GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 26 maja 2018

1794. Juvia's Place Nubian paleta cieni do powiek

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o palecie cieni.

Będzie to Juvia's Place Nubian paleta cieni do powiek.

Słowo od producenta: "Elegancka paleta prasowanych cieni do powiek w odcieniach brązu. Idealna dla wszystkich typów urody, inspirowana ksiażniczką egipskę Nefertiti uznana jako ikona wyjątkowej urody, siły i duchowości. Paletka zawiera 12 pięknych odcieni w wydaniu matowym i błyszczącym.
Cieni można używać zarówno na mokro jak i na sucho. Paleta ta świetnie sprawdzi się w makijażu zarówno dziennym jak i wieczorowym. Znakomita pigmentacja w połączeniu z rożnorodnym wykończeniem sprawia, że cienie znakomicie się rozprowadzają i blendują.
Produkt nie testowany na zwierzetach i bez parabenów."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:


Cienie w okazałości:



Na ręku:



Na oku:



Paletki Juvia's do najtańszych nie należą.
Ich koszt to ok. 100-200 zł, w zależności od sklepu.

Ale od razu mówię, że jest to produkt wart swojej ceny.
To jak te cienie są pięknie napigmentowane, zakrada o ósmy cud świata.

Cienie idealnie się łączą ze sobą, blendują bez problemu, nie osypują się w ciągu dnia.
Oko wraz z makijażem powieki nań wytrzymuje ok. 8-9 godz bez skazy (oczywiście z bazą pod cienie).

Paleta daje nam mnóstwo możliwości makijażowych - od delikatnych, dziennych, po mocniejsze, wieczorowe.
Każdy look wyczarowany tymi cieniami będzie wyglądał po prostu genialnie.

Jestem tą paletką zachwycona i korcą mnie inne Juvias'y.

Paleta cieni Juvia's Place Nubian kosztuje ok. 120 zł, ma 12 cieni i można ją dostać w Internecie.

A Wy miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Moje kolory, najczęściej takimi się maluję, piękna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam jej, ale na oku wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że się nie zawiodłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow jakie pięknie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to palete, świetnie sie prezentuje, ale ja raczej bym wolała wydac wiecej. Bałabym sie podróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne odcienie, choć sama używam innych :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą paletką, ale odcienie faktycznie piękne i na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena trochę wygórowana jak na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory ładne i w moim stylu, ale na oku jakoś mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę pokazać tę paletkę mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory bardzo ładne, dobre na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolory cieni, super, że jesteś zadowolona, mnie ta marka wiele nie mówi.

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się :) i dobrze, że ładny wygląd idzie w parze z jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka jest piękna nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paleta cieni ;)
    Piękne ma kolory, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Se ve que tiene buena pinta el producto :)
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne kolory :) Taka idealna paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love the quality of these eyeshadows!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie to nic specjalnego, uważam, że są lepiej dobrane kolorystycznie paletki w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, ale widziałam ją w akcji, jednak sama się nią nie bawiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne ma odcienie! Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam, ale i nie planuję zakupów paletek.. to co mam i tak starczy mi na milion lat. :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru