GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 2 lipca 2019

2171. Efektima płatki hydrożelowe płatki pod oczy

Witajcie!

Dziś czas na zadbanie o skórę pod oczami.

Będę mówiła o płatkach hydrożelowych z Efektima.

Oto i one w okazałości:




A teraz w pojedynkę:

1. SNAIL & VITAMIN C hydrożelowe płatki pod oczy zmarszczki & cienie pod oczami:


Od producenta:





Skład:



W okazałości:






Od producenta:




Skład:





W okazałości:







Od producenta:




Skład:



W okazałości:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam do testów od Efektima. Normalnie można owe produkty ucapić na stronie marki, gdzie kosztują ok. 5 zł.
Zapach: przyjemne, delikatne.
Konsystencja: typowa dla hyrożelowych płatków pod oczy.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w tonacjach białych, złotych i różowych z czarnymi napisami od producenta. Opakowanie zawiera parę płatków hydrożelowych. 
Wydajność: kiepska. Takie opakowanie starczy nam na jedno użycie.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że nie wyobrażam sobie pielęgnacji delikatnej skóry pod oczami bez stosowania serum, maseczek czy kremów pod oczy. Nie zliczę doprawdy, ile tego rodzaju specyfików już miałam i przetestowałam na sobie. Hydrożelowe płatki pod z Efektima to dla mnie jednakże pewnego rodzaju nowość. Jakoś wcześniej nie miałam potrzeby użytkowania tego typu gagatków, sądząc, że moja dotychczasowa pielęgnacja mi w zupełności wystarcza. W jakim ja byłam błędzie... Wystarczyło bowiem pierwsze użycie - uprzednio wcześniej schłodzonych w lodówce  płatków hydrożelowych - abym zauważyła kolosalną różnicę.  Każdy z tych produktów sprawił, że moje cienie pod oczami ewidentnie się zmniejszyły, opuchlizna z niewyspania znikła, a drobne zmarszczki i bruzdy się cudownie wyrównały. Szok i niedowierzanie, ile potrafi taki niepozornie wyglądający płatek hydrożelowy... Produkty stosowałam wieczorem, na umytą i oczyszczoną skórę i trzymałam je pod okolicami oczu ok. 20 minut. I muszę rzec, że to było najprzyjemniejsze 20 minut w ciągu dnia. Idealny czas na relaks i odprężenie tylko dla mnie. Warto wspomnieć, że produkty mnie nie uczuliły, ani nie podrażniły. Ładnie pachniały i działały to co powinny. Jedyne do czego bym się mogła przyczepić to wydajność; tu bardzo proszę firmę Efektima o np. komplety płatków hydrożelowych w ilości np. od razu 10 sztuk.
Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. Miałam te złote i efekt jaki uzyskałam bardzo mi się spodobał! Może skuszę się na nie ponownie podczas jakiejś promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie tego typu płatki pod oczy, dają fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zmarszczki by mi się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię. Po ostrych imprezach się przydają "dzień po". :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś płatki pod oczy, ale akurat nie tych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałyby mi się takie na poranną opuchliznę pod oczami :P

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te płatki, u mnie dają natychmiastowy efekt .trzymam je tak długo aż same wyschną i odpadną

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze takich płatków pod oczy, a przydałoby się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam jedne ich płatki, ale z innej serii. Z lodówki idealne, choć działania pielęgnacyjnego raczej nie miały :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubóstwiam takie płatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio bardzo często zarywam nocy i mało sypiam, co skutkuje workami pod oczami, więc chętnie przygarnęłabym właśnie te płatki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne na upały, na pewno przynoszą ulgę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałyście, ale jak ma mi zlikwidować moje wieczne cienie pod oczami to zaraz po pracy lecę do drogerii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha tez mam ten problem, bez korektora u mnie ani rusz :-P

      Usuń
  16. Chyba kupię Mężowi, bo on ma problemy z okolicami pod oczami. Ja zdecydowanie wolę jednak żel lub krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak miałam, płatki żelowe, kolagenowe to przy moich kłopotach z uroda cienie pod oczami to zbawienie- też trzymam w lodówce i namiętnie stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I have never tried products like these. I am really good about moisturizing around the eyes morning and night so my skin is still in decent shape for my age.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kuszą również swoją ceną...

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam, ale z innej firmy :) lubię takie kosmetyczne pierdółki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę je kupić. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie takie płatki nigdy się nie sprawdzały :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak mnie oczy bolą, że chętnie bym sobie takie płatki położyła pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje ulubione. :)))
    Popieram Twój postulat o zestawy płatków w większej ilości!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze mnie kuszą płatki hydrożelowe, a jak już kupię, to nic u mnie nie robią :) Ciekawe, jak by było z tymi. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chwila relaksu - czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam takich płatków, ale chyba trzeba będzie się za nimi w końcu rozejrzeć, skoro tak świetnie podziałały. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. They look great to prevent early aging !

    OdpowiedzUsuń
  29. Great review post dear, thanks for sharing! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tych konkretnych płatków jeszcze nie znam, ale lubię tego typu pielęgnację. Zawsze rano przy robieniu kawy sięgam po takie płatki by pomóc szybciej zniknąć ponocnej opuchliźnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba nigdy nie używałam takiego produktu

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię te płatki. Szczególnie, gdy dużo podróżuję. Zawsze przynoszą ulgę :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru