GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 16 lipca 2019

2182. Eva Dermo enzymatyczny koncentrat peelingujący

Witajcie!

Dziś czas na peeling.

Będziemy mówić o Eva Dermo enzymatycznym koncentracie peelingującym.

Słowo od producenta: "Enzymatyczny koncentrat peelengujący Eva Dermo jest bardzo delikatny i szczególnie polecany jest do codziennej pielęgnacji cery wrażliwej i suchej. Peeling nie powoduje mechanicznych podrażnień skóry, a złuszczanie martwych warstw naskórka następuje poprzez wpływ enzymów roślinnych na rozpuszczenie warstwy rogowej naskórka.

Działanie produktu:

-złuszcza martwe komórki naskórka, 
-likwiduje szorstkość skóry,
-wyrównuje niedoskonałości skóry,
-przyspiesza odnowę naskórka,
-poprawia elastyczność.

Składniki aktywne:

-olej z rokitnika - regeneruje skórę, likwiduje przebarwienia, naturalny filtr UVA i UVB,
-papaina - gruntownie usuwa martwą część naskórka pozostawiając oczyszczoną powierzchnię skóry, działa nawilżająco, wspomagając mikrokrążenie krwi,
-kompleks witamin."

Produkt w opakowaniu:





Od producenta:


Skład:


Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam w ramach giftów z Meet Beauty IV, o którym to pisałam tu: 
Klik! i Klik! Normalnie można ów produkt ucapić tu, gdzie kosztuje ok. 15 zł.
Zapach: delikatny.
Konsystencja: kremowa
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, białe i czerwone i niebieskie, z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy peelingowania się.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że rzadko używam peelingów enzymatycznych; wolę po prostu typowe "skrobaki" z drobinkami. Niemniej jednak, czasem mam ochotę przetestować nowości, wierząc, że a nuż trafię na jakąś perełkę. I tak właśnie było w przypadku koncentratu peelingującego z Eva Derma. To, jak ten produkt pięknie oczyszcza, zmiękcza i wygładza cerę, jest po prostu fenomenalne. Mazidło delikatnie, acz skutecznie, złuszcza martwy naskórek; ot wystarczy go zostawić na buzi na ok. 10 minut i zmyć. Rezultaty widać już po pierwszym użyciu; brak suchych skórek, zaskórniki wyraźnie zmniejszone, delikatne przebarwienia po opalaniu poszły w siną dal. Buzia prezentuje się zdrowo, świeżo i promiennie. Warto wspomnieć, że specyfik nie podrażnia ani nie uczula skóry; jest dobry nawet dla wrażliwych cer. Polecam szczerze i gorąco, bo to naprawdę wydajny, tani peeling, który działa. Jedynie kiepsko jest z jego dostępnością, ale od czego są Internety.

Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale recenzja mnie zacheciła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jest tak mało dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też rzadko używam enzymatyków, w przypadku mojej cery znacznie lepiej sprawdzają się popularne skrobaki. Ale ostatnio trafiłam na 2 w 1 od Biotanique i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego kremu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę szukać skoro działa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na zmianę używałam peelingów enzymatycznych i tradycyjnych ale teraz mam lunę więc ona czyści a nawet złuszcza

    OdpowiedzUsuń
  8. I prefer mechanic peelings too, but it's interesting.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię peelingi enzymatyczne, ale tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale w tej chwili peelingów u mnie zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tylko domowe peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię mocniejsze zdzieraki, ale twoja recenzja bardzo mnie zachęciła 😉 chętnie wypróbuję. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię enzymatyczne a tego jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Od czasu do czasu sięgam po nie- tego nie próbowałam- ale masz rację nawet jak trudno cos kupic lokalnie to są internety :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że nie miałam tego produktu. hehe Dobrą recenzję dałaś, to też warto przy okazji wypróbować na sobie. :) Pozdrowionka, pięknego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam.
    Jeśli chodzi o peelingi mam takie samo podejście jak Ty;zdzieraki u mnie się sprawdzają najlepiej 😀
    Poszukam jednak tego o którym piszesz-skoro jesteś z niego zadowolona ,może i mi posłuży 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo ciekawy produkt i do tego ta cena.. <3 Muszę poszukać:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam go wcześniej i w sumie nie spodziewałam się, że wypadnie tak fajnie, a peelingi enzymatyczne bardzo lubię i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra cena i dobra jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam go ale z miłą chęcią wypróbuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam, ale recenzja zachęcająca 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie miałam okazjo poznać, ale mnie zachęciłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie wolę enzymatyczne:) Nie słyszałam wcześniej o nim...

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam styczności z tym produktem, ale wezmę go pod uwagę na przyszłość. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja od czasu do czasu wolę enzymatyczny ale głównie polecam na skrobakach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kojarzę markę ale nie miałam chyba żadnego kosmetyku z tej firmy. Nie mniej jednak peeling enzymatyczny to coś co mnie ostatnio woła..

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  28. Estupendo post!
    Espero tu opinión en mi último post! Feliz día! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam , ale z chęcią użyłabym go . Pozdrawiam cieplutko ☺💝

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam go, ale jak będę miała okazję, chętnie spróbuję. O ile w przypadku ciała lubię ostre peelingi, o tyle do twarzy wolę peelingi enzymatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej lubię własnie te enzymatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z tego co pamiętam to chyba raz w życiu używałam peelingu enzymatycznego. Też wolę tradycyjne skrobaki. Tej marki nie znam, ale wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawie przedstawiony produkt. Rozejrzę się za nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle dobrze wejść na Twojego bloga, to się wypatruje jakieś perełki.
    Zupełnie mi nie znana firma, i pewnie przeszłabym obok tego peelingu.
    Teraz już wiem, czego będę szukać :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru