GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 27 lipca 2019

2190. Paznokcie na dziś, cz. 83

Witajcie!

Dziś czas na pazury.

Oto jak się prezentują:







Użyte produkty:

od lewej: Miss Sporty 60 Sec odżywka przyspieszająca wysychanie lakieru; Miss Sporty Lasting Color Gel Shine nr 151

Powiem Wam, że chyba znalazłam najtrwalszy lakier na świecie.
Serio.

To co widzicie na zdjęciach, to szpony z tygodniowym odrostem i praktycznie zerowym odpryskiem.
Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się, że niepozorny lakier za 5 zł okaże się tak trwały i tak dobry jakościowo!

Wiadomo, że owa przedłużona trwałość lakieru tradycyjnego jest ewidentnie spowodowana użyciem odżywki pod i po manicure.
Jednak umówmy się - są lakiery z o wiele wyższej póki cenowej, które na paznokciach nie wytrzymują nawet kilku dni, a co dopiero mówić o całym tygodniu.

Dlatego też, ogłaszam wszem i wobec, że znalazłam swój ulubiony duet do malowania paznokci i przed długi czas nie zamienię go na żaden inny.

A Wy co na szponach macie?

Kathy Leonia

PS. Z kim się widzę we wrześniu na Influencers About Beauty?

41 komentarzy:

  1. Czerwone odcienie zawsze są w modzie.
    Będę na konferencji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kolor czerwony, jednak jakiekolwiek kolory stosuje jedynie na paznokcie u stóp :) kolor piękny, masz bardzo ładne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować ten lakier ;)
    To prawda niektóre lakiery mimo pokrycia warstwą ochronną po malowaniu odpryskują już po dwóch dniach, więc znaleźć lakier który wytrzyma chociaż 5 dni jest ciężko ;)
    A tu takie pozytywny efekt z lakierem za 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za czerwieniami nie przepadam, ale może inny kolor bym dobrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam ten lakier i bardzo lubię. Na stopach trzyma się nawet trzy tygodnie . Obecnie używam ciemnoniebieski , kobaltowy . Jest trwały , nawet po roku jest zdatny do użycia , nie wysycha w buteleczce. Miłego weekendu 🍎🍒☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie te lakiery zawsze były kiepskie pod każdym względem, kupiłam ostatnio jeden Diora i jest cudny..

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne, czerwień nigdy nie wyjdzie z mody

    OdpowiedzUsuń
  8. Who is going to resist beautiful claws ?
    So pretty looking nails

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor,bardzo kobiecy

    OdpowiedzUsuń
  10. Staying power is a must with nail color. Red is also a perfect choice!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię czerwony kolor na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, ze mną:D Też dostałam zaproszenie:)
    A kolorek pierwsza klasa, u mnie rządzi fuksja.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo uniwersalny kolor, co do trwałości, nie spodziewałam się :P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam wyłącznie tych lakierów. :)
    A ten kolor właśnie mi się kończy i kupię go ponownie bo bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że udało Ci się znaleźć satysfakcjonujące produkty do malowania paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ladny kolorek:) sliczny idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  17. Paznokcie wygladaja super :)
    ja zdecydowałam sie ostatnio na hybryde, choc obawialam sie tego bo kiedys w ogole sie mnie nie trzymala, jednak po pierwszym zrobieniu jestem bardzo zadowolona :) wczoraj mam drugi raz zrobiona i mam nadzieje ze bede zadowolona w dlaszym ciagu

    OdpowiedzUsuń
  18. Good durability for such a budget lacquer! The shade is not bad, but I am indifferent to red. I now have 8 days China Glaze duet of orange and beige and golden. I have a review on it, look in.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię lakiery do paznokci Miss Sporty, mają fajny szeroki pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Always love red nails! I currently have a french mani.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna czerwień! Ja jakoś nie jestem przekonana do lakierów tej marki ale muszę spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice nails, I look great. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się ta czerwień bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zdecydowałam się w pewnym momencie na hybrydy, które sama robię i jestem mega zadowolona z tego wyboru :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również jestem uzależniona od hybryd ,wytrzymują mi niekiedy 3 tygodnie ☺
    U mnie na paznokciach aktualnie róż 💞
    Twój kolorek również mi się podoba 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czerwień, a lakier znam i potwierdzam, trzyma się fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. To są trzytygodniowe paznokcie?! Pędzę do sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwień zawsze na propsie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Klasyczna czerwień nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru