GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 5 maja 2018

1773. Celia Art pomadka matowa

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o pomadkach.

Będą to pomadki Celia Art z linii matowej.

Słowo od producenta: "Modna, matowa pomadka do ust o trwałym, intensywnym kolorze i odżywczej formule. Nadaje piękny, głęboki, matowy kolor. Ma przy tym znakomite właściwości pielęgnacyjne. Dzięki zawartości oleju arganowego, migdałowego i kokosowego oraz witaminy E intensywnie odżywia, nawilża i regeneruje usta oraz zapobiegają ich przesuszeniu. Pomadka matt Celia ART ma lekką, kremową konsystencję.

Dostępna w 6 kolorach - od czerwieni, przez róże, do odcieni nude."

Mazidła w opakowaniu:



Kolorki:


Od producenta:



Skład:


W okazałości:



Kolorki wysunięte:



Na dłoni:

od góry: 02; 03


Na ustach:

kolor 03

kolor 02

Do pomadek marki Celia mam niejako sentyment.

Były to moje pierwsze produkty kolorowe, jakie miałam przyjemność używać, będąc hen dawno temu w liceum.

I mimo, że tyle lat już upłynęło od tamtych chwil, a rynek kosmetyczny zalały nowości i nowinki, ja do tej pory chętnie wracam do mazideł Celii.

Pomadki matowe z linii Celia Art zauroczyły mnie od pierwszego maźnięcia.
To, jak są one miękkie, komfortowe i miłe w aplikacji jest czymś naprawdę niezwykłym.

Pomadki te nakłada się jak masełko do ust - szybko i bezboleśnie.

Kolory, nie są niestety trwałe, gdyż byle picie i i jedzenie powoduje utratę barwy, ale za to dobrze napigmentowane.

Produkty świetnie nawilżają i pielęgnują usta; maziając się nimi mam wrażenie, że na wargach moich spoczywa nie specyfik kolorowy, ale jakiś balsam odżywczy.

Warto dodać, że pomadki mnie nie podrażniły, ani nie uczuliły.

Specyfik kosztuje ok. 7 zł, ma 5,5 g i można go dorwać w Internetach.

A Wy lubicie pomadki matowe?

Kathy Leonia

22 komentarze:

  1. oba kolorki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę, że jaśniejsze niż zwykle :). Na pewno się wiosennie ci przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory, dobre na co dzień..

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga pomadka bardziej mi odpowiada pod względem koloru.

    OdpowiedzUsuń
  5. 02 ładniejszy, ale jakoś na ustach mnie nie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oczarowały mnie te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolory, bardzo lubię maty

    OdpowiedzUsuń
  8. na ustach nie wyglądają za ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. no tak ale za tą cenę nie sposób oczekiwać wyjątkowej trwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolory i cena niska ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ale kolory ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje pierwsze kosmetyki kolorowe to również była Celia - chyba puder i tusz do rzęs. Stąd też mam sentyment do tej marki i nawet jestem zaskoczona, że wciąż jest dostępna, bo wydawało mi się, że w pewnym momencie zniknęła z rynku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się ich kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych pomadek ale kolory maja piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale kojarzę, że są zachwalane :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru