GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 22 maja 2018

1790. Bielenda Make Up Academy Pearl Base nawilżająca baza pod makijaż efekt poprawy kolorytu

Witajcie!

Dziś sobie twarz zbazujemy.

Będę mówić o  Bielenda Make Up Academy Pearl Base nawilżająca baza pod makijaż efekt poprawy kolorytu.

Słowo od producenta: "Żelowo-perłowa poprawiająca koloryt baza pod makijaż to idealny sposób na uatrakcyjnienie wyglądu szarej, zmęczonej, pozbawionej blasku cery, przy jednoczesnym podniesieniu jej poziomu nawilżenia.

Inteligentny dozownik zamienia perłowe kapsułki zawieszone w lekkim żelu w jedwabiste serum, które idealnie dopasowuje się do skóry. Baza jest bardzo lekka, nie klei się, szybko się wchłania.
Różowa perła wizualnie poprawia wygląd i koloryt naskórka, delikatnie go rozświetla i nadaje cerze promiennego dziewczęcego blasku. Błyszczące pigmenty rozświetlające tworzą na skórze subtelną mgiełkę, która daje dyskretny i naturalny efekt zrelaksowanej i zadbanej skóry, a twarz odzyskuje piękny wygląd."

Mazidło w okazałości:


 Od producenta:


Skład:



Otworek:



Na dłoni:




Dacie wiarę, że to dopiero druga baza pod makijaż, jaką miałam okazję testować?
Po porażce z bazą od AA nie spieszno mi było do tego typu mazideł...

Ale mówię sobie, co mi tam, raz się żyje.

Dlatego też na promocji w Rossmanie sięgnęłam byłam po owe różowe cudeńko.
I powiem Wam, że to był bardzo dobry wybór.

Baza od Bielendy idealnie współgra z moją cerą.
Pięknie skórę wygładza, nawilża, wyrównuje jej koloryt i stanowi podstawę do nałożenia podkładu.

Podkład, dzięki bazie, wtapia się bardzo szybko, nie roluje się w ciągu dnia i wygląda naprawdę naturalnie.
Jeszcze nigdy nie miałam tak jedwabistej cery na tak długi okres czasu, która nie wymagała poprawek!

Jestem bazą zachwycona i na pewno będę do niej wracać.
Produkt jest świetny, nie tylko dla cer tłustych, ale i dla sucharków.

Mazidło szybko się wchłania, nie zapycha i pięknie, elegancko pachnie.
To mój hit!

Baza kosztuje ok. 30 zł, ma pojemność 30 g i można ją dostać w drogeriach.

Miałyście?

Kathy i Leon

32 komentarze:

  1. Ja miałam jego inną wersję ( brązowa ) i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę bazę i jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. I have liked a lot the format and the effects you describe us.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie sięgam po tego typu produkty, ale wizualnie bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystam z baz pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. I don't know this brand. Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  7. na razie mam bazę z L'Oreal, ale rzadko używam, to pewnie na rok mi starczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic post!
    Kisses .
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie, że ta baza na Twojej skórze tak dobrze działa i przedłuża efekt jedwabistości podkładu

    OdpowiedzUsuń
  10. O, skoro tak zachwalasz to może kiedyś po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, ale póki co użyłam raz, więc większych wrażeń brak poza tym, że mnie nie zapchało :P

    OdpowiedzUsuń
  12. moja siostra jej używa :) i również jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i proszę, opłaciło się zaryzykować. :))) Ja nie używam, choć może powinnam, bo ostatnio wyglądam jak upiór. hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W ostatnim poście również wspominała o bazie, którą aktualnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko używam bazy pod makijaż... kiedyś zastanawiałam się czy kupić ten produkt, fajnie że u Ciebie się sprawdził!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygląda, dobrze, że również działanie ma w porządku. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę ją wypróbować, chociaż z reguły nie stosuję baz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam baz pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię produkty tej firmy, chociaż bazy pod podkład jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śmiesznie! Kuleczki i płynna konsystencja? Super! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny produkt, jeszcze go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. As usual very interesting post) thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnie nie używam kompletnie baz pod makijaż. Baaa... makijaz ograniczyłam do minimum. Krem CC rzęsy i lecę. :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru