GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 25 maja 2018

1793. Na piątek!

Witajcie!

Dziś będzie coś dobrego.

Oto moja porcja szczęścia:



Powyższe cudo - czekoladowy tort z Dybalskiego - zostało z imprezy urodzinowej Szefa, gdzie zamiast jeść, debatowaliśmy nad nowymi produkcjami filmowymi.
Zatem nic żeby się nie zmarnowało, każdy dostał po kawałku "na wynos".

Dlatego też dziś piątek jest wyjątkowy słodki.
A weekend będzie jeszcze bardziej.

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Aż mi ślinka poleciała!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na pewno owoce w ilości każdej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no im więcej czekolady tym lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ate cake on tuesday and it really looked like this one!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo a ja bez śniadanka jeszcze ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. No teraz im narobiłaś smaka na takie ciacho:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jaki apetyczny tort, aż ślinka cieknie, na pewno smakowity

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz smaczny piąteczek! U mnie na pocieszenie drożdżówka z rabarbarem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Twoja praca musi być ciekawa. <3 Zjadłabym taki kawałek ciasta. hihihih Cudnego weekendu kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od samego wyglądu ślinka cieknie, az bym zjadła sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muy delicioso...me hiciste provocar jajaja
    Besitos ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Limit słodyczy chyba na dziś już wyczerpałam :) W planach mam tortillę z kurczakiem dla równowagi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj kawałek, tak Chociaż połowę z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja tam jakiś popcorn wcinałam oglądając z Młodą bajkę. Następnym razem torcik sobie kupimy;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. CZeko torcik? :D
    U mnie kolejny dzień czereśnie w ilości hurtowej <3
    Korzystam bo już kończą się na drzewie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysznie wygląda ten torcik :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru