GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 28 maja 2018

1796. Catrice Lash & Brow Designer pielęgnacyjny żel do stylizacji rzęs i brwi

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o stylizacji rzęs i brwi.

Będę mówić o Catrice Lash & Brow Designer, czyli  pielęgnacyjnym żelu do stylizacji rzęs i brwi.

Słowo od producenta: "Żel do pielęgnacji i stylizacji brwi i rzęs dla perfekcyjnego podkreślenia spojrzenia. Szybkoschnąca formuła zawiera pantenol i modeluje rzęsy i brwi. Testowany oftalmologicznie."

Mazidło w opakowaniu:


Od producenta:




Szczota:



Lubię produkty, które niepozornie wyglądają.
Zwykle w takowych kryje się skarb i perełka mazidłowa.
Dlatego też oko swe zwróciłam pewnego razu na pielęgnacyjny żel do rzęs i brwi od Catrice.

Myślałam, że to będzie fajny, ujarzmiający włoski produkt za nieduże pieniądze.
Co prawda, faktycznie, kosztował niedużo, ale nie robił przy tym nic...

Rzęsy i brwi potraktowane specyfikiem wyglądały tak samo, jak wcześniej.
Nic nie było ułożone, nic nie było okiełzane.
Co rusz jakiś włosek wystawał...

Pytam się więc czy to efekt placebo czy co?

Równie dobrze mogłabym rzęsy wodą zmoczyć lub śliną...

Produkt nie zrobił zatem nic.
Ponadto jego wielka szczota jest strasznie nieporęczna i utrudnia posługiwanie się specyfikiem.
Zatem nie polecam.

Żel kosztuje 13 zł, ma 6 ml i można go dostać w Naturze.

Miałyście?

Kathy Leonia

PS. Pracuje nad nowym szablonem/tłem do bloga.
Jakieś sugestie?

41 komentarzy:

  1. Trochę słabo, choć ja się przyznam, że pierwszy raz widzę na oczy ten produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie kupię :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go i tutaj nie ocenię efektu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrezygnuj z tej dziecinnej czcionki w tytułach. Tło zostaw białe, a szablon.. poszukaj jakiegoś fajnego gotowca, tak jest najlepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA szukam żelu, który działa jak klej i utrwali maksymalnie

    OdpowiedzUsuń
  6. I prefer those which apply color too.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy szablon? Nie wiem co Ci się podoba - najważniejsze aby było przejrzyście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego akurat nie miałam, korzystam z żelu z Catrice, który ma brązowy kolor i on świetnie utrwala i stylizuje :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. może się skuszę choć wcześniej nie używałam takiego żelu, mam wosk z lily lolo

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam nigdy takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włoski do wymagających nie należą, więc takich produktów nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie odradziłaś mi ten zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie kojarzę, ale widzę, że nie ma się czym interesować :P

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda że Ci się nie sprawdził, aż wstyd się przyznać, ale ja jeszcze nie miałam nigdy żelu do brwi, zawsze wystarcza sama pomada lub cień:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie widziałam nawet w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hmmm, jak nie działa i sie nie sprawdził to faktycznie nawet jak niedrogi to nie warto....

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nic nie robi. Ja znalazłam swojego ulubieńca w asortymencie marki Benefit.

    OdpowiedzUsuń
  18. Now I am using one of Kiko and it is very good.

    OdpowiedzUsuń
  19. No to nie kupię. hehe Już mnie ciekawi jak blog się zmieni, co tam wyczarujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam. Tej marki mam tylko puder.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie się takie produkty nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie działał... zresztą, ja też ostatnio miałam takiego bubelka...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Es incoloro...super ideal para llevarlo en toda ocacion :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam, a innych żeli używam rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tylko z tej firmy mam korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak tylko zobaczyłam tytuł to pomyslałam "A to w ogóle cos robi?" ;)
    Sugestie? Lekki błękit na tło.
    No i ja jednak najbardziej lubiłam tytuł "Kosmetyczne pokusy"...

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś tej marki chyba kiedyś fajnego miałam :). // Ja przed widokiem dynamicznym po prostu po sieci przeglądałam po haśle "free blogger templates", aż mi się coś rzuciło w oczy. Ale wolę ten, co teraz mam, bo jego minimalizm świetnie uzupełnia moje cyrkowo barwne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Póki co nie korzystałam.. :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałyśmy takiego "cuda" :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie widziałam go nigdzie jeszcze i w sumie dobrze bo po twojej recenzji tym bardziej nie chce

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam i nie będę mieć dzięki twojej opinii xD A tak poza tym, to nigdy nie używałam tego typu kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mialam nigdy takiego produktu i dobrze, bo widze, ze nie warto.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru