonium Chloride,Cetrimonium Methosulfate,Undeceth-11,Butyloctanol,Undeceth-5,Isopropyl Alcohol,Olea Europaea Fruit Oil,Olea Europaea Oil Unsaponifiables,Hydrolyzed Keratin,Hydrolyzed Corn Protein,Hydrolyzed Wheat Protein,Hydrolyzed Soy Protein,Polyquaternium-10,Triethanolamine,Parfum,DMDM Hydantoin,Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone

Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam w Tesco za ok. 2 zł.
Zapach: przyjemny, słodkawy, jak cukierki pudrowe.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie czarne plastikowe, jak tubka, z elementami pomarańczu, i białymi napisami od producenta. Pojemność: 159 g.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na dwa miesiące regularnego maseczkowania się.

Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że moje włosy keratynę niezbyt lubią. Ten składnik kudełkom jakoś po prostu nie pasuje, bowiem - użyty w nadmiernej ilości - powoduje u mnie efekt tzw. szopy i siana. Dlatego też, chcąc używać produkty keratynowe, muszę bardzo, ale to bardzo delikatnie dawkować je w ilości dosłownie minimalnej. Tak ostrożnie zatem postępowałam w przypadku maseczki od Joanny. Po umyciu głowy, porcję specyfiku równą ziarnku fasoli, wsmarowałam we włosy od ucha w dół, chwilę poczekałam, po czym spłukałam wszystko letnią wodą. Następnie dałam na długość jeszcze kropelkę olejku termoochronnego i wysuszyłam czuprynę chłodnym nawiewem. I co? Ano siano! Soczyście spuszone, przesuszone do granic jestestwa włosiska, wyglądające tak smutno, że aż żal serce ściskał... Niestety podobna sytuacja powtarzała się za każdym razem, gdy używałam maseczki od Joanny. Dopiero, gdy schowałam ów specyfik w ciemny kąt i wróciłam do starej metody mycia włosów, wszystko wróciło do normy. Wniosek nasuwa się sam: maseczka keratynowa jest dla mnie niedobra. Mimo, że ładnie pachnie, mimo że jest wydajna, mimo że jest tania, nie użyję jej ponownie. Osobom mającym podobną reakcje na bliskie spotkania z keratyną, radzę również trzymać się z daleka od tejże maseczki. 
Ocena: 2/5


Miałyście?

Kathy z Leonem

31 komentarzy:

  1. Będę omijać szerokim łukiem :D Daj znać jak znajdziesz coś lepszego godnego polecenia :D Dzięki za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam,a już gdy przeczytałam - działanie: kiepskie, przestałam czytać.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdecydowanie na nie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taka cenę nie spodziewałbym się dobrego produkty . No chyba ze kupienia olejku jakiegoś z apeteki to już prędzej

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt tani, ale skoro efekt marny, to spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam się z daleka od tej marki, omal nie zostałam łysa :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i mieć nie będę. Moje włosy jakoś niekoniecznie przepadają za firmą Joanna. Tylko na farbę do włosów się nie buntowały, a tak to swędzenie skóry głowy, przetłuszczanie albo pudel na włosach :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym, ale nie wiem, czy bym kupiła cokolwiek na włosy za 2 zł. Faktycznie nie mam portfela wypchanego kasiorą, ale (choć nie we wszystkich przypadkach) wydaje mi się, że droższe lepiej się sprawdzają. Osobiście szukam czegoś na wypadanie włosów... na pewno nie chodzi o brak biotyny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam myślę że skoro źle się spisuje to sobie ją odpuszczę Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś nie mam za wiele do czynienia z ich produktami do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja generalnie nie klade za duzo na wlosy,bo potem strasznie mi sie przetluszczaja

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo mało używam odzywek do włosów i maseczek, więc mam nadzieję, ze nigdy na nią nie trafię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja i tak mam szopę na głowie, to wolę nie myśleć, co by było po tej odżywce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nei kojarzę tej maseczki, ale ocena 2 na 5 nie zachęca do szukania jej.

    OdpowiedzUsuń
  15. warto wiedzieć, żeby się nie nadziać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na produktach z Joany już tyle razy się zawiodłam, że po prostu zaczęłam ich unikać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gracias por el aviso no la consumiré. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem zbytnio przekonana do produktów z keratyną. A skoro ten się nie sprawdził, to będę go unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szopa na głowie,powiadasz😃
    Zawierzyłem olejkom z Rossmann a
    I tak duże dzis prze, 5 lat mnie służą

    OdpowiedzUsuń
  20. Może keratyna Ci nie służy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie nadmiar keratyny powoduje na włosach dokładnie to samo co u Ciebie: puch, szopa i ogólny "piorun w rabarbar".

    OdpowiedzUsuń
  22. Z zasady omijam Joannę szerokim łukiem :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Może za mało dałaś.. co to jest ziarnko fasoli. :D Sama unikam takich produktów.. niewiele tam w nich poza silikonem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam, ale bardzo nie zachęca... Wolę inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że mało kosztował, to nie miałaś czego żałować ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru