GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 13 lipca 2019

2180. Perfumy na lato z Douglas.pl

Witajcie!

Dziś czas na perfumy.

Jak na prawdziwą maniaczkę zapachową przystało, pora na nowy, letni zapach, który będzie stanowił idealne połączenie słońca, wiatru i ciepłego deszczu.

Oto wonie, które według mnie, najbardziej wpisują się w letnie klimaty perfumeryjne:

a) Chanel Coco Mademoiselle woda perfumowana:


Do tychże perfum Chanel miałam słabość od dawna. Nie raz, niuchałam je w perfumeriach stacjonarnych, pryskając je najpierw sobie na nadgarstek, a potem proszą miłe panie sprzedawczynie o próbki zapachu. Jak opisać ową woń? Ciepła, słodka, niezwykle otulająca nuta kwiatu pomarańczy i białego piżma, świetnie komponująca się ze słodyczą wanilii i lekkością jaśminu. Zapach kwiatowy, nieskończenie piękny, który cudnie się rozwija na skórze i pachnie bardzo długo.

b) Carolina Herrera Good Girl woda perfumowana:



Któż dziś nie zna woni sławetnej "szpilki"? Chyba nie ma takiej osoby. Ja ów zapach poznałam już jakiś czas temu dzięki koleżance z pracy. Ot któregoś razu przychodzę sobie do biura i już na wejściu czuję jaśmin. Taki piękny, świeży, słodko kwitnący. Do tego dochodzi delikatność migdałów i gracja fasoli Tonka. Pytam się na głos co to za cudo tak pachnie, czy ambrozja jakaś czy co, po czym koleżanka ze śmiechem wychodzi z pokoju i mówi że to jej "szpilka".  Jak tylko to usłyszałam, stwierdziłam, że i ja muszę mieć swój egzemplarz!

c) Lancome La Nuit Trésor woda perfumowana:




Na punkcie tych perfum od Lancome oszalała moja mama i nie ma dnia, by nie zachwycała się nimi. A to wszystko przez ciotkę pracującą w perfumerii, która czasami rozpieszcza nas różnymi próbkami i próbeczkami perfumideł. Zapach La Nuit Tresor nie jest to co prawda letni, czyli delikatny i lekki, ale raczej z kategorii jesiennych: mocnych i orientalnych, ale rodzicielce to nie przeszkadza. Tacie najwidoczniej również, bo non stop powtarza jak mama pięknie pachnie. I w sumie nic dziwnego: czarna róża zmieszana z wanilią i czekoladą oraz szczyptą kadzidła? To musi być urzekające!

d) Versace Eros woda woda toaletowa dla mężczyzn:



Do damskich perfum Versace mam wielki sentyment. Ich perfumidło Versace pour Femne od ponad roku jest moim absolutnym ulubieńcem jeśli chodzi o klasyczny zapach na co dzień. Z kolei męskie perfumy od Versace Eros to dla mnie nowość, którą ostatnio wyniuchałam z partnerem w jakiejś stacjonarnej perfumerii. Natomiast, od razu zaznaczę, że nie jest to zapach, który może zostać obojętny. Eros kusi. I to od pierwszego powąchania. Rześka cytryna, mięta, słodka wiśnia i wanilia oraz leśny mech nadają połączenie dosłownie oszałamiające. Także kobiety strzeżcie się, bo mężczyzna z Erosem Was ewidentnie uwiedzie!

d) Guerlain L'Homme Ideal woda perfumowana:




Zapachy Guerlain, podobnie jak sama nazwa, są ciężkie do opisania. Ich kompozycja zapachowa jest tak nietuzinkowa i tak elektryzująca zmysły, że nie sposób tego opisać; to trzeba po prostu poczuć. Lawenda zmieszana z rozmarynem, doprawiona czereśnią i sandałowcem, otoczona wanilią i macierzanką. Zapach drzewny, niepokojąco zaskakujący i pociągający. Nie ma mężczyzny, który by się ową wonią nie zachwycił.

Dla przypomnienia:

a) Chanel Coco Mademoiselle woda perfumowana: Klik!
b) Carolina Herrera Good Girl woda perfumowana: Klik!
c) Lancôme La Nuit Trésor woda perfumowana: Klik!
d) Versace Eros woda woda toaletowa dla mężczyzn: Klik!
e) Guerlain L'Homme Ideal woda perfumowana: Klik!

A Wam który zapach wpadł w oko?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. ja na lato mam stały zestaw perfum;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy Herrery lubię, mam dwa w domu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bucik mi się podoba, ale kilka razy sprawdzałam tester i zapach był bardzo nietrwały. Chanel mnie mdli i boli mnie po nim głowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa, czy zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś kupię sobie perfumy Chanel i ta szpilka też mnie kusi od dawna

    OdpowiedzUsuń
  6. Szoilkę już miałam i na pewno do niej jeszcze wrócę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. ocxh właśnie szykuje się do zakupów jakiś fajnych perfum

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na perfumach się nie znam ponieważ ich nie używam:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafne wybory . Ja teraz używam Amor Amor Cacharel. Udanego weekendu☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Eros gave me really curiosity!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten flakonik bucik☺

    OdpowiedzUsuń
  12. All of them want to my birthday 😄😄

    OdpowiedzUsuń
  13. Carolina Herrera i Lancome mają bardzo ciekawe flakony. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnego z tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lancome La Nuit Trésor woda perfumowana - uwielbiam zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lancome bym sobie sprawiła z chęcią :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale propozycje ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam La Nuit Tresor i Good Girl, ale to są zapachy zdecydowanie nie na tę porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapachów nie kojarzę, ale piękne mają flakoniki/buteleczki :)
    Moim wakacyjnym zapachem jest zdecydowanie Daisy Marc Jacobs.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wstyd sie przyznać, ale nie wiem jak pachnie na żywo każdy z tych zapachów..,

    OdpowiedzUsuń
  22. Może tym razem wreszcie skuszę się na "szpilkę"? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie muszę sobie zafundować jakiś ładny perfum bo mi się kończy 😁

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwsze najlepsze jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń

  25. Great perfumes. I send you a hug

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam perfum taką ilość, że raczej nie zamierzam póki co kupować nowych. Chociaż przyznam, ze kilka z tej listy powyżej chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Versace Eros to jedne z moich kochanych perfum męskich :D Są niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam nic oprócz Chanel, niestety, dusi mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Te opakowania są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapach Lancome mi wpadł w oko,głównie poprzez opakowanie 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  31. I love the coco chanel one. Favorite!

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja mama tych pierwszych używa, bardzo ładny zapach, chociaż dla mnie zbyt ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niedługo mam urodziny, może wybiorę sobie coś na prezent

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tych zapachów. Wpadłam tylko, żeby napisać, że flakon Carolina Herrera Good Girl ma świetny design - od razu wbiłam w niego swój wzrok.

    Pozdrawiam ciepło! ♥

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru