GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 24 lipca 2019

2188. Migawki z Karkonoszy, cz. 1

Witajcie!

Dziś czas na obiecaną już wcześniej fotorelację z moich ubiegłorocznych wakacji w Karkonoszach.

Oto pierwsza część, prezentująca trasę na Śnieżkę.

Najpierw startujemy od uroczych strumyczków:






 Pierwsze tablice na szlaku:



Piękne leśne odmęty:





I woda ze skał spływająca:





A tu już widać szczyt Śnieżki:




Chwila odpoczynku:


 Na szczycie:




Żeby nie było wątpliwości:



I wracamy:



Droga jest srogo kamienista:

  




Ale i trochę lasu się pojawia:



I jakieś dziwne tabliczki:


A po zejściu ze szlaku, nagroda w postaci najlepszej pizzy w Jeleniej Górze (lokal Casa-Blanca):



Powiem Wam, że pierwszy raz byliśmy w Karkonoszach, ale już wiem, że nie ostatni.
Szlaki podobały nam się bardzo, bo były różnorodne; trochę lasu, trochę kamieni, trochę korzeni. trochę wspinaczki, trochę schodzenia w dół.

Mimo upału sięgającego 38 stopni w cieniu, wędrówki były bardzo przyjemne.
Nic to, że ja spaliłam się na Indianina i skóra mi potem złaziła zewsząd przez tydzień - dla takiego góromaniaka jak ja liczy się przede wszystkim to, co zobaczyłam na własne oczy.

A Wy byliście w Karkonoszach?

Kathy Leonia

45 komentarzy:

  1. Uwielbiam te rejony. Piękne widoki, aż chciałoby się tak pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne widoki. Natura w czystej postaci. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam chodzić po górach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful trips and amazing views.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki! Mam zamiar jesienią wybrać w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aww...wonderful views...
    food looks delicious...yummy

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Karkonosze i wracam tam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam byłam w zimie i zamierzam wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki. Lubię takie strumyczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zanim nie wyjeżdżałam co roku za granicę, całe dzieciństwo spędzałam w tamtych okolicach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam to miejsce. W tym roku jadę nad morze, ale za rok na pewno wybiorę się w góry.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham góry... wybieram się jesienią, kiedy już nie będzie tłumów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam i uwielbiam . Dawno w Karkonoszach nie byłam. Miłego dnia ☺💝

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna, dzika przyroda, nie wiem czy w tym roku uda mi się jechać na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w gimnazjum, kusi Mnie aby znów jechać ale z moim rocznym małym szogunem to troche za wcześnie :D
    Przepiękne zdjęcia :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. W Karkonoszach byłam kilka lat temu...
    Chętnie znów bym się tam wybrała

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja tęsknie za naszymi górami ojejku <3
    piekne zdjęcia i piękne nasze góry <3

    OdpowiedzUsuń
  18. What a beautiful nature hike! It is an amazing feeling when you reach the summit of a mountain.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widoki piękne, jak z pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne widoki, aż nabrałam ochoty na odwiedzenie Karkonoszy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne widoki! Krajobraz górski jest piękny, byłam raz w górach. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się kiedyś tam wybrać :) W taki upał to trochę męczące musiało być.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia. Cudowne widoki ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wybrałabym się w góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na Śnieżkę wprowadzili ruch jednokierunkowy tyle ludzi jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne zdjęcia! Ja z kolei nie byłam jeszcze w Karkonoszach, ale może kiedyś się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniałe widoki !, zadroszcze , ja w górach nie czuje sie najlepiej , góry moge podziwiac z daleka:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaką piękną pogodę mieliście:) Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam tam wieki temu! Pizza wygląda mega-mega apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Karkonosze są piękne. Byłam tam bardzo bardzo dawno temu. Wróciły wspomnienia. Musimy tam z mężem pojechać. Dziękujemy za relacje.

    OdpowiedzUsuń
  31. The place look amazing and the pizza super yummy

    OdpowiedzUsuń
  32. Mountain is my all time favorite!

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful place, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia :) Byłam na Śnieżce, dawno temu. Pamiętam, że pomyślałam "kupa kamieni i latający talerz, wolę Bieszczady" :D

    OdpowiedzUsuń
  35. W Karkonoszach nie byłam, ale ogólnie w górach byłam dwa razy. Te strumyczki z tak czystą wodą zawsze przyprawiały mnie o zachwyt. Gratulację zdobycia szczytu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna fotorelacja!
    Miałam kiedyś fazę na Karkonosze i bywałam tam bardzo często,ale na Śnieżce nie byłam.
    Pizza wygląda obłędnie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru